Hoe Mobistar abonnement opzeggen?

Heb je een mobiele telefoon abonnement bij Mobistar en wens je dit op te zeggen? Zo kan je je abonnement stopzetten:

S
tap 1: Stel een opzegbrief op.
een brief die gericht is naar de klantendienst van Mobistar (Klantendienst Mobistar, Bourgetlaan 3, 1140 Evere). Het volstaat om hierin te vermelden dat je wenst op te zeggen, zonder daarbij een reden te vermelden. Wat je wel dient te vermelden is:
– naam van het product (=pack dat je opzegt)
– je gegevens (klantnummer, voornaam, naam, adres en telefoonnummer)
– de ingangsdatum van stopzetting (overeenkomstig met de voorwaarden in je contract)

Stap 2: Druk 2 exemplaren af
Print twee exemplaren van de brief af, één om op te sturen en één om voor jezelf bij te houden als bewijs

Stap 3: Stuur de brief aangetekend naar de klantendienst
Verstuur de brief per post naar de klantendienst van Mobistar: Mobistar, t.a.v. Klantendienst, Bourgetlaan 3 1140 Evere. Persoonlijk adviseren wij om deze brief aangetekend te versturen, zo heb je een bewijs in handen dat hij wel degelijk is toegekomen. Je kan de brief ook gewoon versturen, al loop je dan het risico dat je er achteraf niets meer over hoort en de opzegging dus niet correct is verlopen. Je moet immers sowieso al wel wat geduld uitoefenen vooraleer je van Mobistar een bevestiging krijgt van de opzegging.

Het kan nog makkelijker: Mobistar online opzeggen via sepastop.eu

Geen zin om naar het postkantoor te gaan? Zeg dan op via sepastop. Zij versturen een aangetekende voor jou! In 1, 2, 3 geregeld en door de track & trace code ben je 100% zeker: surf naar sepastop.eu.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

4 reacties

  • PATRICK GEYSENBERGHS schreef:

    grote leugenaars zijn het bij mobistar. Zelfs op radio 1 beweren ze dat je uw abonnement kan opzeggen via het internet. Ik ben er in gelopen. Ik had mijn opgezegd via internet en wat zie ik nu in mijn inbox? Een nieuw factuur van mobistar. minuten gebeld = 0, SMSen = 0, internet = 0 Mb. Betalen = 15€. Grrrrrrrrr…. Neem nooit mobistar!!!!!ç

  • eline schreef:

    idem ik ben al 5 jaar bezig voor een abonnement op te zeggen en ga al iedere keer 25 euro er van af ik ben daar niet tevreden van en heb gezegd als het zo verder gaat ga naar gerecht en meen da

  • Nan schreef:

    Een paar jaar geleden mijn abonnement en die van mijn zoon aangetekend opgezegd.
    Opzegging goedgekeurd maar toch bleef ik maandelijkse facturen krijgen met het bedrag van 5 € want er was geen verbruik meer omdat de nummers niet meer bestonden.
    Ik heb een paar keer moeten bellen telkens kreeg ik te horen dat ze het gingen aanpassen en dus geen factuur meer ging krijgen. Echter bleef die wel maandelijks komen zodat ik die gewoon liet liggen want was het kotsbeu te bellen naar Mobistar. In al die jaren geen enkele herinnering gekregen.
    Toen Mobistar de facturen online werden verstuurd deed ik nogmaals een poging om te bellen. Maar kreeg een onvriendelijke medewerker aan de lijn die zei dat hij mijn opzegging niet meer kon zien omdat het te lang geleden was. Dus moest ik maar terug een aangetekende brief sturen. Ondertussen zit ik nogsteeds met die 2 abonnementen waarvan ik maandelijks een factuur krijg.
    wat kan ik doen want ik ben niet bereid hen ook maar 1€ te betalen. ze kunnen toch zien dat die nummers al jaren niet meer werken.

Leave a Comment