Hoe contacteer ik AliExpress klantendienst?

Hoe contacteer ik de Aliexpress klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Aliexpress.com dan vind je slechts een beperkt aantal mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Aliexpress wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail vaak de goede manieren om in contact te komen. In dit geval echter is het niet mogelijk om te bellen of e-mailen naar Aliexpress. Zij werken altijd eerst via chat en geven hun telefoonnummer pas vrij in de chatconversatie als het nodig is om te bellen.

Je wordt wel meteen geholpen dus op zich is het wel een goede oplossing. Concreet doe je dus het volgende:

1. Open de website

Ga naar de Nederlandse versie van Aliexpress.com door te klikken op volgende button:

OPEN HIER DE WEBSITE >

2. Kies bovenaan de pagina ‘Help’ > Klantenservice

3. Scroll helemaal naar beneden, waar je de knop ‘Praat nu’ ziet.

Vervolgens kies je een categorie en kan je praten met een medewerker over je probleem. Deze knop brengt je trouwens 24/7 rechtstreeks in contact met de Aliexpress klantendienst.

4. Oplossing

De klantenservice zal je nu verder helpen om je een oplossing te bezorgen. Indien ze je online geen oplossing kunnen bezorgen, geven ze je het telefoonnummer, maar dat doen ze slechts in uitzonderlijke gevallen.

Zo ben je weer verder geholpen!

Met dank aan: AliExpress.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

14 reacties

  • Viviane De Coster schreef:

    Beste,
    Betreft bestelling 95244123718803.
    Zou het mogelijk zijn om eens na te zien of ik soms niet 2x hetzelfde product,nl “ 2x car side door rearview mirror frame covertrim ABS Chrome decoration left and right for Renault Kadjar 2015 2016 2017 2018”, besteld heb ?
    Zo ja, mag u er één annuleren en terugbetalen.
    Ook had ik de dag voordien nog een Chromé sierstrip voor achterklep Renault Kadjar besteld.
    Hiervoor kan ik geen bestelnr terugvinden.
    Kunnen jullie even nazien of deze bestelling/betaling OK is aub ?
    Alvast bedankt.
    Vriendelijke groeten,
    Viviane De Coster
    0485371604

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Viviane, jammer genoeg kunnen we je daar niet mee helpen aangezien we zelf niets met Aliexpress te maken hebben. We proberen op deze pagina enkel duidelijk te maken hoe je hen kan contacteren. Succes!

  • adj.grebe schreef:

    ik wil wat bestellen maar heb volgens aliexpress al een account ik heb vroeger wel eens wat besteld maar weet het w,woord niet meer ik kan niet bestellen omdat ik die oude account nog hebt ik ben geen held op de computer dus jammer dat dit zoveel moeite kost en ik er nu niets kan bestellen. ik kan ook het w.woord niet veranderen.

  • Ada verheij schreef:

    Hallo ik wil graag iets bestellen bij u maar steeds gast het fout hoe kan dat .

  • Vogeleer Alberta schreef:

    Kan ik aliexpress telefonisch bereiken?

    • Johan Van Asch schreef:

      Hallo Alberta,
      Aliexpress start gesprekken altijd via chat. Als ze er via chat niet tot een oplossing komen, geven ze een telefoonnummer vrij maar dat gebeurt hoogst uitzonderlijk. Probeer het dus zeker eerst eens via chat als je een vraag voor ze hebt.

  • Verheyden Jimmy schreef:

    Heb een artikel betaald op 6/5/2019 en nu krijg ik bericht dat ze het niet verzenden omdat ik dit niet betaald zou hebben

  • peter Van poucke schreef:

    die chat is een bot, en na enkele antwoorden krijg ik niets meer te horen.
    Ik heb dan voor mijn probleem maar een klacht en rechtzaak opgestart

  • Koenraad Lemmens schreef:

    Klantenservice bij Aliexpress is eigenlijk onbestaande. De chat service is eigenlijk een klucht en begint steeds weer met de zelfde robot zinnen en als de chat dan eindelijk toch wordt overgenomen door een persoon, begint de chat steeds weer van voor af aan met weer de zelfde standaard zinnetjes en met de zelfde robot oplossingen zoals ‘ contacteer de verkoper ‘. Aliexpress is alleen geschikt om wat goedkope prullen te kopen maar koop nooit via Aliexpress waardevolle zaken, als er iets misloopt ben je gegarandeerd de sigaar. Voor mij nooit meer Aliexpress

  • Lion katty schreef:

    dag mevrouw,verkopen jullie oorbellen om af te vallen

  • Michael schreef:

    Ook ik kan niet in contact komen met Aliexpres, kom niet verder dan de Chatrobot, wat een schandalige en zielige bedoeningen daar. Ben inmiddels al voor meer dan € 200,00 de boot in gegaan.

  • marcel schreef:

    Ooit fan van Aliexpress.. totdat ik iets duurders kocht.. dat was defect en de verkoper wil dat je het terug stuurt op je eigen kosten wat duurder is dan het in de prullenbak te mikken.. escalatie bij AliExpress en ook zij roepen jammer maar helaas.. Waardeloos.. na 2 jaar zo’n gedoe.. 40 euro in de boot.. nooit meer!!!

  • marina van loo schreef:

    ik wou vragen voor mijn bestalling of er geen andere betaling mogelijk is dan met visa ,gewoon met bankkaart

  • theo schreef:

    ik zag een kappers schaar xinyi us 4.99 16 cm professionele kapsel mr scissols store ( ik keek de zelfde dag en toen was ie weg ? graag reactie

Leave a Comment