Hoe contacteer ik Lampiris klantendienst via tel/mail?

Lampiris is in België één van de grootste leveranciers van elektriciteit, gas en verwarming aan Belgische gezinnen en bedrijven.

Ben je zelf klant bij Lampiris en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee, bijvoorbeeld een factuur, installatie of verhuis?

Als je de klantenservice van Lampiris wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 011/49.49.48 (normaal tarief)

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u00-19u00

Op dit nummer kan je bijvoorbeeld terecht met alle vragen rond je factuur, verhuis, contract en aansluiting.

Als het belt is het steeds aanbevolen om een factuur met uw klantennummer bij de hand te houden. Op die manier vind de klantendienst uw gegevens meteen terug.

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen via het online formulier: https://legacy-www.lampiris.be/nl/contacteer-ons?lampiris_redirect=true

3. Per post

Je kan ten slotte ook een brief schrijven naar volgend adres:

Lampiris NV
Service Client
Rue St. Laurent 54
4000 Liège

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: Lampiris.be

Nooit meer te veel betalen?

Wil je nooit meer te veel betalen voor je energie? Vergelijk dan nu meteen je energietarief met andere leveranciers en bespaar tot 600€. Dit kan je zelf meteen doen via aanbieders.be of je kan hen een mailtje sturen en zij maken de vergelijking voor jou.

GA NAAR AANBIEDERS.BE >
The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

Leave a Comment