Hoe Roularta klantendienst contacteren?

Roularta ofwel de Roularta Media Group is vooral bekend voor het uitbrengen van Flair, Libelle, Knack, Trends en Voetbalmagazine. Iedereen heeft dus wel ooit eens een magazine van Roularta in zijn of haar handen gehad.

Ben je op een van hun magazines geabonneerd en heb je hierover een vraag? Dan is het natuurlijk handig dat je de klantenservice van Roularta kan contacteren. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon

Bel 051 26 61 11

2. Via e-mail

Je kan je vraag of opmerking ook rechtstreeks mailen naar via het invulformulier op hun website.

3. Per post

Ook op de traditionele manier kan je de klantendienst van Roularta bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres:

  • Roularta Media Group
  • Meiboomlaan 33
  • 8800 Roeselare

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: torfs.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

3 reacties

  • Blockx Magda schreef:

    mijn Libelle vandaag weeral niet gekregen, is dit normaal deze week?
    Dit gebeurd toch regelmatig dat het blad dan donderdagavond eerst in mijn brievenbus zit.

  • Yvette Vergauts schreef:

    Hallo,
    IK ben geen klant van geen enkel magazine van jullie uitgeverij.
    Voor de vierde week op rij heb ik een aantal magazines gekregen
    in plastiek verpakt met de vermelding”PROEFNUMMER”.
    Willen jullie dat even nakijken want ik ben niet van plan een abonnement
    te nemen .
    Bedankt .

Leave a Comment