hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe contacteer ik klantendienst Het Laatste Nieuws?

Hoe contacteer ik klantendienst Het Laatste Nieuws? Het is een vraag die we heel veel gesteld krijgen. Het Laatste Nieuws is in België niet voor niets dé grootste krant. Zelfs online is het een van de meest bezochte website met ongeveer 2 miljoen visits per dag. Je kan wel raden dat veel mensen dan op zoek zijn naar de beste manier om HLN te contacteren als ze met een vraag zitten.

Als je de klantenservice van Het Laatste Nieuws wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn de volgende manieren volgens ons de snelste manieren om in contact te komen met HLN:

Via telefoon de klantendienst bereiken

Bel 02/454.25.90

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit voor de HLN klantenservice (zonaal tarief). Je kan hen op werkdagen bereiken tussen 9u en 17u

Via mail

Je kan je vraag ook richten aan info@hln.be. We hebben zelf niet getest of je hier snel een antwoord op krijgt… maar het is alleszins het proberen waard.

Veelgestelde vragen

Of misschien kan je je vraag (en hopelijk het antwoord) terugvinden tussen de lijst van FAQ op https://www.hln.be/service/. Ze werken daar ook met een groot aantal “HOE doe ik…” artikels. Waar zouden ze die mosterd vandaan gehaald hebben? 😉

Via Facebook

De dag van vandaag zijn veel bedrijven vaak het snelst bereikbaar via sociale media. De chatfunctie van Facebook is hier het ideale medium. Hun Facebookpagina vertelt ons zelfs dat ze doorgaans binnen het uur antwoord geven => https://www.facebook.com/hln.be

Wij van Hoedoen.be kunnen je niet verder helpen met vragen over je abonnement. We weten ook niet hoe het komt waarom je krant een dag niet geleverd is geweest. En we zouden jullie ook niet kunnen vertellen waarom nieuwe abonnees altijd een geschenk krijgen en trouwe klanten niets. Met andere woorden, heb je vragen over Het Laatste Nieuws, gebruik dan een van bovenstaande manieren om in contact te komen met HLN. Ik of Johan werken niet voor HLN en kunnen je dus niet verder helpen. Maar we wensen jullie wel veel succes met de zoektocht naar jullie antwoorden. 🙂 

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

53 reacties

  • Jan DEGRYSE schreef:

    Geachte mevrouw, mijnheer,
    Ik ben een abonnee van de digitale krant van HLN.
    Sind een aantal dagen is de krant wazig op mijn schermen hetgeen erg onaangenaam is om lezen.
    Is het enigszins mogelijk daaraan te verhelpen.
    Graag een antwoord per kerende mail aub.

    mvg.
    Jan DEGRYSE

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Jan,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen (online) ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst te contacteren (wat niet altijd even eenvoudig blijkt te zijn). Maar we zijn zelf niet van het Laatste Nieuws en werken niet voor hen. Gelieve je opmerkingen dus rechtstreeks aan het Laatste Nieuws te richten. Hoe je hen kan contacteren is hierboven beschreven. Succes!

      Groeten,
      Nick

  • Schellekens schreef:

    Beste,

    Ben al lang abonnement . Nu op vakantie in het buitenland lees ik het LNW op mijn IPad , althans dat was de bedoeling. Afgelopen weekend kon ik de krant nog binnenkrijgen maar nu lukt het niet meer . Mijn abonnementnr is 1365030.
    Kunt u dit per kerende in orde maken aub. Dank en vriendelijke groet,
    Paul Schellekens

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo Paul,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen (online) ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst contacteren (wat niet altijd even eenvoudig blijkt te zijn). Maar we zijn zelf niet van Het Laatste Nieuws en werken niet voor hen. Gelieve je opmerkingen dus rechtstreeks aan hen te richten. Hoe je Het Laatste Nieuws kan contacteren is hierboven beschreven.

      Groeten,
      Nick

  • Heb mijn abonnement op hln betaald en heb nog geen krant gezien. Hoe komt dit? Graag een antwoord. Grtjs.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Roland,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen (online) ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst te contacteren (wat niet altijd even eenvoudig blijkt te zijn). Maar we zijn zelf niet van het Laatste Nieuws en werken niet voor hen. Gelieve je opmerkingen dus rechtstreeks aan het Laatste Nieuws te richten. Hoe je hen kan contacteren is hierboven beschreven. Succes!

      Groeten,
      Nick

    • Lintermans schreef:

      Ik kan mijn HLN weeral niet digitaal lezen , dit wordt vervelend!
      Mijn abonnements nr 4084017

  • Ide Francine schreef:

    Beste,
    Reeds 2 dagen krijg ik géén krant meer HLN /
    abonnementsnr: 403/9225/47471
    Wil je dit eens nakijken aub?
    MVG
    Francine

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Francine, we kunnen hier helaas niet aan doen. Wij van hoedoen.be hebben niets te maken met Het Laatste Nieuws of werken niet voor hen. We laten hier enkel zien hoe je de klantendienst van Het Laatste Nieuws kan contacteren. Hoe je hen kan bereiken, lees je dus hierboven. 🙂

  • verkoelen lisette schreef:

    ik heb abonement op hln ik ben echter verhuist nieuw adres
    eikenlaan 3 bus 1a te bornem mijn oude adres kloosterstraat 6 9255 buggenhout is het mogelijk om editie dendermonde te blijven krijgen heb abonementsnr niet bij de hand
    mvg verkoelen lisette

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Lisette,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen aangezien we niets te maken hebben met het Laatste Nieuws. Gelieve uw vraag te richten tot de mensen van het Laatste Nieuws zelf. Hoe u hen kan contacteren kan u hierboven terugvinden.

  • Hermans bvba schreef:

    Graag hadden wij het koffiemachine Dolce Gusto aan 69,99 euro gereserveerd.In de krant staat dat dit moet gebeuren via hln.be/dolcegusto maar dit lukt ons niet .Zou U ons verder kunnen helpen. Vriendelijke groeten Hermans Guy

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Guy, wij van hoedoen.be kunnen je hier niet mee verder helpen. We zijn immers niet van Het Laatste Nieuws. Hoe je Het Laatste Nieuws kan contacteren, vind je hierboven terug. Succes!

  • Vanbesien Fr. schreef:

    We nemen dagelijks sinds jaren Het Laatste Nieuws ! Nu zouden we graag een abonnement nemen voor slechts 6 (zes) maanden !!!
    Nu de vraag : onze vrienden hebben verleden week een voorstel gekregen van hun krant (Het Nieuwblad) met een voorstel voor 6 maanden hun krant in de bus te krijgen , met de formule 4 maanden betalen + 2 maanden gratis ! Bestaat dergelijke formuler ook bij Het Laatste Nieuws waarvan wij ook zouden kunnen genieten , anders is de keuze snel gemaakt … Graag antwoord per kerende mail aub ?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, wij van hoedoen.be kunnen je hier niet mee verder helpen. We zijn immers niet van Het Laatste Nieuws. Hoe je Het Laatste Nieuws kan contacteren, vind je hierboven terug. Succes!

  • Cappelle Roger schreef:

    Ik ben het beu om telkens als het regent een natte krant in mijn brievenbus te ontvangen.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Roger, jammer genoeg kunnen wij van hoedoen.be hier niets aan doen. Wij hebben immers niets te maken met Het Laatste Nieuws. Gelieve je dus te richten tot de klantendienst van het Laatste Nieuws. Hoe dat moet kan je hierboven terugvinden. Succes!

  • chrisztiaan bogaert schreef:

    betreft dossier 98476603 bij Intrum
    We hadden begrepen dat omwille van de stopzetting van de levering van de krant het abonnement ook automatisch door jullie werd stopgezet.
    Heden hebben we een schrijven van intrium ontvangen voor inning van het abonnementsgeld.
    We waren van plan om 2 jaar geen krant meer te nemen omdat we s morgens zeer vroeg moeten vertrekken omwille van de studerende dochter en dan geen tijd hebben om de krant te lezen, waarschijnljk na haar studies zullen we de krant opnieuw in huis halen.
    Graag uw reactie of het abonnementsgeld kan worden kwijtgescholden. Me’t dank voor een spoedige reactie.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste, wij van Hoedoen.be kunnen hier helaas niet aan doen. Wij hebben immers niets te maken met Het Laatste Nieuws. Je kan bovenstaande artikel gebruiken hoe je hen wel kan contacteren. Succes!

  • Ik zou graag opzeggen van mijn abonnement van het laatste nieuws
    Door venagelen problemen graag antwoord
    Vreselijke groeten salvatore scaldina
    1495016-001 –

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo,

      wij van hoedoen.be kunnen je hier niet verder mee helpen. Wij hebben niets te maken met Het Laatste Nieuws. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je HLN kan contacteren. Richt je vraag bijgevolg ook aan hen en zij zullen je verder helpen. Succes!

  • williame alain schreef:

    Kan je mij niet meer storen met dag en nacht berichten te sturen naar tablet.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Alain,

      Wij van Hoedoen.be kunnen hier helemaal niets aan doen. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Het Laatste Nieuws kan contacteren. Wijzelf zijn dus niet van Het Laatste nieuws.

  • BRACKMAN schreef:

    Beste,
    Als abbonee vind ik het nogal kras dat we een info toegestuurd krijgen over hln/sport plus met de vermelding dat je kaarten kan winnen voor de wedstrijd Belgie/Israël op 13 okt.De folder info werd me toegestuurd op 15/10 twee dagen na de wedstrijd.Hoe kan ik dan in aanmerking komen om deel te nemen voor de tickets?

    mgv

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Roland,

      Dat is een zeer terechte opmerking. En uiteraard jammer dat je op die manier niet kon deelnemen aan de wedstrijd. Wij van Hoedoen.be kunnen hier echter niets aan doen want we hebben niet te maken met Het Laatste Nieuws. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van HLN kan contacteren. Best even bovenstaande doorlezen en je klacht aan hen richten. Succes!

  • De Preter Anita schreef:

    Beste,
    Betreft mijn moederJosepha Van Kerckhoven, Dorpsstraat 82 bus 3 te Booischot. Mijn moeder heeft bij het laatste nieuws een abonnement. Haar abonnentnummer is 2040027.Ze heeft echter een paar weken terug en paar herseninfarcten gehad en is rechts verlamd en dement. Ze verblijft nu in een rusthuis. Jullie begrijpen dat een krant dan voor haar zinloos is. En wij zelf hebben al een abonnement op een andere krant. Wij gaan nu nog elke dag haar krant uit de brievenbus halen maar binnenkort wordt het appartement aan iemand anders verhuurd. Kunnen we het abonnement vroegtijdig opzeggen wegens die reden van haar gezondheidstoestand. Natuurlijk kunnen we u daarvoor een attest met de diagnose van de specialist/geriater bezorgen.
    In de hoop op begrip voor deze situatie, dank ik u bij voorbaat
    Anita De Preter
    015 224983
    vanroosbroeck.depreter@telenet.be

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Anita, jammer genoeg kunnen we je hier niet mee helpen omdat we zelf niet van Het Laatste Nieuws zijn. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je hun klantendienst kan bereiken. Hopelijk kan je hen op deze manier contacteren en je situatie uitleggen.

  • Ramboer Andre schreef:

    Geachte
    Reeds enkele zaterdagen terug ontvangen wij onze krant op een veel latere tijdstip ,en dat is heel erg voor ons .Graag hadden wij dat euvel opgelost gezien en dat wij de krant op zaterdag ook vroeg in de morgen ontvangen.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Andre, jammer genoeg kunnen we je niet helpen. We hebben immers niets te maken met Het Laatste Nieuws. Je kan ze op bovenstaande manieren contacteren. Succes!

  • Lenders Jos schreef:

    Kunt U mij laten weten, tot wanneer mijn abonnement ( Nr. 1303047 )
    nog loopt ?
    Met dank bij voorbaat

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Jos, wij kunnen je hiermee niet helpen aangezien we niets met Het Laatste Nieuws te maken hebben. Je kan hun klantendienst op bovenstaande manieren bereiken. Succes!

  • Van Hove Alain schreef:

    Graag had ik een driemaandelijkse factuur ontvangen van jullie
    Abonnementsnummer 2101674
    Startdatum 23 februari 2016

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Alain, wij van Hoedoen kunnen je hier niet mee helpen. Gelieve even bovenstaande instructies te volgen om de klantendienst van Het Laatste Nieuws te contacteren. Succes!

  • Elpers schreef:

    Beste mensen, ben nu in het buiteland en heb een vakantie onderbreking gedaan maar mijn abonnement geeft geen recht tot die digitale krant terwijl ik daar wel recht op heb.
    Mijn abonnement nummer is 2099837

    Elpers Arthur
    Biezeweide 180
    1500 Halle

  • Jonny Van den Bruel schreef:

    Beste,
    Zeer gefrustreerd: we namen een abonnement op HLN (digitaal + weekendkrant). Via de mail zegt u dat dit nog niet geactiveerd werd, maar als we het abonneenummer en het wachtwoord indrukken, blijkt dit in gebruik te zijn. We kunnen er op geen enkele computer op én dit lijkt dan ook, buiten de telefoon, de enige manier te zijn om jullie via e-mail te bereiken. Er zijn ook nog andere zaken die niet volgens beloftes liepen. Graag contact aub, want het abonnement loopt al bijna een maand en we konden nog geen enkele dag op het internet!

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Jonny, jammer genoeg kunnen we je niet verder helpen. Wij hebben niets te maken met HLN, we proberen hier enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van HLN kan raadplegen. Gebruik bovenstaande info om je vraag/klacht aan hen te richten. Succes!

  • marleen schreef:

    hallo
    bij deze laat ik weten dat ik dit weekend de krant niet heb ontvangen 1/2 oktober toch zou ik de krant nog graag ontvangen

  • Bauwens Sandra schreef:

    Beste,
    Ik ben Bauwens Sandra, met abonneenummer 2285928 .
    Enige tijd geleden bevond zich tussen de krant een uitgave van de ‘Veldritgids 2016-2017’,jammergenoeg heb ik deze niet tussen mijn krant ontvangen. Aangezien mijn vriend een enorme wielerfanaat is zou ik u alsnog toch willen vragen of dat jullie mij deze toch nog zouden kunnen nabezorgen op het bij jullie gekende postadres.

    Mvg,
    Sandra Bauwens

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Sandra, we kunnen je hier niet mee helpen omdat we niet van HLN zijn. We schrijven op deze pagina enkel hoe je de klantendienst van HLN kunt contacteren. Gebruik bovenstaande informatie om je vraag aan HLN te stellen. Succes!

  • van caelenberg robert schreef:

    Als jarenlang abonee van het laatste nieuws hoop ik toch dat u iets vermeld over de betoging in Lommel van de arco gedupeerde
    dank bij voorbaat

  • De Saeytyd Leopold schreef:

    Hoe kunnen wij on abonnement opzeggen van het dagblad Het LAATSTE
    Nieuws zonder een kwartier aan de telefoon te hangen zonder antwoord.
    graag de e-mail a.u.b.

  • Georges Dewilde schreef:

    Geachte Heer
    We hebben een abonnement aan gegaan met een cadeau Samsung Galaxy j5 we weten we hebben nog geen reden om klacht in te dienen het is nog binnen de 8 weken. Maar zou het niet mogelijk zijn dit op te sturen voor 12 Januarie omdat het voor een heel speciale verjaardag van ons kleinkind.
    Je zou ons een groot plezier mee doen.
    We hopen op een positief antwoord.
    Groetjes Georges Dewilde

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Georges, wij kunnen je hier niet verder mee helpen. Wij van Hoedoen.be hebben immers niet te maken met HLN, we laten op deze pagina enkel zien hoe je de klantendienst van HLN kan contacteren. Gebruik een van bovenstaande manieren om je hen je vraag te stellen. Succes!

  • Georgette VANDERZEYPEN schreef:

    Betreft : opzegging van mijn abonnement, cfr mijn aangetekend schrijven, heb ik – –(zoals door U gevraagd) GEPROBEERD U telefonisch te bereiken maar op zijn minst gezegd : DAT LUKT NIET of
    je moet een halve dag aan de tel. blijven !!!
    Mag ik U dan ook met aandrang vragen of U mij wilt opbellen (016/44.75.24) Met dank.

  • Jozef De Maeyer schreef:

    Hallo,
    Ik ben al jaren geabonneerd op hln op.mijn IPad en daar ben ik heel tevreden mee aangezien ik een groot gedeelte van het jaar in de Provence woont en zo toch dagelijks op de hoogte blijf van het nieuws uit België.
    Twee dingen waar ik niet tevreden mee ben:
    Ten eerste krijg ik nooit de Nina te zien terwijl ik toch betaal voor een volledige krant.
    Ten tweede, en dat heb ik al eens gemeld zonder resultaat, terwijl het zó makkelijk te realiseren is: als je aan de krant begint kan je op “sport” klikken en dan ga je meteen naar de beginpagina van de sport, zéér makkelijk. Maar ik vraag jullie om dat ook te doen voor de televisieprogramma’s. Als je ’s avonds tv zit te kijken en je wil dat raadplegen dat moet je bladeren, bladeren en nog eens bladeren, terwijl een eenvoudige knop je er meteen naartoe zou kunnen brengen. Dat overkomt mij dagelijks 3 á 4 keer en dat is dom.

  • van waeyenberghe willy schreef:

    Geachte Mevrouw,Mijnheer,

    Vandaag 17 juni 2017 mocht ik de volledige weekendkrant niet ontvangen. (inclusief de bijlage over de R.V.F.).
    Graag een dringend antwoord.

    Dank u

  • Jos Lemberechts schreef:

    Wij zijn bijna 14 dagen in Frankrijk en reeds 2-maal kan ik wel mijn krant downloaden maar niet openen, inkrijg dan alleen een wit scherm de andere dagen ging het wel perfect ??

  • Werner tuypens schreef:

    Hoi,
    Ik ben al 2maand aan het wachten op mijn
    LG smart tv 43 inch.
    Heb hier extre 99€ voor betaald .
    Altijd het antwoird geen voorraad ,
    Dit begint mij serieus te irriteren!
    Die er iets aan of ik doe het!!

    Mvg
    Werner

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Walter, graag bovenstaande informatie gebruiken om Het Laatste Nieuws te contacteren. Wij van Hoedoen.be kunnen je niet helpen aangezien we niets te maken hebben met HLN. We proberen enkel uit te leggen hoe je hen kan contacteren.

  • Braem Mike schreef:

    Dag HLN ik heb een abonnee afgesloten bij jullie op 7 oktober en tot heden heb nog altijd geen abo is dat wel normaal zolang wachten

  • Verbruggen mark schreef:

    ; graag had ik de krant van zaterdag 10/09/2017 besteld .

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Mark, wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet aan helpen. We beschrijven op deze pagina enkel hoe je de klantendienst van HLN kunt contacteren. Hopelijk kan je met bovenstaande informatie aan je krant geraken. Succes!

Laat een reactie na