fbpx

Hoe contacteer ik Veepee/Vente Exclusive via tel of mail?

Hoe contacteer ik de Veepee (de nieuwe naam van ‘Vente Exclusive’) klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij het Veepee, dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Veepee / Vente Exclusive wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn chat, e-mail en telefoon de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via e-mail of chat

Een e-mail vanuit je account is de beste manier om Vente Exclusive te contacteren, aangezien alle informatie en bestelhistoriek aan je account gekoppeld zijn. Zo kan je Vente Exclusive mailen:

  1. Open de website via bovenstaande button
  2. Log in op je account
  3. Kies rechtsboven help & contact
  4. Via de button Stel je vraag (zie afbeelding) kan je nu een email versturen of tijdens de kantooruren kan je een chatvenster openen voor directe hulp.

2. Via brief

Je kan ook gewoon een brief (of aangetekende brief indien nodig) sturen naar onderstaand adres:

Veepee
t.a.v. klantendienst
Humaniteitslaan 292
1190 Vorst

3. Via telefoon (niet aanbevolen)

Op de website van Veepee zien we in de algemene voorwaarden ook het telefoonnummer van de hoofdzetel: +32 (0)2 893 45 00. Dit is echter een algemeen nummer van het hoofdkantoor en geen klantenservice telefoonnummer. Dus als het gaat over praktische zaken (vb. retourneren, status van je bestelling, enz.), kan je dit nummer niet gebruiken en genieten chat, e-mail of post altijd de voorkeur.

Met dank aan: veepee.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

45 reacties op “Hoe contacteer ik Veepee/Vente Exclusive via tel of mail?”

  1. Housin yougil

    Ik heb vandaag op 23/5/2019 bestelling gedaan …maar ik heb geen bevestiging gekregen of ik zie nix bij overzicht …?!?maar er is wel geld v mijn zichtrekening afgegaan v 82.70€!!!

    1. Johan Van Asch

      Hi Housin,

      Hopelijk is de bestelling ondertussen wel in je account verschenen. Mocht dat niet het geval zijn, kan je best de klantendienst even contacteren per e-mail of chat.

      1. Bij mij precies hetzelfde, echter kan ik niet meer inloggen in mijn account en krijg ik geen wachtwoord reset gestuurd (ook niet in de spam). Hoe kan ik nu de klantenservice bereiken van veepee?

        1. Kan onmogelijk veepee bereiken….besteld betaald geleverd teruggestuurd en niks te vinden in mijn account .veepee op geen enkele manier bereikbaar ..tel op sites bestaan niet meer.
          Hoe krijg ik mijn geld terug en kan ik veepee bereiken aub 0477 276147 bedankt grtj ghys linda

  2. Erna Hendriks

    mijn wachtwoord kwijt, hele middag al een paar keer aangemeld,
    antwoord je krijgt een link, niet aangekomen.
    in afwachting, Erna

  3. Ik had alsnog de 2. Oral B tandenborstel willen hebben,maar kreeg er maar een.Anders graag het geld terug.Met vriendelijke groeten mevr E van Eijk

  4. Suzy Leemans

    Heb vandaag een bestelling willen plaatsen. Had nog tegoedgeld staan maar kan dit niet aanduiden. Alleen maar via bankkaart of visa. Ik lees wel dat het tegoedgeld automatisch gebruikt word maar kan mijn bestelling niet afronden. Heb me eens uitgelogd en geraak nu zelfs niet meer ingelogd.

  5. Marijke Terrie

    Reeds 3 keer iets besteld sinds eind mei. Geen bevestiging, geen levering… Wanneer levering of geld terug? Onmogelijk om mail te sturen. Kan echt niet!!!!!!

  6. Gerda Eleveld

    Bestelling gedaan, geld van de rekening, maar geen bestelling overzicht ontvangen en kan ook niet meer inloggen.
    Op mijn vraag wordt niet geantwoord en het tel.nr. Gaat meteen in gesprek.
    Lekker dan, kado voor de verjaardag van mijn vriend

  7. Ik heb mijn pakje niet ontvangen terwijl ik een mail krijg dat het geleverd is . Via b post krijg ik te horen dat ik de afzender moet contacteren . Maar dan moet dit wel lukken. Wat niet het geval is en ik zou nu toch graag weten waar mijn pakje is .

    Mvg jody

  8. Kelly Fancello

    Idem hier ik heb op 2mei een bestelling geplaatst maar tot op heden niets ontvangen???? Graag stand van zaken…

  9. Had 3 weken geleden een bestelling gedaan, vandaag zou het geleverd worden. Ik kreeg een mail dat het in mijn brievenbus zou zitten maar er was niets geleverd ook niet bij de buren. Als je post NL belt zeggen ze dat je de firma moet contacteren maar er zijn geen gegevens van te vinden.

  10. Shenaya Minne

    Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan???? Wanneer komt deze aan?!?! Ik mail jullie en ik krijg maar geen antwoord!

  11. Jean Clerix

    welke idioot gaat de e-lotto vernieuwen op een moment dat de extra pot van 130 miljoen op euromillions te spelen was? DIE HEEFT TOCH METEEN ZIJN C4 GEKREGEN HOOP IK.

  12. Ik heb een pakje ontvangen waar NIKS inzat !!!
    De doos was enkel gevuld met een hoop bruin papier en een pakbon maar de horloge van Guess die ik besteld had, zat er niet in !!!
    Via contact zaterdag al een bericht geschreven maar tot nu toe nog niks van reactie, en als ik bovenstaande berichten lees, ziet het er niet goed uit!

  13. H van den Oord

    Heb een weekend weg naar Efteling geboekt. Zij hebben verzuimd onze boeking door te sturen naar de Efteling. Als of dat al niet erg genoeg is weigeren ze ons geld terug te betalen, Efteling zegt dat ze niet kunnen helpen. Ze beloven van alles en doen niks. Zou het geld al meerdere malen terug gekregen moeten hebben. Maar nog steeds niks.
    Misschien iemand tips hoe ik dit kan forceren.

  14. Ik heb vandaag twee otems ontvangen vanhet merk Norway. Beide zijn te klein, de maten vallen te klein uit en de kwaliteit is niet OK. Hoe krijgen wij ons geld terug? Bestellen gaat gelijk niks, maar iets terugzenden lijkt wat problematischer…zo jammer dat er niet bijsta dat de maten nogal klein uitvallen…ik heb hier geen vertrouwen meer in.

  15. Ceuppens-De Ruyter

    Heel erg teleurgesteld in de nazorg van jullie retail online. Waarom zijn jullie telefonisch nooit bereikbaar? Ik ga voortaan elders shoppen online waar alles véél trasparanter verloopt.

  16. Shanna De Groot

    Ik heb al verschillende mails gestuurd betreffende een levering die nooit geleverd is.. Deze is gewoon terug gezonden, maar heb deze wel betaald. Krijg nergens reactie.. Wat nu? Vind dit niet kunnen..

    1. Kimberley Jane O'Connor

      Ik heb hetzelfde probleem….

      Nooit iets geleverd door post.nl en staat zelfs dat het al is teruggestuurd????

  17. Hallo,

    Denk dat jullie website VEEPEE vd “wereld”📺is, niet zo blij hiermee omdat ik dus nu kan fluiten naar m’n bestelling🥴 die in mandje zaten om te betalen😏

    In afwachting Joyce Croese

  18. Beste,
    Ik kan niet meer op mij’ account
    Als ik nieuw paswoord aanvraag , lukt het ook niet
    Mijn e-mail adres is zogezegd reeds in gebruik
    Nieuw account kan ik niet aanmaken
    Klantendienst niet bereikbaar
    Dankjewel voor feedback

    1. Dag Aagje,
      Lastig dat de klantendienst niet bereikbaar is, als het echt niet lukt om in te loggen, kan je natuurlijk ook gewoon een 2e emailadres aanmaken en daarmee een nieuw Veepee account aanmaken. Het lastige is wel dat je je bestelhistoriek kwijt bent..

  19. Wat n kutbedrijf zeg. 1 item van 5 bestelde artikelen niet ontvangen, maar wel betaald. De 4 geleverde items kon ik op n totaal ander adres afhalen. Prutsers…..

    Ook ik krijg geen contact, niet via mail, niet via tel…..gek word ik er van. Het gaat me niet om t geld, maar de irriteer me mateloos aan t onbeschofte gedrag van deze lui…..🤮🤮🤮

  20. Ik heb dit weekend een bestelling gedaan voor Holiday Suites naar Nieuwpoort.Het geld is van mijn rekening gegaan maar ik heb geen bevestiging gekregen?Kunt u dit aub in orde brengen?Dit was bedoeld omdat mijn schoonvader dit weekend is overleden om er eens even tussenuit te zijn.Dus alsjeblieft 🙏.Mvg Elke

  21. Ik heb een bestelling gedaan van k design en bij het betalen kreeg ik een melding dat er iets fout was gegaan en heb nog eens betaald maar het is wel van lijn rekening gegaan. Probeer ze nu te bereiken via klantendienst maar ze reageren ook niet

  22. scandaleux !! jamais rien acheté. je présume peut être regardé le site mais je bloque toujours les cookies et depuis harcelée pour leurs mails sans pouvoir me désinscrire – je me demande ce qui se passe quand une commande se passe mal … je n’ose imaginer
    pour moi ce sera un recommandé de plainte car je n’accepte pas d’être harcelée

  23. Beste “Sophie”
    Ik wacht al 1.5 maand op bestelling D26912952, zonder succes.
    Inmiddels blijkt pakketje terug te zijn verzonden naar postnl (heb hier geen melding van gekregen), dit pakket is daarnaast teruggestuurd naar Veepee. Ook wederom geen bericht/melding.
    Bestelling heeft nog steeds status “verwerking”, terwijl dit allang niet meer het geval is. Jullie zijn telefonisch onbereikbaar! Ook geen reactie vanuit mijn account. Hoor graag zsm, want wens nig steeds de bestelling te ontvangen

  24. Er is wat misgelopen met mijn bestelling. Levering gebeurde maar foutief artikel. In mijn bestellingen staat de bestelling “in verwerking”. Dit maakt het blijkbaar onmogelijk om een retour aan te vragen. Ik probeer jullie op alle mogelijke manieren te bereiken maar krijg geen gehoor. Heel erg vervelend. tot nu toe altijd erg tevreden geweest

  25. Ook ik kan niemand bereiken bij Veepee. Ik heb maar een deel van een bestelling ontvangen, maar volgens de pakbon zou die wel volledig moeten zijn. Het duurste item (140€) werd niet meegeleverd. Live-chat werkt niet, e-mail is ook onmogelijk en op mijn vraag wordt gewoon niet geantwoord. Ik heb dezelfde vraag met alle mogelijk details al 4x gesteld, zonder respons… Ondertussen zijn we wel al bijna 2 weken verder…

  26. Linda Van den Bossche

    Veepee reageert niet op mijn berichten, de chat werkt niet, we kunnen niet meer bellen? WTF!?!
    Mijn levering is NIET COMPLEET en ik kan nergens een klantendienst contacteren… dan maar via Paypal klacht indienen en geld terugvorderen.

  27. Ik kan mijn bestelling niet retourneren omdat de dozen te groot zijn zegt Mondial Rely. Het zijn de originele dozen waarin de goederen naar mij zijn verzonden.
    Ik heb al zo veel berichten naar jullie gestuurd en ik weet niet wat te doen.
    Kunnen jullie aub contact met mij opnemen.
    klantenservice reageert niet.

  28. Anna Galstjan

    Ik heb een bestelling gedaan, geld is afgeschreven maar in op mijn account niks terug te vinden van de bestelling. Ik heb een mail gestuurd gevraagd of ik die hele bestelling kan annuleren en mijn geld teruggestort kan krijgen gewoon €444,15)
    Nog steeds geen reactie. Ook staat er dat er van 9:00 tot 13:00 chat gesprek evt kan maar dit is ook niet het geval.

  29. İk heb ook vrijdag 15/7/2022 iets besteld betaling is Van mijn rekening afgegaan maar zie geen bestelling of bestelnummer öp mijn acount of geen bevestigingsmail gehad wat nu geld is eel weg naar veepee mooi weerk geen servise hier je kan niemand bereiken ik hoop dat ze mijn geld teeugstorten probleem is He kan niet direct iemand bereiken heel lastig

  30. Ik kan veepee niet bereiken. Op 8/7 zou mijn pakje verzonden zijn. Ik heb geen track en trace ontvangen, noch dag het verstuurd is. Ik zie het wel in mijn app. Ik ben al sindsdien aan het mailen maar ook geen antwoord. Ik word er ongerust over. Zijn ze nog betrouwbaar?

  31. Ik heb op 14 sept 2022 een bestelling gedaan voor een bedrag van 29.90 euro, geen bevestiging gehad en tot op heden (23-09-2022) nog niet gehoord of gezien. Hoe lang is het normaal om te wachten?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.