Hoe Otto Office catalogus aanvragen?

OTTO Office is in België en in het buitenland een van de grotere spelers op het vlak van kantoorartikelen, communicatietechniek en kantoormeubelen. Ze hebben ruim 30.000 artikelen van ruim 150 leidende merkfabrikanten in hun gamma. Deze vind je terug op hun website www.otto-office.be. Maar (tegen de digitalisering in) hebben ze ook nog een “fysieke” catalogus die ze jaarlijks uitbrengen en versturen naar hun klanten. Je kan deze aanvragen op volgende manier.

OPEN HIER DE WEBSITE >

STAP 1

Ga naar de website www.otto-office.be of gebruik bovenstaande button. Scroll helemaal naar onderen en klik in de linkerkolom op (hoe kan het ook anders) CATALOGUS AANVRAGEN.

STAP 2

Een invulformulier wordt nu getoond. Vul alle gevraagde gegevens in en je Otto Office catalogus is aangevraagd.

Opgelet, als particulier kan je deze catalogus niet aanvragen. Je moet immers een bedrijfsnaam en BTWnummer invullen in het aanvraagformulier.

Alternatieve manier

Een andere manier om de catalogus opgestuurd te krijgen, is door gewoon een bestelling te plaatsen. Zo is het bij mij ook gegaan. Ik heb nooit de catalogus aangevraagd (zoals hierboven beschreven) maar heb ooit eens een bestelling geplaatst en ik krijg nog steeds jaarlijks de up to date cataloog van Otto-Office in mijn bus.

NU BESTELLEN >

Met dank aan: otto-office.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Leave a Comment