fbpx

Hoe Corona Direct klantendienst contacteren?

De Corona Direct klantendienst contacteren is heel eenvoudig. Het bedrijf profileert zich als een directe verzekeraar en daarvan mag je dus verwachten dat je en snel en makkelijk kan contacteren. En (gelukkig voor hun) is dat ook het geval. We hebben de verschillende contact-mogelijkheden (telefoon, e-mailformulier en post) hieronder opgesomd en beschreven. Veel succes met het contacteren van de klantenservice van Corona Direct!

Corona Direct Telefoon

Bel 02 244 23 23

=> telefonisch is Corona Direct bereikbaar op dit telefoonnummer 24 op 24 en 7 op 7

Corona Direct E-mail

Een direct mailadres hebben we niet gevonden. Wel kan je via hun website een contactformulier invullen. De klantenservice belooft je om binnen de 24 uur deze mailaanvraag te beantwoorden. Je vindt het formulier terug op hun website:

OPEN HIER DE WEBSITE >

Corona Direct Adres

Je kan ook een brief schrijven naar onderstaand adres:

Corona Direct
De Kleetlaan 7A
1831 Machelen
België

Chat

Chatten met een medewerker is zeker mogelijk. Als je langer dan 1 minuut op een pagina bent zie, je rechtsonder een pop-up verschijnen: Chat met een expert. Van zodra je deze pop-up aanklikt, kan je chatten met één van de Corona Direct medewerkers en al je vragen stellen. Open de website hieronder om jouw vraag te stellen:

OPEN HIER DE WEBSITE >

Schade aangeven?

Heb je schade aan te geven dan kan je gewoon ook via de klantenzone inloggen, je product kiezen, de betrokken schade aangeven en helpt Corona Direct je zo snel mogelijk verder.

Met dank aan: coronadirect.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

4 gedachten over “Hoe Corona Direct klantendienst contacteren?”

  1. Pierre GOBBENS

    Wie kan mij juist laten weten wanneer ik verzekerd ben voor mijn voertuig, woning en de familiane verzekering ik heb deze drie aanvragen
    Vorige week in de verschillende Corona Direct omslagen verzonden en ik krijg nog steeds nieuwe aanvragen binnen om in te vullen

    Mvg.

  2. Geachte heer of Mevrouw
    Tot op heden heb ik nog altijd mijn verzekering papieren niet gekregen voor volgen jaar, en het geen ik heb verloopt de 31 december 2021

  3. Ewald Van Haelemeersch

    Wat is er gaande bij Corona Direct ? Ben zeer goed bevriend geraakt met hun antwoordapparaat. Volgens hun website hebben ze 200 medewerkers maar als je belt krijg je onvermijdelijk het antwoordapparaat met melding dat al hun medewerkers in gesprek zijn . (Met mekaar?)
    Op 10 juni heb ik het 1u57 uitgehouden tot ik iemand aan de lijn kreeg.
    Die persoon ging alles in orde brengen. Tot vandaag geen gevolg.
    Vandaag 17 juni opnieuw geprobeerd contact op te nemen. Na 1u47 antwoordapparaat, opgegeven. Waar is die mooie publiciteit van “altijd snel bereikbaar” ? Wat indien er zich iets ernstigs voordoet ?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.