Hoe Unigro bestelling retourneren?

Bij Unigro bestel je zowat alles wat je hart kan verlangen op krediet. Het leuke is dat je daarbij zelf kan kiezen aan welke tempo je afbetaalt.

Al kan het natuurlijk gebeuren dat er iets misging bij een bestelling. Bijvoorbeeld dat je het verkeerde product ontving of dat de aankoop echt niet was wat je ervan dacht. In zo’n geval moet je de bestelling terugsturen. In onderstaand artikel leggen we uit hoe je kan retourneren:

Stappenplan

Stap 1: U heeft het recht om uw artikel te retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Als dit het geval is, ga dan naar stap 2.

Stap 2: Open de Unigro website via onderstaande button, scroll helemaal naar beneden en open het document Algemene verkoopsvoorwaarden. Kijk na onder beperkingen op terugname en omruiling of uw aankoop in aanmerking komt om teruggestuurd te worden. Bijna alle aankopen kunnen teruggestuurd worden, maar let op want er zijn toch enkele uitzonderingen (vb. bederfbare goederen, hygiënisch gevoelige goederen, enz.).

OPEN UNIGRO.BE >

Stap 3: Valt uw aankoop binnen de groep die kan teruggestuurd worden? Prima, zorg er dan voor dat het artikel in goede staat en zoveel mogelijk in de oorspronkelijke verpakking kan worden teruggestuurd. Gebruik altijd en overal de OMRUILBON die u ontving bij uw bestelling om te retourneren.

Stap 4: De kleine artikels met transportcodes T0, T1 en T2 stuurt u met de post terug. Heel grote artikelen met transportcodes T3, T4 en T5 worden door Unigro gratis bij u thuis afgehaald indien ze zich nog steeds in dezelfde staat bevinden. Dat is pas service!

Heb je nog vragen? Aarzel niet om Unigro te contacteren op het telefoonnummer: 070/23 23 99 (0,30€/min)

Met dank aan: unigro.be

NAAR UNIGRO.BE >
The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin
Categorieën: Shop

Leave a Comment