hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe Groupon klantendienst contacteren?

Hoe Groupon klantendienst contacteren? Deze vraag krijgen we geregeld in onze mailbox. Groupon is natuurlijk “the place to be” als je samen met een groep andere mensen iets wil kopen met een grote korting. Zit je met vragen over je (geplande) aankoop of heb je ergens een probleem mee dan tonen we op deze pagina hoe je Groupon en haar klantendienst kan contacteren.

Als je de klantenservice van Groupon wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

Via telefoon:

Bel 02 588 53 61

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst (= zonaal tarief, dus niet gratis). Zij zijn telefonisch bereikbaar op:
– maandag tot en met vrijdag: 8u00-19u00
– weekend & feestdagen: 9u00-17u00

Via e-mail:

Je kan je vraag of opmerking ook mailen naar volgend mailadres: customer.support@groupon.be

Online klantendienst:

Daarnaast vind je op volgende link ook een handige hulp-wizard die je in veel gevallen al een pak verder kan helpen. Ook als je een vraag hebt over een (lopende) bestelling. Dit is de link: https://www.groupon.be/customer_support.

Via Facebook:

Ook Groupon heeft een een Facebook pagina waarop je hen kan bereiken: https://www.facebook.com/groupon.be. En wat nog beter is, ze geven doorgaan ONMIDDELLIJK antwoord. We vermoeden dat je Groupon op geen snellere manier kan bereiken dan via Facebook.

We hebben dit ook zelf even nagegaan. Onmiddellijk hebben ze niet geantwoord (het was 3 dagen later) maar wel met een nuttig antwoord.

Veelgestelde vragen:

Bij Groupon hebben ze ook een lijst met veel gestelde vragen. Deze vragen (en antwoorden) vind je terug op volgende link: https://www.groupon.be/faq.

 

Bron: Groupon.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

55 reacties

  • Margreet schreef:

    Beste,
    Groupon is via jullie e-mail link niet meer tebereiken.
    ik kreeg een antwoordmail dat ze nu enkelviade site te. Bereiken zijn…

    Groeten
    margreet

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Margreet,

      de link in ons artikel naar het contactformulier van Groupon zou terug moeten werken. Bedankt voor je feedback!

      Grt,
      Nick

  • Volders schreef:

    Betreft : Security Code : 28F90F5DEA

    Vouchercode : 0010101GQA

    Ref : 70991243

    Geachte,

    Gelieve de aankoop van de voucher te annuleren op mijn bevestigingsmail van 14 augustus 2015 om 19:42.

    Ik heb bij vergissing op de knop gedrukt van de “deal afronden” en automatisch werd mijn rekening gedebiteerd;.

    Ik vind dat onlogisch dat men het bedrag zo auitomatisch van de rekening kan afnemen zonder enige bewerking
    te moeten uitvoeren.

    Gelieve mijn rekening opnieuw te crediteren.

    Ik had ook nog een credit op mijn account van 39,99 deze is niet meer terug te vinden op mijn account, waarom niet ?

    Graag bevestiging per kerende mail.

    Met beleefde groeten,

    Danny Volders
    015/422674
    0496565990

    dajovol@telenet.be

  • Julien Callens schreef:

    Ik kocht 3 dagtickets voor Monde Verde op 18/08.
    Ik wil ze retourneren want aan de kassa is het goedkoper.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Julien,

      wijzelf van hoedoen.be kunnen je hier helaas niet mee verder helpen. We hebben immers niets te maken met Groupon en werken niet voor hen. Wel kan je bovenstaande hulp gebruiken om de klantendienst van Groupon te contacteren en zo je vraag te stellen. Succes!

  • billiet marleen schreef:

    bestelling van 09/08/2015 niet ontvangen. bestelling code 29860195 / groupon code 0010247UN4 / control code 3F4093A790
    Graag advies a u b

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Marleen,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen online ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst van een bepaald bedrijf te contacteren (wat niet altijd even evident blijkt te zijn). Gelieve uw opmerkingen dus rechtstreeks aan Groupon te richten. Hoe je dat het beste doet, kan je hierboven terugvinden.

      Mvg,
      Nick

  • van roosbroeck gaston schreef:

    Mijne Heren
    Ik kan niet inloggen om mijn gegevens te bekijken op GROUPON BBELGIE
    bovenaan de balk is de vermelding die begint met https en zo verder de https doorgestreept en op slot.Als ik probeer verder te gaan krijg ik de melding dat de mogelijkheid bestaat dat mijn gegevens kunnen misbruikt worden.Bij groupon NL is er geen probleem.Kunt U me verder helpen.
    Alvast bedankt en ik hoop een antwoord van U te krijgen.
    van roosbroeck gaston

  • De Valck Guillaume schreef:

    een vraagje
    op 8-9-2015 heb ik windows 7 besteld
    kan het zijn dat de codes nog niet zijn opgestuurd
    want ik heb nog niets ontvangen via mail

    groetjes

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Guillaume,

      helaas kunnen wij van hoedoen.be je hier niet verder mee helpen omdat we niets met Groupon te maken hebben. We leggen op deze pagina enkel uit hoe je Groupon kan contacteren. Het is dus aangeraden om Groupon zelf te contacteren want wij kunnen dit niet voor jou doen.

      Groet,
      Nick

  • mariadtckmans schreef:

    goede middag.
    ik probeer al een hele week een afspraak te maken bij de kapper
    deja vu in deurne .
    maar er neemt niemant op op geen van de 2 nummers
    0486817582 of 032978650.
    heb er ook aan de deur geweest maar was gesloten en er hing niet op.
    met vriendelijke groeten

  • Angélique schreef:

    O
    Op 16-08 2015 betaalde ik 12,99 voor ANTIEVIRUS AVG Internet SECURITY
    Ik kreeg als antwoord “Wij sturen je zo dadelijk de details op een aparte e-mail” Daar wacht ik nu al een maand en half op .mijn kleinzoon kreeg een laptop en de veiligheid is zoals u weet maar een maand geldig.
    graag een antwoord
    dank bij voorbaat

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Angélique,

      jammer genoeg kunnen we je hiermee niet helpen. Hoedoen heeft namelijk niets te maken met Groupon. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je Groupon kan contacteren. Je kan bovenstaande stappen volgen om Groupon te kunnen contacteren. Succes!

  • voeten schreef:

    WORD DE VERZENDING VAN DUREX ANONIEM VERSTUURD ?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo Dirk,

      doorgaans worden alle producten van Groupon anoniem (zonder reclame of merk op verpakking) gestuurd. Dus ik veronderstel/hoop hetzelfde in dit geval 🙂

  • Nicole Vanden Brouicke schreef:

    Op 16 AUGUSTUS 2015 bestelde ik een antivirus internet security a 12,99 euro men zou mij een mail sturen maar dit is NOOIT gebeurd, ik kocht dit voor mijn kleinzoon wonende in Boortmeerbeek daar ik in het buitenland woon.
    Indien ik het pakketje niet kan ontvangen in de Wespenlaan 223 te Boortmeerbeek vraag ik een terugbetaling
    Dank voor de medewerking

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Nicole,

      helaas kunnen wij je niet verder helpen. Hoedoen.be probeert je met deze pagina enkel uit te leggen hoe je Groupon kan contacteren. We hebben dus niet te maken met Groupon. Probeer bovenstaande om Groupon te contacteren. Succes!

  • Van Hessche Caroline schreef:

    Enige tijd geleden kocht ik bij jullie foto,s.via Fotostream .ik heb deze betaald met VISA.dit op datum van 21/09/2015..Tot op heden mocht ik van jullie nog niks ontvangen ,is er iets fout gegaan ?Grtjs Van Hessche Caroline Terzale 19 StAndries Brugge

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Caroline, jammer genoeg kunnen we je hier niet verder mee helpen. We hebben immers niets met Groupon te maken. We leggen enkel uit hoe je Groupon kan contacteren. Je moet je vraag dus tot Groupon richten.

  • Ugille Frans schreef:

    Beste, had een week terug telefonisch contact met een medewerker ivm voucher 0010121J7R, meneer wist me te vertellen dat die zaak failliet was. Ik weet niet of ik meneer goed begrepen heb, maar ik denk dat hij het had over een kredietnota die ik kon valideren bij een volgende aankoop en ik vroeg daarvan een bewijs in de vorm van een mail. Maar tot op heden van ik daar nog niets van ontvangen. Ik zie uit naar een reactie.
    Grt, frans ugille

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Frans, wij kunnen je hier niet mee helpen want we hebben zelf niets met Groupon te maken. Best terug even contact opnemen met Groupon zelf.

  • Van Hamme schreef:

    Beste,
    Is er garantie op de optima electrische boxspring en waar is het afhaalpunt?
    Alvast bedankt

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Wesley, hiervoor moet je Groupon contacteren want wij hebben niets met Groupon te maken. Hoe je hen kan contacteren kan je hierboven nalezen.

  • DHAENENS FRANS schreef:

    DRINGEND SCHRAPPING GEVRAAGD VAN HET TOESTURING VAN E.MAILS.
    TOTAAL MISPLAATST VOOR MIJ , DE KINDEREN HEBBEN DIT ER OP GEZET.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Frans, aangezien we niets met Groupon te maken hebben, kunnen we je ook niet verder helpen. Je moet met Groupon zelf contact opnemen. Hoe je dit moet doen kan je hierboven terugvinden. Succes!

  • Mangeleer Gisele schreef:

    kan ik mijn groupon bon voor de belverdere Oostende annuleren. Heb tripadvisor gelezen en het is archi slecht. Slechte hygiene, rot vlees enz. Wil niet ziek worden

  • van Remortel Dory schreef:

    Beste,

    Ik kocht een paar maand geleden 3 valiezen bij jullie. Binnen een paar dagen ga ik weg, en wou daarom de code instellen bij de valiezen.
    Gelukkig heb ik er maar één gedaan, er is geen Nederlandse tekst bij van hoe je het moet doen ! Resultaat valiesje gaat niet meer open.
    Hopelijk kunnen jullie dit oplossen voor mij ?
    Alvast bedankt

  • clauws martina schreef:

    Ik wil graag nieuws ontvangen van de omgeving diksmuide daar ik verhuis ben. Dus geen mails meer van vlaams brabant.
    MVG

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Martina, dit kan je zelf aanpassen bij je account. Log hiervoor in op Groupon.be en rechtsboven op je naam klikken. Daarna op email inschrijvingen doorklikken. Je kan nu voor je dagelijkse aanbiedingen je stad veranderen. Succes!

  • guy hansen schreef:

    Graag had ik geweten waarommijn bestelling nog steeds niet is aangekomen.
    SEC537655CCFB
    LPSCU_383710290
    Graag reactie wanneer deze zullen aangeleverd worden

  • geert schreef:

    beste ik heb 2*2 voucher gekocht bij yachtgrill oostende ik heb al 10 keer gebeld maar nr bestaat niet meer heb ook gemaild maar geen reactie er zijn klanten die geweest zijn en alles is daar toe wat moet ik doen voor mijn geld terug te krijgen
    grt geert

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Geert, wij van Hoedoen.be kunnen je hier jammer genoeg niet mee helpen. We hebben immers niets te maken met Groupon. We leggen op deze pagina enkel uit hoe je de klantendienst van Groupon kan contacteren. Probeer op bovenstaande manieren om hen te bereiken en je vraag te stellen. Succes!

  • leen schreef:

    Ik wou een betaling doen van weekendje met groupon maar ik vind de cvv code niet op mijn maestro kaart niet

  • Schabregs Arlette schreef:

    beste, vrijdag kocht ik een groupon voor een duosprong en ik wens die te annuleren omdat ik nog teveel moet bijleggen.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Arlette, we kunnen je hier niet bij helpen omdat we niets met Groupon te maken hebben. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je Groupon kan contacteren. Gebruik bovenstaande informatie en stel je vraag aan hen. Succes!

  • desseyngilbert schreef:

    Hoe kan ik en overzicht krijgen van mijn groupon aankopen ?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Inloggen op groupon.be en dan in het menu dat verschijnt onder je naam (terug te vinden rechts bovenaan) “MIJN GROUPONS” aanklikken. Je krijgt dan een overzicht van al je aankopen.

  • smeers sylvain schreef:

    er is een bestelling gekomen , maar er is een fout begaan bij de bestelling ik heb in plaats van 1 paar schoenen heb ik 4 paar gekregen, fout pc of fout bij jullie ordernr367169202 item 419710937 beige sandaal is goed
    de foute paar 1 ordernr.367169021 item 419710733 beige flip-flop
    de foute paar 2 ordernr.367020993 item 419534204 beige flip flop
    de foute paar 3 ordernr367020791 item 419533963 dat moest zijn i paar beige sandaal en 1 paar witte flip-flop, is het mogelijk de 3 paar terug te sturen , maar begin niet te vertellen hoe ik moet kijken om te retourneren, want je komt nergens uit , ofwel kun je geen vraagstellen en afdrukken ofwel geraak je niet zover wan dan is het een fout terug beginnen, , ze hadden mij verwittigt niets te kopen bij groupon , klachten regenen , graag antwoord de tijd dringt is het mischien daarom mee te doen te laat kan niet meer ruilen , maar ik heb nog een advocaat achter de hand

  • jan legrand schreef:

    Ik probeer een verzendbewijs te versturen voor een verzending via KIALA de e-mails zijn verkeerd en worden niet herkent
    notify@r.grouponmail.be
    customer.support@Groupon.be
    serviceclients@Groupon.be
    Zou Je A-U-B een juiste e-mail kunnen opgeven zodat ik dat bewijs kan doorsturen.
    Groetjes

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Jan, wij van Hoedoen.be kunnen je jammer genoeg niet helpen. Wij hebben immers niets te maken met Groupon. We leggen hier enkel uit hoe je Groupon en hun klantendienst het best kan contacteren. Normaal gezien moet het mailadres customer.support@groupon.be werken. Anders zeker eens proberen bellen naar 1 van de 2 nummers.

  • Weijten Ronald schreef:

    Ik heb een groupon gekregen ” Tapas del sur” dus niet zelf gekocht
    3 maanden na aankoop datum geldig !
    Staat nergens aankoop datum op .
    Klantendienst telefoon geprobeerd , onbruikbaar .
    Blijkt onmogelijk te zijn om doorverbonden te worden met telefoniste .
    Voor echt specifieke dringende vragen , Geen gehoor

  • Bert GUlickx schreef:

    Hetzelfde probleem met de aanschaf van Windows 10 Pro.
    Uren bezig geweest om mijn grouponcode te verzilveren. Lukte niet op de Nederlandse website. Op verschillende pc’s en verschillende browsers geprobeerd. Ging dezelfde dag ook nog op vakantie en 10 dagen later kan ik fluiten naar mijn gekochte product.
    Dat reactie van de helpdesk claimed dat zij daar niets aan kunnen doen is een grote drogreden. Waar product gekocht is heeft alles te maken met Groupon. Ik heb niets gekocht bij Groupon maar bij de organisatie die het product aangeboden heeft. Dat kunnen jullie wel in de voorwaarden zetten maar het klopt wettelijk niet. Je kunt de verantwoordelijkheid niet afschuiven op een ander. Ik zie zoveel problemen met Groupon op internet, dat ik niet begrijp dat een of ander tv-programma of organisatie daar geen aandacht aan schenkt.
    Ik ga dat eens aankaarten bij het TV-programma RADAR in Nederland.
    Als verzilveren technisch niet lukt via een website dan blijft er maar één oplossing over:
    1. Of het geld wordt gecrediteerd en NIET in groupon credits of
    2. Windows 10 Pro wordt alsnog geleverd.
    Betreft ondersteuningsvraag (#39299029)

  • Foto Akyazili schreef:

    Eerste en laatste maal Groupon. Klantenservice = 0
    Geen reactie, geen levering, geen geld terug.
    Ik lijk opgelicht te zijn.

  • Verhaeghe Tine schreef:

    Hallo
    Ik zou de klantendienst van Groupon willen bereiken.

    Beide telefoonnummers lijken niet meer te werken:

    02/290 23 92
    02/894 41 59

    Ik ben op zoek naar het juiste nummer.

    Bedankt.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Tine, we hebben het correcte nummer teruggevonden: 02 588 53 61. Het is ons door Groupon zelf bezorgd, dus dit moet wel het correcte zijn 🙂

  • Soumaya schreef:

    De beide nummers van Groupon klantendienst zijn beiden niet in werking?? is daar een verklaring voor?? want ik wil hulp met het zogezegde promobon da ik kreeg na mijn aankoop en heel bizar dat de beide vaste lijnen niet bestaan?!! Ik EIS mijn GELD terug en meteen!!! GROUPON is BEDROG en MISLEIDEND!!!

    • Nick Van Ranst schreef:

      Klopt, de nummer waren niet correct. Ik heb van Groupon zelf het juiste nummer van hun klantendienst doorgekregen: 02 588 53 61. Hopelijk kan je hier mee verder.

Laat een reactie na