Hoe klantendienst Proximus Business contacteren?

De klantendienst of klantenservice van Proximus kan je op verschillende manieren bereiken. Ben je een particuliere klant dan kan je de contactmogelijkheden nagaan in dit artikel. Ben je echter een Business klant (zelfstandige of bedrijf) dan ben je op deze pagina aan het juiste adres.

Hieronder vind je de meest gebruikelijke manieren terug om in contact te komen met de Business afdeling van de klantenservice van Proximus. Altijd fijn dat je meteen door juiste mensen wordt verder geholpen en niet 5 keer moet worden doorverbonden.

Bij Proximus maken ze een onderscheid tussen BUSINESS en GROTE BEDRIJVEN:

  • BUSINESS = zelfstandige of bedrijven tem 9 medewerkers
  • GROTE BEDRIJVEN = bedrijven vanaf 10 medewerkers & overheden

Deze uitsplitsing maken we ook in de contactmogelijkheden.

Klantenservice Business via telefoon

  • Bel 0800 22 500 vanuit België
  • Bel +32 475 15 60 00 vanuit het buitenland

De bereikbaarheid van de klantendienst is afhankelijk van je soort vraag:

TECHNISCHE PROBLEEM
= 24 op 24 en 7 op 7

FACTUUR
= Maandag tot vrijdag: Van 8u00 tot 20u00
= Zaterdag: Van 9u00 tot 17u30
= Gesloten op zon- en feestdagen

COMMERCIËLE DIENST
= Maandag tot vrijdag: Van 8u00 tot 20u00
= Zaterdag: Van 9u00 tot 17u30
= Gesloten op zon- en feestdagen

Klantenservice GROTE BEDRIJVEN via telefoon

  • Bel  0800 22 200 vanuit België
  • Bel +32 475 15 60 30 vanuit het buitenland

Van deze klantendienst vonden we geen openingsuren terug. We gaan er van uit dat ze dan ook vrijwel altijd bereikbaar zijn.

Als GROTE BEDRIJVEN klant kan je ook altijd een afspraak maken met een expert die je zal opbellen en begeleiden met het oplossen van je vraag.

AFSPRAAK MET EXPERT >

Bron: Proximus.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Leave a Comment