hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe contact met TUI klantendienst (vroegere Jetair Fly)?

Hoe contact met TUI klantendienst opnemen? TUI Fly is het vroegere Jetair Fly en is in België één van de grootste touroperators. Ben je zelf klant bij TUI en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee dan is het altijd makkelijk dat je snel contact kan opnemen met hen. Je kan de klantenservice van TUI contacteren, via telefoon en Facebook. Dit zijn de snelste manieren. Uiteraard kan je ook altijd naar je lokale TUI reisbureau gaan.

1. Telefoonnummer:

Bel 070 222 346

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit of advies wil (opgelet: Het is een betalend nummer à 0,30€/min).

De openingsuren per telefoon zijn:

  • maandag tot en met vrijdag: 9u00-19u00
  • zaterdag: 9u00-22u00
  • zondag: 10u00-22u00
  • gesloten op feestdagen

2. Chatten op de website

Je kan overdag ook altijd chatten met medewerkers op de website (https://www.tui.be/nl). Op zon- en feestdagen wel gesloten.

3. Veel gestelde vragen bekijken

Op de website tui.be vind je veelgestelde vragen terug waartussen jouw vraag misschien ook zit. Je kan ze hier terugvinden: https://www.tui.be/nl/vragen.

4. Lokaal reisbureau

Contact met Tui klantendienst kan uiteraard ook altijd oor binnen te springen in je lokaal TUI reisbureau. Een overzicht van de erkende reisbureaus vind je hier: https://www.tui.be/nl/agents

5. Facebook

Stel je vraag via Facebook. Ga naar de Facebook pagina van TUI Belgium (https://www.facebook.com/TUIBelgium/) en stel je vraag in een chatbericht. TUIBelgium antwoordt doorgaans binnen een paar uur.

 

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

7 reacties

  • Suzie Gillis schreef:

    Dank voor je informatie. Ben door jou veel wijzer geworden.
    Suzie

  • paul Willems schreef:

    Geachte,
    ik zou graag de lijst krijgen van de vluchten, heen en terug van de vluchten die ik gedaan heb 2013-2014
    vriendelijke dank bij voorbaat

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Paul,

      wij van hoedoen.be kunnen je hier helaas niet mee helpen omdat we niets met Jetair Fly te maken hebben. We tonen in dit artikel enkel hoe je Jetair kan contacteren. Gebruik bovenstaande manier om Jetair te bereiken en stel hen je vraag. Succes!

      Grt,
      Nick

  • pradeep schreef:

    ik wil naar de lourds in november of einds octomber
    gaan jullie vligen deze period??
    in octomber 29 till 1novmber..
    og 11 nov tot 13 novmber..
    mvg

  • natascha ilsbroux schreef:

    Geachte Heer , Mevrouw
    hotel Toplice sveti martin
    Hierbij laat ik mijn klachten weten over onze vakantiereis.
    Bij aankomst wist de receptie niet welke kamer ons toegewezen moest worden , blijkbaar is er een verschil tussen appartementskamer en of appartement.
    Ze hebben ons een appartement toegewezen die beneden alle verwachtingen ligt ( heel goedkoop ingericht met tweederangsmeubels, bedden die slecht zijn , oude frigo oud tv kastje , gordijnen die loshangenenz.. een voordeur die slecht sluit , de toilet en de badkamer is ook oud en heel klein alsook de verlichting) heel teleurstellend .
    Het zwembad blijkt ook al niet zo in orde te zijn en het onderhoud rond spreekt ook al boekdelen.
    Ik zou dit verblijf onder de 1 ster schatten.
    Het eten is ook heel pover .
    Ik heb deze avond mijn beklag gedaan aan de receptie en heb de vraag gesteld of ze zich niet vergist hebben en we geen appartementskamer geboekt hadden. Er blijken grote verschillen te zijn in service, restaurant en kamers.

    Later op de avond hebben we gesprekken gehad met ander hotelgasten
    De mensen blijken tot 700 euro minder betaald te hebben voor dezelfde appartementskamers als de mijn met 6 personen en wij zijn met 4 personen.
    Ik vraag je dan ook bij hoogdringend deze problemen op te lossen.
    Hopend op een spoedig antwoord verblijf ik .

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Natascha, jammer dat te moeten lezen dat je vakantie niet in orde was. Wij van Hoedoen.be kunnen hier niets aan doen aangezien we niets te maken hebben met TUI, hiervoor moet je bij TUI zelf terecht. Hoe je hen kan contacteren kan je hierboven lezen. Succes!

Laat een reactie na