Hoe Knack klantendienst contacteren per telefoon?

Knack staat zowel offline (met zijn magazine) als online (met de website) voor nieuws, opinie en duiding. Knack is onderdeel van Roularta Media Group.

Het kan zijn dat je vragen hebt over je abonnement of wil je graag een lezersbrief versturen? Er zijn verschillende manieren om met de klantendienst van Knack in contact te komen. We sommen hieronder de mogelijkheden op.

1. Via telefoon

Bel 051 26 61 11

Knack is onderdeel van Roularta en dit telefoonnummer is dan ook van de hoofdzetel van Roularta Media Group (te Roeselare).

Bel 078 35 33 13

Dit telefoonnummer is enkel van toepassing als je vragen hebt over je abonnement, niet voor andere vragen.

2. Via e-mail

Vragen over abonnementen = info@abonnementen.be

Technische problemen en vragen over de website = helpdesk@knack.be

Lezersbrief versturen = lezersbrieven@knack.be

3. Per post

Ook op de traditionele manier kan je de klantendienst van Knack bereiken. Je stuurt je brief het best naar volgend adres:

  • Roularta Media Group
  • Meiboomlaan 33
  • 8800 Roeselare

Maar in deze moderne tijden, heb je natuurlijk sneller antwoord per telefoon of email.

Bron: knack.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Leave a Comment