Hoe Neckermann klantendienst contacteren?

Wil je de klantenservice van Neckermann snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je bijvoorbeeld een klacht hebt over een hotel of dat je vragen hebt in verband met een boeking die je gedaan hebt. In dat geval zijn er verschillende manieren om contact op te nemen met de klantendienst van Neckermann.

1. Via telefoon

Bel 070 233 906 

of bel 0032 70 23 39 06 vanuit het buitenland. Opgelet, dit is geen gratis nummer. Je betaalt 30 cent per minuut.

De klantenservice van Neckermann is zo goed al altijd bereikbaar:

  • ma-vrij: 8u-22u
  • zat-zon: 9u30-22u
  • Feestdagen: 9u30 – 17u

2. Wordt opgebeld

Je kan je ook laten opbellen door een medewerker van Neckermann. Ga hiervoor naar de website, klik rechtsboven op het telefoonnummer.

OPEN HIER DE WEBSITE

Je komt nu op de pagina waarop je de verschillende contactmogelijkheden ziet. Klik op “laat je opbellen” en vul vervolgens het formuliertje in zodat je kan opgebeld worden.

3. Via Facebook

Ga naar de Facebookpagina van Neckerman om met een medewerker te chatten. Handig en snel!

4. In je vakantiewinkel

Je kan natuurlijk ook altijd terecht in de vakantiewinkel in je buurt. Ga naar de website en klik verder door naar de klantendienst (net zoals hierboven) en klik nu op “in je vakantiewinkel”. Je kan nadien makkelijk zoeken welke kantoor er het dichtste bij jou in de buurt is.

OPEN HIER DE WEBSITE

Bron: neckermann.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Laat een reactie na