fbpx

Hoe abonnement De Standaard opzeggen?

De Standaard is in België één van de grootste kranten en staat geboekt als een kwaliteitskrant. Heb je zelf een abonnement op de krant De Standaard en heb je toch beslist dat je je abonnement wil stopzetten? Dan kan je op deze manier opzeggen:

Stap 1: Bel de klantendienst

Het enige wat u hoeft te doen, is minstens 7 werkdagen voor de einddatum van het abonnement een seintje geven via telefoon aan de klantendienst van het Mediahuis die instaat voor de opzeg van abonnementen. Deze dienst kan je telefonisch bereiken tijdens de kantooruren op het telefoonnummer 02/790.21.10.

Een alternatief is opzegging via brief. Deze opzegbrief verstuur je dan naar Mediahuis, ter attentie van Klantendienst, Katwilgweg 2 te 2050 Antwerpen

Stap 2: Volg de procedure

Deze mensen van de klantendienst zullen je vriendelijk helpen om je abonnement op te zeggen en helpen je verder om de opzeg van het abonnement in orde te brengen.

Alternatief: De Standaard online opzeggen via sepastop.eu

Hang je liever niet uren aan de lijn met de klantendienst? Regel je opzegging dan online via sepastop.eu. Zij versturen een aangetekende opzegbrief voor jou. Zo hoef je zelf helemaal niets doen en ben je 100% zeker: ga naar sepastop.eu.

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan (toon alles)

2 gedachten over “Hoe abonnement De Standaard opzeggen?”

  1. kathleen Bertier

    goededag, dank om deze opportuniteit. Ik moet het abonnement van mijn moeder ” De Standaard” na 60 plus jaar opgeven. Met 93 is het voor haar niet meer mogelijk om dagelijks de informatie te verwerken. Ik probeer stap één uit te voeren, maar hang helaas al 25 minuten aan de telefoon om de klantendienst te bereiken.
    Hoera! alles geregeld door een uiterst hoffelijke en vriendelijke medewerker. KEURIG! Hartelijk dank. enige bemerking is eventueel te laten weten hoeveel wachtenden er zijn, zodat men kan kiezen of je blijft hangen of opteert om later terug te bellen. mvg Kathleen Bertier Brugge.

  2. Jadoel Dejonghe

    Ik krijg elke dag op ‘iPad het dag blad Destandaard is dit graties dan mag het blijven is het te betalen ver wijderen aub degroeten

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *