Hoe contacteer ik Veepee/Vente Exclusive via tel of mail?

Laatst aangepast op

Hoe contacteer ik de Veepee (de nieuwe naam van ‘Vente Exclusive’) klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij het Veepee, dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Veepee / Vente Exclusive wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn chat, e-mail en telefoon de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via e-mail of chat

Een e-mail vanuit je account is de beste manier om Vente Exclusive te contacteren, aangezien alle informatie en bestelhistoriek aan je account gekoppeld zijn. Zo kan je Vente Exclusive mailen:

  1. Open de website via bovenstaande button
  2. Log in op je account
  3. Kies rechtsboven help & contact
  4. Via de button Stel je vraag (zie afbeelding) kan je nu een email versturen of tijdens de kantooruren kan je een chatvenster openen voor directe hulp.

2. Via brief

Je kan ook gewoon een brief (of aangetekende brief indien nodig) sturen naar onderstaand adres:

Veepee
t.a.v. klantendienst
Humaniteitslaan 292
1190 Vorst

3. Via telefoon (niet aanbevolen)

Op de website van Veepee zien we in de algemene voorwaarden ook het telefoonnummer van de hoofdzetel: +32 (0)2 893 45 00. Dit is echter een algemeen nummer van het hoofdkantoor en geen klantenservice telefoonnummer. Dus als het gaat over praktische zaken (vb. retourneren, status van je bestelling, enz.), kan je dit nummer niet gebruiken en genieten chat, e-mail of post altijd de voorkeur.

Met dank aan: veepee.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

12 reacties

  • Housin yougil schreef:

    Ik heb vandaag op 23/5/2019 bestelling gedaan …maar ik heb geen bevestiging gekregen of ik zie nix bij overzicht …?!?maar er is wel geld v mijn zichtrekening afgegaan v 82.70€!!!

    • Johan Van Asch schreef:

      Hi Housin,

      Hopelijk is de bestelling ondertussen wel in je account verschenen. Mocht dat niet het geval zijn, kan je best de klantendienst even contacteren per e-mail of chat.

      • ynze schreef:

        Bij mij precies hetzelfde, echter kan ik niet meer inloggen in mijn account en krijg ik geen wachtwoord reset gestuurd (ook niet in de spam). Hoe kan ik nu de klantenservice bereiken van veepee?

  • Erna Hendriks schreef:

    mijn wachtwoord kwijt, hele middag al een paar keer aangemeld,
    antwoord je krijgt een link, niet aangekomen.
    in afwachting, Erna

  • Van Eijk schreef:

    Ik had alsnog de 2. Oral B tandenborstel willen hebben,maar kreeg er maar een.Anders graag het geld terug.Met vriendelijke groeten mevr E van Eijk

  • Suzy Leemans schreef:

    Heb vandaag een bestelling willen plaatsen. Had nog tegoedgeld staan maar kan dit niet aanduiden. Alleen maar via bankkaart of visa. Ik lees wel dat het tegoedgeld automatisch gebruikt word maar kan mijn bestelling niet afronden. Heb me eens uitgelogd en geraak nu zelfs niet meer ingelogd.

  • Marijke Terrie schreef:

    Reeds 3 keer iets besteld sinds eind mei. Geen bevestiging, geen levering… Wanneer levering of geld terug? Onmogelijk om mail te sturen. Kan echt niet!!!!!!

  • Gerda Eleveld schreef:

    Bestelling gedaan, geld van de rekening, maar geen bestelling overzicht ontvangen en kan ook niet meer inloggen.
    Op mijn vraag wordt niet geantwoord en het tel.nr. Gaat meteen in gesprek.
    Lekker dan, kado voor de verjaardag van mijn vriend

  • Coeck jody schreef:

    Ik heb mijn pakje niet ontvangen terwijl ik een mail krijg dat het geleverd is . Via b post krijg ik te horen dat ik de afzender moet contacteren . Maar dan moet dit wel lukken. Wat niet het geval is en ik zou nu toch graag weten waar mijn pakje is .

    Mvg jody

  • Kelly Fancello schreef:

    Idem hier ik heb op 2mei een bestelling geplaatst maar tot op heden niets ontvangen???? Graag stand van zaken…

  • Nadine schreef:

    Had 3 weken geleden een bestelling gedaan, vandaag zou het geleverd worden. Ik kreeg een mail dat het in mijn brievenbus zou zitten maar er was niets geleverd ook niet bij de buren. Als je post NL belt zeggen ze dat je de firma moet contacteren maar er zijn geen gegevens van te vinden.

  • Shenaya Minne schreef:

    Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan???? Wanneer komt deze aan?!?! Ik mail jullie en ik krijg maar geen antwoord!

Leave a Comment