Hoe abonnement Libelle opzeggen?

Libelle is één van de grootste Belgische weekmagazines. Heb je zelf een abonnement op Libelle en heb je toch beslist dat je je abonnement wil stopzetten? Dan kan je op deze manier opzeggen:

Stap 1: Kijk je abonnement na
Er zijn abonnement die automatisch stopgezet worden na een vooraf bepaald aantal maanden en er zijn abonnementen die zichzelf automatisch blijven verlengen tot het moment dat je communiceert dat je wilt opzeggen. Heb je een abonnement dat zich automatisch blijft verlengen? Ga dan verder naar stap 2.

Stap 2: Bel de klantendienst
De klantendienst van Sanoma (=uitgever van dit magazine) die instaat voor de opzeg van abonnementen van Libelle, kan je telefonisch bereiken tijdens de kantooruren (9u-18u) op het telefoonnummer 02/309 29 01. De opzegging wordt telefonisch en nadien ook schriftelijk bevestigd.

Stap 3: 1 maand opzegtermijn
Van zodra de contractuele abonnementstermijn is afgelopen, is je abonnement per maand opzegbaar. Houd bij de opzegging wel rekening met een opzegtermijn van minimum 1 maand. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld opzegt midden november, het contract effectief wordt stopgezet eind december.

Bron: sanoma.nl

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

4 reacties

  • Dewit Mia schreef:

    Graag had ik mijn weekblad Libelle opgezegd
    Vissegem 11a , 9660 Brakel

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Mia, wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen aangezien we niets met Libelle te maken hebben. Om je abonnement op te zeggen kan je een van bovenstaande manieren gebruiken. Succes!

  • Sara Plessers schreef:

    Op onderstaand nummer werd ik snel geholpen:
    02/309 29 01 Dit is het nummer van de klantendienst van Libelle in België.

    Het nummer dat Hoedoen opgeeft, een 088 nummer, bestaat niet in België.

Leave a Comment