Hoe contact met Base klantendienst via telefoon?

Base is een onderdeel van Telenet en in België één van de grootste aanbieders inzake  mobiele telefonie. Heb je zelf iets gekocht bij Base en zit je met vragen voor de Base klantendienst?

Als je de klantenservice van Base wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan is de telefoon de snelste manier om in contact te komen:

1. Mobiele telefonie

Bel 1999 (voor bellers met een Base nummer)

Dit kan enkel als je belt met een Base-nummer. Of bel

+32 486 19 1999 (voor alle andere bellers)

als je belt vanuit een ander netwerk of het buitenland.

De klantenservice is elke dag bereikbaar van 8u tot 22u.

2. Vast telefonie en internet

Bel 02 60 80 600

Voor administratieve en technische vragen rond je internet-verbinding of vaste lijn die je via Base hebt.

3. Via Facebook messenger

Zelf zijn we ook bij Base en hebben we zeer snel en accuraat contact kunnen opnemen met de klantendienst via hun Facebook pagina en hun chat. Binnen de dag (bij ons nog de dag zelf) werd onze vraag beantwoord. Dus als je niet van de wachttoon houdt dan is de Facebook Messenger chat iets voor jou 😉

Tip: Helpt de Base klantendienst je niet met je klachten?

Blijf dan niet teleurgesteld bij de de pakken zitten want er zijn nog genoeg vissen in de zee 😉 Bij datakampioenen Mobile Vikings en Orange kan je immers meteen online een abonnement afsluiten aan een uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

5 gedachten over “Hoe contact met Base klantendienst via telefoon?”

  1. karima.mesraoui

    Geachte,heer
    Ik heb vorige maand mijn internet ANyhere 10 opgezegd toch blijf ik nog altijd 19,67
    Ik vndt da niet corect ik moet nu alleen
    9euro per maand betalen voov mijn postpaid
    B-9 alvast bedankt
    Groetjes

    1. Nick Van Ranst

      Hallo Karima, wij van hoedoen.be kunnen je helaas niet verder helpen omdat we niets met Base te maken hebben. We leggen op deze pagina enkel uit hoe je de klantendienst van Base kan contacteren. Wijzelf zijn dus niet van de klantendienst van Base.

  2. Het is niet te aanvaarden dat ik een factuur moet betalen van 0.64 cent en dat hun mijn g.s.m. afsluiten daar ik al jaren klant ben bij Base.
    Factuur is betaald en nog altijd geen g.s.m

  3. Gerard Klaessen

    Geachte ik heb een vraagje voor u ik wil een SAMSUNG A7 2018 kopen die kost in promotie 59 euro maar kunt ge genieten van dat abbonement van 27 euro en ik ook de gsm en abbonement tesamen koop gaat dat ook of is het een of het ander dan ook die 3 maand aan 13.50 euro of is dat apart.

    Gerard Klaessen

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *