fbpx

Hoe abonnement Humo opzeggen?

Heb je een abonnement op het Humo magazine en wil je dit opzeggen? Wij zochten uit hoe je dat doet:

*Update: Sinds Sanoma werd overgenomen door de Persgroep, dient de initiatie van de opzegprocedure telefonisch te verlopen. Als u een abonnement wil stopzetten, dient u minstens 2 weken voor de einddatum van het abonnement te bellen naar het telefoonnummer 02 454 29 12 (kies de optie stopzettingen in het keuzemenu). Enkel na telefonisch contact met Humo opzegservice kunnen zij het abonnement stopzetten.

Stap 1: Ga naar abon.be
Ga naar de website abon.be , dit is de abonnementensite van Sanoma van waaruit je je abonnement kan beheren. Log daar in met je abonneenummer en wachtwoord. Het abonneenummer vindt je terug op alle adresdragers en correspondentie bij het magazine.

Stap 2: Selecteer de optie ‘Abonnement stopzetten’
Eenmaal ingelogd op abon.be, zie je de optie ‘abonnement stopzetten’ staan. Daar dien je op te klikken. Vervolgens wordt er een telefoonnummer geafficheerd.

Stap 3: Bel het telefoonnummer
Het bellen naar het getoonde telefoonnummer duurt zo’n drietal minuten. Een medewerker zal je opzegging per telefoon registreren en het abonnement wordt stopgezet op het einde van de periode tot waar het werd betaald.

Het kan nog makkelijker: Humo online opzeggen via sepastop.eu

Geef je het werk liever uit handen? Zeg je abonnement dan online op via sepastop. Vul je gegevens in en je opzegbrief wordt aangetekend verstuurd. Je hoeft het huis niet uit en je bent 100% zeker van je opzegging: ga naar sepastop.eu.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

7 gedachten over “Hoe abonnement Humo opzeggen?”

  1. Nieuwendijk Rudy

    Beste Heer, Mevrouw

    IK heb reeds jaren bij jullie een abbonement.
    Ik ben vorig jaar verhuisd en heb dit ook doorgegeven.
    Het laatste half jaar ontvang ik geen humo’s meer.
    Deze week kwam ik de nieuwe huurders van mijn oud huis tegen, en die zegden dat de humo terug bij hun aankwam.
    Kunnen jullie dat eens nagaan en terug in orde brengen.
    Mijn huidig adres is, Nieuwland 4, 3200 Aarschot.

    Met vriendelijke groeten,

  2. dit bericht is niet volledig correct: wanneer je de optie “abonnement stopzetten” kiest dan word je gevraagd om een (betalend) telefoonnummer te bellen om dit te doen.
    na een menuutje of 3 te doorlopen krijg je dan iemand aan de lijn die dit voor je registreert.
    kan dus niet helemaal gratis 🙂

  3. Daarnet probeerde ik de bovenstaande procedure toe te passen maar ik ken geen wachtwoord. Bij aanklikken wachtwoord vergeten vraagt men nogmaals abonneenummer en postcode. ik typ deze gegevens in maar er komt steeds verkeerde info, niettegenstaande het de juiste gegevens zijn. Ik heb zelfs tweemaal geprobeerd dus na opnieuw opstarten van mijn webbrowser.

    Wat nu???

    Hugo Ketels

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *