Amoma SARL
afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

A. H.

aan: Amoma SARL

05/11/2019

Beste Op 10 juni 2019 hebben wij met 4 personen een citytrip naar Amsterdam geboekt. Dit via de website Tripadvisor.com die ons doorgestuurd had naar de website van Amoma.com. De kostprijs was €104 per persoon, alles samen hebben wij €416 betaald voor 4 personen. Wij kregen na het boeken een mail met de gegevens van de betaling per bankoverschrijving. Wij schreven het geld meteen over en op 13 juni 2019 kregen wij een boekingsbevestiging, alles was in orde. Normaal gingen wij op 1, 2 en 3 november 2019 op weekend vertrekken. Toen mijn vriend op 31 oktober de tickets voor het hotel wou afdrukken waren die gecodeerd op zijn gsm ( pdf bestand). Hij wou zich aanmelden via Tripadvisor om de tickets af te drukken, maar deze vonden wij nergens terug. Hij zocht de website Amoma op, en daarop stond te lezen dat ze failliet waren. Ze zouden iedere klant hierover op de hoogte brengen, maar dit is bij ons zeker niet gebeurd. Wij namen contact op met het hotel en zij konden een reservatie terugvinden op onze naam, maar deze was geannulleerd geweest in september, toen het bedrijf failliet ging. Het hotel kon niets voor ons doen, we moesten opnieuw betalen als we wilden logeren in het hotel (Corendon City Hotel Amsterdam). We hebben gemaild naar Tripadvisor en Amoma, maar geen respons. Telefonisch is het niet mogelijk hen te contacteren. Wij zijn én ons geld kwijt, én ons weekendje weg hebben we niet gekregen. Morgen dienen wij ook een klacht in bij de politie.

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 416,00

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 20 november 2019

Test Aankoop

aan: A. H.

21/11/2019
Dit antwoord is privé