Hoe Basic Fit klantendienst contacteren?

Laatst aangepast op

Wil je de klantendienst van Basic Fit snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan bijvoorbeeld gebeuren dat je vragen hebt naar Basic Fit toe in verband met lid worden of het opzeggen van je abonnement. In dat geval kan je per telefoon of via e-mail contact opnemen met Basic Fit:

1. Via telefoon

Bel 02/588.77.10

Dit is het telefoonnummer van de Basic Fit klantenservice voor algemene vragen.

2. Via e-mail 

Je kan ook online je vraag stellen via e-mail door gebruik te maken van het online formulier: https://www.basic-fit.com/nl-be/klantenservice/contact

Bron: Basic-fit.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

13 reacties

  • Corthals linda schreef:

    Dat jullie leden die niet meer komen (en dat controleren jullie met hun pasje ) een deurwaarder sturen is laag bij de grond . Ik sta versteld van zo een laf gedrag . Is dat jullie manier om met mensen om te gaan ? Ik heb daar gewoon geen woorden voor …….
    Beleefde groeten
    Linda

    • Angelique De Keukeleire schreef:

      Waarom geld van mijn rekening afnemen tiijdens corona crisis!!!!

    • Jon schreef:

      Hetzelfde is gebeurt bij ons!
      Mijn zoon zijn kaart werd geblokkeerd en hij had een nieuwe aangemaakt, want het vorige werkte helemaal niet meer. Er werd geen mail, bericht of sms gestuurd over het betaling dat nog moest gebeuren en 1 jaar later sturen ze mij een bericht dat ik 500 euro moet betalen voor een kaart dat niet eens gebruikt wordt!
      Weet jij wat je er tegen kan doen??

      Mvg
      Jon

  • MARTINE schreef:

    Ik vind het erg dat je nooit iemand aan de lijn krijgt als je belt .

  • Lin schreef:

    Voor mij geen basic fit Ze blijven stelen als je geen lid meer bent drama !!!!

    Brieven mails en heb ik gestuurd!!! Incasso terug gestort en nog blijven ze aan de gang

  • Bert Frederiks schreef:

    Geen telefonisch contact mogelijk, achterlijk gewoon. In plaats daarvan een computer die je vragen niet begrijpt, frustrerend en dan ook nog 3 euro rekenen voor de opzegging, walgelijk!!!

  • Nina schreef:

    Beste medewerker van de klantendienst,

    Op 3 november j.l. heb ik ontdekt dat er via domiciliëring nog altijd een bedrag van 20 euro wordt afgeschreven van mijn bankrekening. Hierover een mail gestuurd naar de klantenservice, met de bevestigingsmail van de klantenservice dat het lidmaatschap was stopgezet op 1 juni 2019. Omdat ik er niet zeker van ben dat de mail is ontvangen , belde ik voor de zekerheid naar de klantenservice. Na veel vijven en zessen bereik ik een vd medewerkers, en doe mijn uitleg. Ik vertel dat ik netjes volgens de regels mijn opzeg van lidmaatschap heb gedaan, ze zoekt het op, en zegt mij, dat ik nog steeds lid ben. Nee, dat klopt niet, want ik heb een bevestigingsmail teruggekregen van basic fit met datum van stopzetting. Ok, zegt de medewerkster, ik ga het even navragen. Vervolgens probeert ze mij door te schakelen naar een andere lijn. Dit duurde enorm lang, en ging maar over en over, totdat ik het niet meer vertrouwde (was bang dat ze niet meer zouden oppakken), en de telefoon heb ingelegd. Dan heb ik weer opnieuw gebeld, de medewerkster opnieuw aan de lijn gehad (gelukkig was het dezelfde, zodat ik niet mijn verhaal opnieuw hoefde te doen), en ze verweet mij direct hoe ongeduldig ik was, om direct in te haken. Ik wilde nog zeggen dat ik vanuit Belgie bel, en het dus ook niet kosteloos is. Ik vind dit niet kunnen, om zo behandeld te worden. Hopelijk worden de maanden (6 keer 20 euro) mij zo spoedig mogelijk terugbetaald, iets waar ik alle recht op heb. Basic fit, zo ga je niet met klanten om.

  • Denisa B schreef:

    Ik vind dit niet kunnen dat ik een doktersattest heb om niet te sporten voor 4 maanden en dat jullie mij zeggen dat jullie mijn abonnement laten FREEZEN en dat mijn geld er terug van af gaat na 4 maanden ???
    MIJN ABONNEMENT IS BIJ JULLIE AL EEN LANGE TIJD OPGEZEGD!
    IK SCHIK NIET VERDER TE BETALEN TERWIJL IK ZELF NIET NAAR DE FITNESS GA OF ZELF NIET BINNEN KAN!!!!

  • ingrid Verheyden schreef:

    Vind het klantonvriendelijk dat we niemand telefonisch kunnen spreken,
    hoe zit het nu met ons lidgeld.? Nu we met die coronacrisis niet kunnen gaan sporten.??
    Mvg.

  • van de casteelde christiane schreef:

    geachte,
    door het corona virus is het niet mogelijk te gaan sporten, hoe gaat U dat vergoeden, en gaat het volledige lidgeld volgende maand weer van de rekening
    Graag antwoord

Leave a Comment