Bol.com retourneren: Hoe mijn bestelling terugsturen?

Bol.com is ‘de winkel van ons allemaal’. En dat mag je heel letterlijk nemen, want op Bol.com kan je quasi alles vinden.

Maar als je een bestelling hebt gedaan waarvan de maat niet juist is of er bij de levering iets mis blijkt te zijn, kan het natuurlijk gebeuren dat je de bestelling wil terugsturen. Je hebt immers 30 dagen de tijd om terug te sturen.

We leggen je hieronder de stappen uit om je bestelling te retourneren:

Stappenplan

Stap 1: Open de Bol.com website via onderstaande button

Stap 2: Klik rechtsboven op de button ‘inloggen’ en meld je aan op je account.

Stap 3: Kies rechts bovenaan op je naam en kies Mijn bestellingen

Stap 4: Klik op de bestelling die je wil retourneren

bol com traceren

Stap 5: Onder het vak bezorging kan je nu klikken op Retour aanmelden. Dat is de button die je nodig hebt. Als je deze button niet kan vinden, wil dat zeggen dat de retourtijd verstreken is en je niet meer kan terugsturen.

Stap 6: Duid een reden aan waarom je de bestelling wil terugsturen (vb. verkeerd besteld) en kies doorgaan. Kies nadien de verzendwijze.

Stap 7: Je kan nu een retourticket en factuur printen. Steek de factuur in een doos en plak het retourticket op de doos.

Stap 8: Geef de doos af bij de verzendwijze waarmee het pakket is toegekomen (vb. Bpost) en hou je verzendbewijs goed bij.

Stap 9: Bol.com zal je de betaalde som terugstorten van zodra de retour verwerkt is.

Met dank aan: Bol.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

1 gedachte over “Bol.com retourneren: Hoe mijn bestelling terugsturen?”

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *