hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe Partena klantendienst contacteren?

Partena is één van de grootste ziekenfondsen in België, maar hoe contacteer ik de Partena klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Partena,dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Partena wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

 Bel 02/218.22.22 (Ma- do: 8u30-17u30 & vrij: 8u30-17u)

2. Via e-mail:

Werk je liever per mail, dan kan je gebruik maken van dit e-mail formulier op de Partena website: http://www.partena-ziekenfonds.be/nl/formulieren/stel-ons-je-vraag

3. Via Facebook

Er bestaat ook een Partena Facebook pagina, waarlangs je ook je vraag kan stellen en je doorgaans binnen 1 dag antwoord krijgt.

4. Via een Partena kantoor

Je kan ook gewoon langs gaan bij een Partena kantoor, daarvoor kan je best gebruik maken van de handige kantorenzoeker: http://www.partena-ziekenfonds.be/nl/waar-vind-je-ons & meteen online je afspraak op kantoor boeken: : http://www.partena-tools.be/afsprakenfrontend/index.php?&language=nl&_ga=2.40692130.1020319376.1513588890-619783608.1507128037

 

Bron: Partena-ziekenfonds.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

Laat een reactie na