Hoe Otto Office bestelling retour zenden?

OTTO Office heeft een gamma van meer dan 30.000 artikelen van ruim 150 leidende merkfabrikanten. Dan kan het natuurlijk al eens gebeuren dan dat er iets misging bij een bestelling. Bijvoorbeeld dat je het verkeerde product ontving of dat de aankoop echt niet was wat je ervan dacht. In zo’n geval moet je de bestelling terugsturen. We leggen hieronder uitt hoe je een bestelling van Otto Office kan retourneren.

30 dagen retourgarantie

Als je niet tevreden bent dan heb je 30 dagen de tijd (na de levering) om je bestelling/product kosteloos te laten ophalen of omruilen. Je leest het dus goed: je hoeft ze zelf niet terug te sturen maar je kan gewoon laten ophalen. Mooi service van Otto Office!

ONLINE retourneren

Online je terugzending in orde brengen is het makkelijkste:

stap 1

Ga naar de website www.otto-office.be en log in op je account.

OPEN HIER DE WEBSITE >

stap 2

Klik in het menu links op “retouren melden“.

STAP 3

Kies nu in het overzicht van bestelling de bon/bestelling die het te retourneren product bevat.

STAP 4

Vink nu de artikel(s) aan die je wilt laten ophalen en klik op “zending retourneren”. 

STAP 5

In deze stap moet je de aantallen en reden van retour opgeven. Eventueel ook een afwijkend retouradres indien van toepassing. Klik nadien op verzenden.

STAP 6

Het artikel wordt binnen de 3 werkdagen opgehaald door een chauffeur van DPD.

TELEFONISCH retourneren

Je kan ook telefonisch een retour aanvragen door te bellen naar 070 234 000.

OPMERKING

Gelieve de artikels die opgehaald moeten worden goed in te pakken. Vergeet ook geen kopie van de “leverbon/retourzendingsformulier” of van de factuur toe te voegen.

NU BESTELLEN >

Met dank aan: otto-office.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Leave a Comment