Hoe contacteer ik Booking.com klantendienst via tel/mail?

Hoe contacteer ik de Booking.com klantendienst? Als je klant bent of wil worden bij Booking.com dan vind je hieronder de verschillende mogelijkheden terug om hun klantendienst te contacteren.

Als je de klantenservice van Booking.com wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen. Maar daarnaast kan je ook nog een andere manier gebruiken.

1. Via telefoon voor België:

 Bel 027 00 67 00 = voor reizigers

 Bel 027 00 67 87 = voor hoteleigenaars

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar tijdens de kantooruren.

OPEN HIER DE WEBSITE >

2. Via e-mail:

Je kan rechtstreeks mailen met de klantendienst op: klanten.service@booking.com

OPEN HIER DE WEBSITE >

3. Via Facebook:

Uiteraard kan je de klantenservice ook contacteren via de Booking.com Facebook pagina. Als je daar een vraag stelt, weliswaar in het Engels, krijg je doorgaans een snel antwoord.

Met dank aan: booking.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

6 reacties

  • Hilde bekaert schreef:

    Ik reserveerde eind 2018 een hotel/ b&b in de buurt van matera. Ik kan de reservering niet terug vinden in mijn mailbox.

  • victor lacus schreef:

    1960298683 5661 proberen al weken op verschillende wijze contact met u te krijgen. eindeloos telefoneren in engels, nederlands en frans, maar zonder enig succes. dit is bijzonder vervelend. kunt u hierop reageren? wij moeten helaas dit voorleggen aan de ombudsman.

  • Ca brouwer schreef:

    Ik wou een reservering afmelden heb het al bij het hotel gedaan maar ik weet me reservering nummer van jullie niet meer

  • Adri Padmos schreef:

    Ik heb al veel jaren to volle tevredenheid verschillende accommodaties via Booking.com geboekt.
    Vandaag mocht ik van u een tegoedbon van € 60 ontvangen; te besteden bij een volgende boeking.
    Deze korting is echter slechts geldig tot 10 juni a.s.
    Als u in mijn boeking geschiedenis kijkt dan zult u zien dat we steevast in de winter een accommodatie via jullie boeken.
    Waarom is deze aanbieding voor een vaste klant als ik niet een jaar geldig?

  • Hubert Smeysters schreef:

    wij hebben een vakantiehuis in Frankrijk in de LOT en willen dit op Uw site plaatsen , hoe doen wij dat ?

Laat een reactie na