Hoe abonnement Flair opzeggen?

Flair is één van de grootste Belgische weekmagazines. Heb je zelf een abonnement op Flair en heb je toch beslist dat je je abonnement wil stopzetten? Dan kan je op deze manier opzeggen:

Stap 1: Kijk je abonnement na
Er zijn abonnement die automatisch stopgezet worden na een vooraf bepaald aantal maanden en er zijn abonnementen die zichzelf automatisch blijven verlengen tot het moment dat je communiceert dat je wilt opzeggen. Heb je een abonnement dat zich automatisch blijft verlengen? Ga dan verder naar stap 2.

Stap 2: 1 maand opzegtermijn
Van zodra de contractuele abonnementstermijn is afgelopen, is je abonnement per maand opzegbaar. Houd bij de opzegging wel rekening met een opzegtermijn van minimum 1 maand. Dat betekent dat als je bijvoorbeeld opzegt midden november, het contract effectief wordt stopgezet eind december.

Stap 3: Bel de klantendienst
De klantendienst van Sanoma (=uitgever van dit magazine) die instaat voor de opzeg van abonnementen van Flair, kan je telefonisch bereiken tijdens de kantooruren (9u-18u) op het telefoonnummer 088/550.02.50. De opzegging wordt telefonisch en nadien ook schriftelijk bevestigd.

Bron: sanoma.nl

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laat een reactie na