Hoe contacteer ik Veepee/Vente Exclusive via tel of mail?

Hoe contacteer ik de Veepee (de nieuwe naam van ‘Vente Exclusive’) klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij het Veepee, dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Veepee / Vente Exclusive wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn chat, e-mail en telefoon de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via e-mail of chat

Een e-mail vanuit je account is de beste manier om Vente Exclusive te contacteren, aangezien alle informatie en bestelhistoriek aan je account gekoppeld zijn. Zo kan je Vente Exclusive mailen:

  1. Open de website via bovenstaande button
  2. Log in op je account
  3. Kies rechtsboven help & contact
  4. Via de button Stel je vraag (zie afbeelding) kan je nu een email versturen of tijdens de kantooruren kan je een chatvenster openen voor directe hulp.

2. Via brief

Je kan ook gewoon een brief (of aangetekende brief indien nodig) sturen naar onderstaand adres:

Veepee
t.a.v. klantendienst
Humaniteitslaan 292
1190 Vorst

3. Via telefoon (niet aanbevolen)

Op de website van Veepee zien we in de algemene voorwaarden ook het telefoonnummer van de hoofdzetel: +32 (0)2 893 45 00. Dit is echter een algemeen nummer van het hoofdkantoor en geen klantenservice telefoonnummer. Dus als het gaat over praktische zaken (vb. retourneren, status van je bestelling, enz.), kan je dit nummer niet gebruiken en genieten chat, e-mail of post altijd de voorkeur.

Met dank aan: veepee.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

28 reacties

  • Housin yougil schreef:

    Ik heb vandaag op 23/5/2019 bestelling gedaan …maar ik heb geen bevestiging gekregen of ik zie nix bij overzicht …?!?maar er is wel geld v mijn zichtrekening afgegaan v 82.70€!!!

    • Johan Van Asch schreef:

      Hi Housin,

      Hopelijk is de bestelling ondertussen wel in je account verschenen. Mocht dat niet het geval zijn, kan je best de klantendienst even contacteren per e-mail of chat.

  • Erna Hendriks schreef:

    mijn wachtwoord kwijt, hele middag al een paar keer aangemeld,
    antwoord je krijgt een link, niet aangekomen.
    in afwachting, Erna

  • Van Eijk schreef:

    Ik had alsnog de 2. Oral B tandenborstel willen hebben,maar kreeg er maar een.Anders graag het geld terug.Met vriendelijke groeten mevr E van Eijk

  • Suzy Leemans schreef:

    Heb vandaag een bestelling willen plaatsen. Had nog tegoedgeld staan maar kan dit niet aanduiden. Alleen maar via bankkaart of visa. Ik lees wel dat het tegoedgeld automatisch gebruikt word maar kan mijn bestelling niet afronden. Heb me eens uitgelogd en geraak nu zelfs niet meer ingelogd.

  • Marijke Terrie schreef:

    Reeds 3 keer iets besteld sinds eind mei. Geen bevestiging, geen levering… Wanneer levering of geld terug? Onmogelijk om mail te sturen. Kan echt niet!!!!!!

  • Gerda Eleveld schreef:

    Bestelling gedaan, geld van de rekening, maar geen bestelling overzicht ontvangen en kan ook niet meer inloggen.
    Op mijn vraag wordt niet geantwoord en het tel.nr. Gaat meteen in gesprek.
    Lekker dan, kado voor de verjaardag van mijn vriend

  • Coeck jody schreef:

    Ik heb mijn pakje niet ontvangen terwijl ik een mail krijg dat het geleverd is . Via b post krijg ik te horen dat ik de afzender moet contacteren . Maar dan moet dit wel lukken. Wat niet het geval is en ik zou nu toch graag weten waar mijn pakje is .

    Mvg jody

  • Kelly Fancello schreef:

    Idem hier ik heb op 2mei een bestelling geplaatst maar tot op heden niets ontvangen???? Graag stand van zaken…

  • Nadine schreef:

    Had 3 weken geleden een bestelling gedaan, vandaag zou het geleverd worden. Ik kreeg een mail dat het in mijn brievenbus zou zitten maar er was niets geleverd ook niet bij de buren. Als je post NL belt zeggen ze dat je de firma moet contacteren maar er zijn geen gegevens van te vinden.

  • Shenaya Minne schreef:

    Ik heb 3 weken geleden een bestelling gedaan???? Wanneer komt deze aan?!?! Ik mail jullie en ik krijg maar geen antwoord!

  • Jean Clerix schreef:

    welke idioot gaat de e-lotto vernieuwen op een moment dat de extra pot van 130 miljoen op euromillions te spelen was? DIE HEEFT TOCH METEEN ZIJN C4 GEKREGEN HOOP IK.

  • Griet Berten schreef:

    Ik heb een pakje ontvangen waar NIKS inzat !!!
    De doos was enkel gevuld met een hoop bruin papier en een pakbon maar de horloge van Guess die ik besteld had, zat er niet in !!!
    Via contact zaterdag al een bericht geschreven maar tot nu toe nog niks van reactie, en als ik bovenstaande berichten lees, ziet het er niet goed uit!

  • Meulenbruck schreef:

    Bij mij iets besteld eind juni en van de rekening gegaan(85.60)en begin juli hetzelfde.

  • H van den Oord schreef:

    Heb een weekend weg naar Efteling geboekt. Zij hebben verzuimd onze boeking door te sturen naar de Efteling. Als of dat al niet erg genoeg is weigeren ze ons geld terug te betalen, Efteling zegt dat ze niet kunnen helpen. Ze beloven van alles en doen niks. Zou het geld al meerdere malen terug gekregen moeten hebben. Maar nog steeds niks.
    Misschien iemand tips hoe ik dit kan forceren.

  • Inge De Ruyter schreef:

    Ik heb vandaag twee otems ontvangen vanhet merk Norway. Beide zijn te klein, de maten vallen te klein uit en de kwaliteit is niet OK. Hoe krijgen wij ons geld terug? Bestellen gaat gelijk niks, maar iets terugzenden lijkt wat problematischer…zo jammer dat er niet bijsta dat de maten nogal klein uitvallen…ik heb hier geen vertrouwen meer in.

  • Ceuppens-De Ruyter schreef:

    Heel erg teleurgesteld in de nazorg van jullie retail online. Waarom zijn jullie telefonisch nooit bereikbaar? Ik ga voortaan elders shoppen online waar alles véél trasparanter verloopt.

  • Shanna De Groot schreef:

    Ik heb al verschillende mails gestuurd betreffende een levering die nooit geleverd is.. Deze is gewoon terug gezonden, maar heb deze wel betaald. Krijg nergens reactie.. Wat nu? Vind dit niet kunnen..

  • Joyce Croese schreef:

    Hallo,

    Denk dat jullie website VEEPEE vd “wereld”📺is, niet zo blij hiermee omdat ik dus nu kan fluiten naar m’n bestelling🥴 die in mandje zaten om te betalen😏

    In afwachting Joyce Croese

  • aagje goethals schreef:

    Beste,
    Ik kan niet meer op mij’ account
    Als ik nieuw paswoord aanvraag , lukt het ook niet
    Mijn e-mail adres is zogezegd reeds in gebruik
    Nieuw account kan ik niet aanmaken
    Klantendienst niet bereikbaar
    Dankjewel voor feedback

    • Johan Van Asch schreef:

      Dag Aagje,
      Lastig dat de klantendienst niet bereikbaar is, als het echt niet lukt om in te loggen, kan je natuurlijk ook gewoon een 2e emailadres aanmaken en daarmee een nieuw Veepee account aanmaken. Het lastige is wel dat je je bestelhistoriek kwijt bent..

  • Roell schreef:

    Wat n kutbedrijf zeg. 1 item van 5 bestelde artikelen niet ontvangen, maar wel betaald. De 4 geleverde items kon ik op n totaal ander adres afhalen. Prutsers…..

    Ook ik krijg geen contact, niet via mail, niet via tel…..gek word ik er van. Het gaat me niet om t geld, maar de irriteer me mateloos aan t onbeschofte gedrag van deze lui…..🤮🤮🤮

  • Elke Cherrette schreef:

    Ik heb dit weekend een bestelling gedaan voor Holiday Suites naar Nieuwpoort.Het geld is van mijn rekening gegaan maar ik heb geen bevestiging gekregen?Kunt u dit aub in orde brengen?Dit was bedoeld omdat mijn schoonvader dit weekend is overleden om er eens even tussenuit te zijn.Dus alsjeblieft 🙏.Mvg Elke

  • Sabine schreef:

    Ik heb een bestelling gedaan van k design en bij het betalen kreeg ik een melding dat er iets fout was gegaan en heb nog eens betaald maar het is wel van lijn rekening gegaan. Probeer ze nu te bereiken via klantendienst maar ze reageren ook niet

Leave a Comment