hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe contact opnemen met Netflix België?

Netflix is eindelijk in België en klaar om het televisielandschap te hertekenen! Maar misschien heb je inmiddels een Netflix abonnement genomen en ondervind je een probleem: Misschien wil je wel films afspelen op je tv en lukt het niet of wil je series afspelen op je iPhone.

Alle hulpopties staan uitgelegd op https://help.netflix.com/help. Wat het probleem ook is, er zijn 2 verschillende manieren om contact op te nemen met Netflix:

1/ Per telefoon

Je kan de Netflix klantenservice bellen op het gratis nummer 0800/740.36. Ondersteuning in het Nederlands is beschikbaar van 10u tot 22u. Engelstalige ondersteuning heb je 24 op 24 en 7 dagen op 7.

2/ Via chat

Ga naar https://help.netflix.com/help en scroll tot helemaal beneden, waar je een link ziet: “Livechat starten – wachttijd: 2 minuten”. Wanneer je hierop klikt, kan je meteen chatten met een medewerker van de klantenservice. Ondersteuning per chat is eveneens van 10u tot 22u. Superhandig!

netflix contact opnemen 2

Tip

Op de helppagina vindt je trouwens ook al een heleboel antwoorden. Door middel van de zoekfunctie vind je misschien al een antwoord op jouw vraag en is het niet eens nodig op Netflix te contacteren.

netflix contact opnemen 3

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

39 reacties

  • hamelinck helene schreef:

    hoe krijg ik netflix op mijn tv ik heb het al op mijn laptop

  • Annick schreef:

    Wanneer komen er meer recente films in het aanbod, aub?

  • RVD schreef:

    Graag wat NIEUWE films op Netflix liever 2 euro meer/maand en nieuwere films dan nu , dus content in Belgie & Nederland veel te klein!
    Fast & furious 6, starw wars ,the pyramid, enz…….

  • Malcolm Sutherland schreef:

    Hallo

    Laat Netflix weten wanneer ze iets gaan verwijderen uit het aanbod?

  • Demey patrick schreef:

    Hoe komt het dat ik myn serie van Fringe divisionist nie meer kan bekyken op Netflix.ik zat al naar het derde seizoen te kyken en plotseling was de spannende serie er afgehaald

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Patrick, wij van hoedoen.be kunnen je hier helaas geen antwoord op geven omdat we niets te maken hebben met Netflix. Je neemt best even contact op met Netflix (zie hierboven) om je vraag beantwoord te zien. Wij vermoeden dat ze de reeks verwijderd hebben uit hun aanbod. Dit is in het verleden nog voorgevallen…

  • lieve schreef:

    Waarom kan ik geen friends op netflix zien en anderen wel?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Normaal gezien zou dit wel mogelijk moeten zijn in België sinds eind vorig jaar. Blijkbaar zouden wel enkel de NL-ondertitels ontbreken…

  • Dimitri schreef:

    Wanneer komen de tweede seizoenen van the musketeers en narcos op Netflix of kun je ze ergens anders bezien zo’n goeie serie’s spijtig dat er zo weinig bij komt op Netflix mag wel wat sneller

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Dimitri, soms is het inderdaad lang wachten op nieuwe seizoenen van bepaalde series. Even geduld uitoefenen is de boodschap in dit geval…

  • van opstal annemie schreef:

    Beste
    Wij zijn erg geintereseerd in Netflix.
    Kan dit alleen aangeschafd worden met een creditkaart?
    Wij hebben dat niet, hoe kunnen wij Netflix dan aanschaffen ?
    Mvg van Opstal Annemie

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Annemie, nu heb je de mogelijkheid om ook zonder creditkaart Netflix te kunnen kijken. Hiervoor moet je wel een prepaid card kopen. Er zijn kaarten met verschillende bedragen. En dan kan je Netflix kijken tot je kaart op is.

  • Bruggeman Victor schreef:

    Beste,

    Ik begrijp niet wat dit betekend, ik heb wel een abonnement op Netflix maar geen speciale bestelling
    Kunt u dat rechtzetten
    Mvg
    Victor

    Aankoop – NETFLIX.COM 14085403700 (Nederland)
    -11.99 USD (1 EUR = 1.0648312 USD)
    VERREKENING 09/01/2016

    22/11/2015 22/11/2015 Aankoop – NETFLIX.COM 14085403700 (Nederland)
    € -7,99

    22/12/2015 22/12/2015 Aankoop – NETFLIX.COM 14085403700 (Nederland) € -7,99

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Victor,

      wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen aangezien we niets met Netflix te maken hebben. Probeer op bovenstaande manier contact te maken met Netflix zodat je je vraag kan stellen. Succes!

  • ken schreef:

    ik kan niet in de optie film genre en ik heb betaald hoe komt dit

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hey Ken, ikzelf en nog andere kampen de laatste dagen met net hetzelfde probleem. Ik denk dat er ergens een storing is bij hun. Hopelijk is het snel van de baan!

  • van buyten annie schreef:

    Goede avond Nick.
    Gezien ik Netflix huur in ‘België’ begrijp ik niet waarom er zovele goeie films zijn ik er niks kan aan veranderen naar Nederlandse onderschriften. Terwijl ik van in het begin klant was bij jullie en daar geen enkel probleem mee had toen.
    Ik denk de laatste dagen 7 a 8 films en allen waar ik niks kan aan veranderen wat betreft Nederlandse onderschriften..
    graag een beetje uitleg daarover .
    nog een fijne avond verder .
    grtjs Annie

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hey Annie, ik heb de laatste dagen net hetzelfde probleem voor: enkel Franstalige ondertitels ipv Nederlandstalige. Ter info: wij zelf zijn niet van Netflix. Wij proberen via deze website enkel oplossingen te bieden waarmee veel mensen kampen. Zoals op deze pagina: hoe contact opnemen met Netflix.

  • Laila schreef:

    Weet iemand wanneer we mad men kunnen kijken in België ?? Staat er wel tussen maar in het donker. Dus je kan t niet aan klikken.

  • eric bossuyt schreef:

    ongelooflijk hoeveel keer we netflix niet meer ontvangen telkens door een fout die is opgetreden, wel moeten we op het einde van de maand het volle bedrag betalen, 15 minuten kijken en dan voor de rest van de dag niks meer is van het goede meer dan te veel, overwegen sterk om over te stappen naar series en movies van belgacom

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Eric, best even met je opmerking contact opnemen met Netflix zelf. Wij van Hoedoen.be kunnen je hier helaas niet mee helpen omdat we niets met Netflix te maken hebben. In bovenstaand artikel laten we wel zien hoe je met Netflix contact kan opnemen. Succes!

  • erwin schreef:

    hello , is het mogelijk om de serie Heartland in netflix belgie te zetten prachtige serie’s als je hier niet kan antwoorden kan je mij dan een link geven waar ik het wel kan aanvragen dank u

  • Steve schreef:

    Hallo, wou graag weten wanneer mad men beschikbaar is voor België of is deze serie uit het aanbod verwijderen?

  • Jackie goessaert schreef:

    Kan verbinding maken met Netflix maar kan geen films afspelen/hoe kan ik dat oplossen aub?

  • Filip Swinnen schreef:

    Waarom is ter geen NL of Engelse subtitles bij de Japanse Animé’s.
    Ik vind het niet erg om Japanse Audio te horen, maar je krijgt alleen Franse Subtitles.

  • Janssen schreef:

    Waarom is er niet overal Nederlandse ondertiteling ik betaal ongeveer 15 euro en ik kan niet alles zien?

  • Dhondt Inge schreef:

    Beste, ik ben de serie van Part of five aan het bekijken, maar er zijn niet alle aflevering er springen veel afleveringen tussen uiten dat is enorm lastig om te volgen, soms wel tot een 10tal afleveringen en dan wordt het zeker moeilijk. Komen die afleveringen nog binnen? En over welke tijd zou dat kunnen?
    Groetjes,

    Inge

  • Stefaan schreef:

    Fucking spaste… 10 Euro voor 1 seizoen Z nation van de 4… hip hip hoera voor het downloaden! Dik int zak gezet door netflix. In Suriname hebben ze bijna 3 keer meer series dan in dit ontwikkeld land. Thumbs up…

  • Laure schreef:

    Wanneer komen seizoen 6 van teenwolf en seizoen 7 &8 van vampire dairies op netflix ?

  • Dominique Peusens schreef:

    Ik heb mij onlangs geabonneerd op netflix voor Downton Abbey. Nu lees ik met ontzetting dat de serie gaat verdwijnen. Dan zal ik mijn abonnement stopzetten en de dvd box kopen. Heel erg jammer en onbegrijpelijk

  • Anja DP schreef:

    Hallo
    Bij ‘recente toegang tot account’ zie ik cijfertjes staan bij ‘locatie’.
    Kan ik nagaan op welke locaties/adressen mijn netflix-account wordt gebruikt ?

  • Ruymaekers Marcel schreef:

    het is tegenwoordig lang zoeken naar een film .Oftewel is het een flauwe of een oude die terug boven water komt .en er zyn zoveel mooie films ipv die oude sleren .nu besef ik waarom popcorn zo populair was .
    ben van plan om te stoppen als er geen verandering komt
    het beste nog?

  • Julie schreef:

    Hoi,

    Kan seizoen 2 van lucifer volledig op netflix België gezet worden aub.. in Nederland is er dit wel al, alsook krijgen zij elke week een nieuwe aflevering van seizoen 3

Laat een reactie na