Hoe contacteer ik Booking.com klantendienst via tel/mail?

Laatst aangepast op

Hoe contacteer ik de Booking.com klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Booking.com dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Booking.com wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

 Bel 027 00 67 00 = voor reizigers

 Bel 027 00 67 87 = voor hoteleigenaars

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar tijdens de kantooruren.

OPEN HIER DE WEBSITE >

2. Via e-mail:

Je kan rechtstreeks mailen met de klantendienst op: klanten.service@booking.com

OPEN HIER DE WEBSITE >

3. Via Facebook:

Uiteraard kan je de klantenservice ook contacteren via de Booking.com Facebook pagina. Als je daar een vraag stelt, weliswaar in het Engels, krijg je doorgaans een snel antwoord.

Met dank aan: booking.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

16 reacties

  • Hilde bekaert schreef:

    Ik reserveerde eind 2018 een hotel/ b&b in de buurt van matera. Ik kan de reservering niet terug vinden in mijn mailbox.

  • victor lacus schreef:

    1960298683 5661 proberen al weken op verschillende wijze contact met u te krijgen. eindeloos telefoneren in engels, nederlands en frans, maar zonder enig succes. dit is bijzonder vervelend. kunt u hierop reageren? wij moeten helaas dit voorleggen aan de ombudsman.

  • Ca brouwer schreef:

    Ik wou een reservering afmelden heb het al bij het hotel gedaan maar ik weet me reservering nummer van jullie niet meer

  • Adri Padmos schreef:

    Ik heb al veel jaren to volle tevredenheid verschillende accommodaties via Booking.com geboekt.
    Vandaag mocht ik van u een tegoedbon van € 60 ontvangen; te besteden bij een volgende boeking.
    Deze korting is echter slechts geldig tot 10 juni a.s.
    Als u in mijn boeking geschiedenis kijkt dan zult u zien dat we steevast in de winter een accommodatie via jullie boeken.
    Waarom is deze aanbieding voor een vaste klant als ik niet een jaar geldig?

  • Hubert Smeysters schreef:

    wij hebben een vakantiehuis in Frankrijk in de LOT en willen dit op Uw site plaatsen , hoe doen wij dat ?

  • Gerda Bierebeeck schreef:

    Ik ga een nieuw appartement kopen. De huidige eigenaar heeft zijn accomodatie ook op Bookings staan. Tot nu toe blijft hij reservaties binnen krijgen. Ik wil de reservaties echter niet. Ik heb hem daarvan verwittigd. Ik vroeg hem contact op te nemen met booking, blijkbaar deed hij dat nog steeds niet. Wat moet er gebeuren, wat moet de eigenaar doen, wat moet ik doen? De notariele aankoopakte is voorzien einde oktober.

  • Tino van der Knaap schreef:

    Ik probeer al enige tijd mijn B&B op Booking.com te krijgen.
    Hiertoe heb ik in decembermijn B&B geplaatst maar niet meteen geactiveerd, omdat ik het druk kreeg. In januari kreeg ik meer tijd en wilde mijn B&B activeren. Echter kreeg ik de boodschap :
    Account locked
    We’ve locked your Booking.com account for security purposes.
    To unlock your account, request an email with a link to reset your password.
    Then I ckicked on “Unlock with email”
    The problem is that I never recieved this email.
    What can I do to get my B&B on Booking.com

  • Marina Mets schreef:

    Is spijtig genoeg telefonisch niet meer bereikbaar als het om annulatiekosten gaat. Het hotel wilt het nochtans doen maar booking werkt niet mee. Heel vervelend.

  • dehenau karine schreef:

    Betreft : annulatie aanvraag – Valencia-12/6-15/6/2020
    Boekingsnur. 3347768681
    Geachte,
    verwijzend naar onze vorige mail waarop we nog steeds geen antwoord gekregen hebben van jullie maatschappij, hebben we rechtstreeks een mail gestuurd naar Old City Terrace. We hebben onmiddellijk een mail teruggekregen met als antwoord dat jullie hén maar betaalden nà ons verblijf.
    En trouwens er was geen mogelijkheid om te reserveren mét een annulatieverzekering. Gezien de uitzonderlijke toestand door het Coronavirus, gesloten Belgische grenzen, geen vluchten tot 15 juni 2020 naar Spanje zou het toch opportuun zijn van jullie om het betaalde bedrag terug te storten, eventueel een resonabel onkostenbedrag in mindering. Ondertussen stellen we ons ook de vraag op welke rekening ons betaald bedrag zich bevindt.
    Indien we niks van tegenbericht krijgen wat betreft terugbetaling, voucher of ander voorstel gaan we dit probleem voorleggen aan ‘De Inspecteur’ op Radio 2 en ook aankaarten bij ‘Testaankoop’.
    Dit is absolut een slechte reclame voor Booking.com.
    We hopen spoedig een aanvaardbaar voorstel van jullie te mogen ontvangen.

    Met vriendelijke groeten
    Dehenau Karine.

    P.S. : toegezonden mail van Old City Terrace kan jullie altijd gemaild worden.

  • Geachte

    OP 27 28 29 MEI hadden wij een reis geboekt in Hotel relais du bois saint georges in SAINTES FRANKRIJK.
    WIJ ZULLEN DEZE REIS MOETEN ANNULEREN GEZIEN WIJ ONMOGELIJK KUNNEN KOMEN DAAR DE GRENZEN VANUIT BELGIE GESLOTEN ZIJN.
    REF. NR. 2327345742
    DANK U VOOR UW BEGRIP

  • Mariola FARINA schreef:

    Beste,
    Ik heb 2 reservaties gedaan en betaald.
    Ik moest annuleren omwille van Covid.
    Ik betaalde beide accomodaties:
    3484205152 pin9126
    3484205152 pin9126
    Betalingsbewijzen heb ik reeds doorgestuurd via mail.
    Ik kreeg nog geen terugbetaling of reactie.
    Kan u mij verder helpen?

  • annet Jong schreef:

    ik heb een huisje geboekt bij jullie, maar nu heb ik een verkeerd emailadres ingevuld er staat een i in en die hoort er niet in. nu krijg in dus mijn inloggegevens en pincode niet. bellen kan dus ook niet en op meerdere verzoeken het te veranderen hoor ik niks.

  • Jannie Kuitert schreef:

    Heb een boeking gedaan een hote in Scheveningen, een keer maar nooit weer. Dan booking geld terug betalen ho maar

  • C. Vermeulen schreef:

    Hotel H&S Wildpferd in Dülmen. Is al ruim 1 jaar dicht! (Vertelde het hotel zelf bij aankomst aan de telefoon). We konden alleen ontbijten tot max 10.00 uur. Dus: geen receptie, geen restaurant , geen bar, geen terras. Kortom je betaalt alleen voor een kamer! Wij hebben 2 weken geboekt vanaf 18 juli 2020 via jullie site. Terplekke alles geannuleerd en moesten we noodgedwongen een ander hotel zoeken ( en duurder). Misschien handig om jullie website up to date te houden!!

Leave a Comment