Hoe Cambio klantendienst contacteren (particulier)?

Cambio autodelen is het systeem waarbij verschillende mensen dezelfde auto gaan gebruiken en delen. Een systeem dat ook in Vlaanderen een aijn opmars bezig is (de vele klimaatmarsen zullen hier wel voor iets tussen zitten…). Meer interesse in Cambio, dat betekent ook meer vragen over en voor Cambio. Daarom vind je hieronder alvast hoe je snel en direct de klantendienst van Cambio voor particuliere leden kan contacteren.

Het kan immers zijn dat je vragen hebt over je factuur of over waar je de wagen moet terug parkeren. Of misschien zit je wel met een opmerking over de app van Cambio. Heb je graag snel antwoord, dan zijn telefoon en e-mail uitstekende manieren om in contact te komen:

Cambio telefoonnummer

02 505 40 40 = uitsluitend voor maken of wijzigen van reservaties of voor eventuele problemen tijdens je rit. Dit nummer is dan ook 24u/24 en 7d/7 bereikbaar.

09 242 32 17 = voor vragen over aansluiting, facturatie, tariefkeuze en andere administratieve zaken. Dit nummer is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9u00 – 12u en 13u – 17u30.

Cambio email-adres

Mailen kan je doen naar vlaanderen@cambio.be

Cambio klantendienst post adres

Per post kan je de hoofdzetel van Cambio bereiken op volgend adres:

  • Cambio Vlaanderen
  • Koningin Maria Hendrikaplein 65b 
  • 9000 Gent

Je kan eventueel ook langsgaan op het kantoor in Gent tijdens de week tussen 13u en 17u.

Bron: cambio.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Leave a Comment