Hoe krijg ik contact met de Twoo helpdesk?

Stel dat je contact wil opnemen met de Twoo Helpdesk voor een vraag, suggestie of opmerking. Hoe doe je dat dan?

Stap 1: Vragen > FAQ: Eens ingelogd op www.twoo.com, scroll je helemaal naar beneden waar je het item ‘Vragen’ ziet staan. Daar klik je op en selecteer je dan ‘FAQ’
Stap 2: Contacteer ons in rechterkolom. Als je naar de rechterkolom van ‘Helpdesk’ kijkt, zie je onderaan het item ‘Contacteer ons’ staan, dat selecteren we.
Stap 3: Stel je vraag. Kies een categorie voor je bericht en noteer de vraag die je hebt voor de helpdesk. Optioneel kan je ook een screenshot als bijlage toevoegen bijvoorbeeld om je probleem of vraag te verduidelijken.

Concreet dien je dus volgende 3 stappen te volgen:

Twoo contact met helpdesk 1 Twoo contact met helpdesk 2 Twoo contact met helpdesk 3

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

15 reacties

  • Guillaume leenen schreef:

    Kan mij niet meer inloggen en er komt da mijn account wordt onderzocht wegens verdachte veiligheid vraag me af waarom m.v.g

    • Johan Van Asch schreef:

      Hallo Guillaume,

      Voor alle duidelijkheid: Wij als Hoedoen fungeren niet als Twoo helpdesk, maar leggen wel uit hoe je hen kan bereiken => Volg gewoon de stappen van hierboven en contacteer Twoo met je vraag, zij kunnen je ongetwijfeld verder helpen.

  • bjorn schreef:

    Hallo Johan ik heb geen twoo account maar een vriend van me had of heeft deze en hij heeft gevraagt afgelopen jaar of ie kon opwaarderen maar nu gebruikt hij de account niet meer en nu word iedere keer geld afgeschreven van mijn bank. Ik heb geen twoo account en die vriend van me weet zijn wachtwoord van zijn twoo en hotmail account niet meer wat kan ik doen om de automatische opwaardering te beeindigen, kunt u mij helpen. Mvg bjorn

    • Johan Van Asch schreef:

      Hallo Bjorn,

      Als iemand zowel het wachtwoord van Twoo als van Hotmail niet meer weet… Dan verlies je natuurlijk de enige 2 manieren om opnieuw toegang te krijgen tot een account. Ik denk dat er dan inderdaad niets anders opzit dan Twoo te contacteren en te vragen de betaling stop te zetten omdat je geen toegang meer hebt tot je account. Een andere optie dan dat is er eigenlijk niet vrees ik… Succes!

  • annemarie schreef:

    ik kan niet chatten heb een tablet met androit sisteem graag hoor ik gr

  • Van der Taelen Daniël schreef:

    twooéén vraag is mijn twoo unlimited geactiveerd wznt ik ontvang geen berichten meer op mijn gsm ? kunnen jullie het voor mij dan activeren , aub ?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Daniël,

      wij van hoedoen.be kunnen je helaas geen antwoord geven op je vraag omdat we niets met Twoo te maken hebben. We laten enkel op deze pagina zien hoe je contact kan opnemen met Twoo. Gebruik onze tips om Twoo te contacteren en hen je vraag te stellen. Succes!

      Groeten,
      Nick

  • Van der Taelen Daniël schreef:

    Goede morgen TOO, er is nog iets niet in orde met mijn twoo ?
    Alsz ik hem open vraagt mijn pc altijd echter een foto ?
    Das wilt gij mijn twoo nog ééns na zien
    , want ik kan niet meer chatten ???

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hey Daniël, gelieve contact op te nemen met Twoo zelf. Wij van Hoedoen.be hebben immers niets te maken met Twoo en we kunnen je bijgevolg niet verder helpen. Hoe je Twoo kan bereiken, vind je hierboven terug. Succes!

  • Van der Taelen Daniël schreef:

    Dag twoo ik kan nu echt mijn twoo niet meer openen, hij vraagt om een foto ?

  • Van der Taelen Daniël schreef:

    ALS IK MIJN TWOO WIL OPENEN KOM ER OP MIJN PC / geen foto, no fun .
    MAAR IK HEB AL JAREN GELEDEN EEN FOTO LATEN PLAATSEN ????????????????

  • Van der Taelen Daniël schreef:

    Hallo twoo, wilt u zo vriendelijk zijn en mijn unlimeted af te sluiten, want ik heb een vriendin grvonden . Maar ik weet wel niet of het van lange duur zal zijn ?

  • godelieve buysen schreef:

    hoe komt het dat ik niet op twoo kan ik heb er mijn vriend leren kennenwe gingen vandaag afsprekken om vandaag samen te komen

  • Hilde Palstermans schreef:

    Voor mijn verjaardag krijg ik een week gratis. Waarom moet ik dan mijn kaartnummer, enz. geven?

  • hilde jacobi schreef:

    Wil niks meer in mijn mailbox ontvangen Bedankt

Laat een reactie na