fbpx

Hoe contact met Mediamarkt klantendienst?

Mediamarkt is in België één van de grootste multimediaketens. Ben je zelf klant bij Mediamarkt en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee en wil je de klantendienst of dienst na verkoop contacteren?

Als je de klantenservice van Mediamarkt wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Telefoonnummer

Bel 02/465.55.00    

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit of advies wil (zonaal tarief).

De openingsuren per telefoon zijn:
Maandag tot en met vrijdag: 9u30 – 18u30
Zaterdag: 9u00 – 18u00

2. E-mail

Het Contact Center heeft ook een e-mailadres waarop je je vraag kan stellen:

Contact(at)mediamarkt.be

3. Via chat, Messenger of online formulier

OPEN HIER DE WEBSITE >

En dan kan je helemaal  kies helemaal onderaan ‘Contactformulier’. Zo kan je de klantenservice contacteren via chat, Messenger of online formulier

Met dank aan: Mediamarkt.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

13 gedachten over “Hoe contact met Mediamarkt klantendienst?”

  1. Johan Vandermeulen

    Voor aankopen bij krefell moeskroen dien je nu een nr te nemen voor uw aankoop. Met veel geluk heb je een nr. dichtbij het nummer op het scherm. Vandaag een half uur moeten wachten vooraleer aan de beurt te komen. Weinig klantvriendelijk; voel me net als bij een afspraak in het ziekenhuis.

  2. Willy Van Remoortere

    Graag wil ik contact opnemen met uwe diensten, maar dat is blijkbaar niet te vinden. Dagelijks krijgen we mais binnen, onder andere ook vandaag. Ik moet mijn prijs bevestigen voor 31 maart. Wat die prijs is staat daar niet bij. Deze is verstuurd door newsletter@mailer.specialtydeal.com.
    Is dit een spammail? Is dit zo: kan je er wat aan doen dat ik die niet meer krijg.
    Groeten.
    Willy Van Remoortere
    Klapperbeekstraat, 167,
    9100 Sint.Niklaas.
    willy.van.remoortere@telenet.be

    1. Nick Van Ranst

      Dag Willy, jammer genoeg kunnen we jou niet helpen. Wij van Hoedoen.be hebben niets te maken met Mediamarkt. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst kan contacteren. Hopelijk lukt het jou met deze tips om hen te bereiken. Succes!

  3. Veerle anthonis

    Beste, ik vind het niet kunnen dat men een folder uitgeeft waarop een calor stoomgenerator instaat en deze op de eerste dag van de folder niet te verkrijgen is. Waarom zetten jullie dit dan in promotie.???? Ik vind ditvzeker geen goede reclame voor jullie, er kon ons tevens niet gezegd worden of deze nog terug binnen kwamen en of ik dit dan ook kon reserveren aan de folder prijs. Graag een oplossing aub dit is niet de eerste maal dat dit mij overkomt !!

    1. Dag Veerle, best dat je met Mediamarkt zelf contact opneemt want wij van Hoedoen.be kunnen je jammer genoeg niet helpen. Gebruik de uitleg hierboven om met hen contact op te nemen. Succes!

  4. Misleidende reclame 21% korting btw is niet duidelijk dat het niet op alle art telt .speciaal vandaag naar schoten gereden om een veiligheids camera te kopen ,teleurgesteld heel da schab leeg met bovenaan enkel 2 beschikbaar en ook niet wat we zochten. Dan maar door gereden (in de sneeuw ) naar wijnegem .daar goed geholpen door het personeel maar helaas aan de kassa GEEN 21% korting sorry geen korting op dit art .zwaar teleur gesteld miss duidelijker aangeven

  5. Ghesquiere Karin

    Beste,
    Donderdag een wasmachine aangekocht..vrijdag mail dat ze zaterdag ts 8u en 20u komen leveren.
    Zouden op zaterdagmorgen een mail sturen ts welk uur ze precies zouden komen.
    Zaterdag tot 4x toe gebeld..ze gingen me binnen het kwartier terug bellen..helaas niemand gehoord!!!!
    Ondertussen zit ik te wachten op de levering…
    Het is 16u en bel nogmaals en blijkt nu,na een dag thuis te hebben gezeten,dat het wasmachine vast staat in Breda!!!
    En dan komen ze met uitvluchten,wisten dit niet,feestdag enz….
    Allemaal flauwekul…alles behalve goede service!!
    En tot op vandaag NIETS meer gehoord..waar blijft mijn machine??
    Heb hier wel 700€ voor neergeteld..
    En niemand kan me even inlichten????
    Vind dit beneden alle peil..laatste maal dat ik bij jullie koop!

  6. Brigitte Matthysen

    Goede middag,
    Heb onlangs een seniorenvoordeelkaart aangeschaft, ik had graag iets besteld, en ik zou willen weten hoeveel % korting ik op de aankoop via deze kaart kan bekomen.Heb reeds telefonisch contact gehad maar de medewerker kon mij niet verder helpen en mij naar jullie doorverwezen.

  7. Thamara De Witte

    Klantendienst mn voeten! Oo het op gegeven nummer hierboven is het constant bezet toon op ander nummer zitten we al 30min te wachten!

  8. Eddy Gotelaere

    Online besteld vrijdag geld weg niets ontvangen van daag weten ze van niets vrijdag alle bewijzen gekregen factuur nummer bestel nummer enz….. Vandaag gebeld naar klachten dienst telefoon werd toe gegooid voor mijn uitleg werd gedaan bedriegers mediamarkt dit is een waarschuwinv aan iedereen pas op als je iets koopt esteld in mediamarkt !!!

  9. na mijn ervaring met mediamarkt vandaag koop ik er nooit nog iets.
    Wasmachine online besteld op zaterdag, dinsdagavond laat men pas weten dat die op woensdag zoui geleverd worden. Oude machine zou meegenomen worden. Bij plaatsen bestelling werd duidelijk vermeld dat de nieuwe machine tot aan de 1e inkomdeur zou gebracht worden (appartementsgebouw), maw in de inkomhal. over de recupel terugname van het oude toestel werd enkel meegedeeld dat dit toestel ontkoppeld en leeggemaakt diende te worden…deze stond dus netjes klaar aan mn voordeur op de 2e verdieping. bezorger weigerde deze mee te nemen, hij was niet op de hoogte van een terugname, hij wou niet (met de lift) tot de 2e verdieping komen, hij wou ook niet even wachten, tot ik ze zelf naar beneden bracht, en hij weigerde om me in het nederlands te woord te staan. ik aanvaarde dus ook de nieuwe machine niet. Klantendienst gebeld, deze hing gewoon op toen ik het probleem uitlegde…..nu blijkt dat in de verkoopsvoorwaarden staat dat het oude toestel op dezelfe plaats zou worden meegenomen als waar het nieuwe geleverd werd…Maar hierover werd niets gezegd tijdens het plaatsen van de bestelling, en de verkoopsvoorwaarden worden pas verzonden naar de klant na het betalen van de bestellign. Dan maar via mail het probleem gemeld, ondertussen nog steeds niks vernomen van mediamarkt, dus momenteel geen geld en geen wasmachine. Bedankt mediamarkt

  10. Nick Van Ranst

    Hi Mariane, dat lijkt ons inderdaad ook te gana om phising. Niet op ingaan is dus de boodschap 🙂

  11. ik zit nog steeds zonder werk en ben op zoek naar iets bij te verdienen en probeer mijn steentje bij te dragen emmy schauwaers gegroed

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *