Hoe Bongo klantendienst contacteren?

Heb je voor je verjaardag of met kerst ook een Bongobon cadeau gekregen? Dan kan het goed zijn dat je hierover vragen hebt. Hoe de Bongo gebruiken? Hoe lang is mijn bon geldig? Hoe kan ik deze omruilen? Als je met deze of andere vragen zit, dan is het altijd handig om snel en direct de klantenservice van Bongo te kunnen bereiken. We sommen hieronder de mogelijkheden voor je op.

Wist je trouwens dat de Bongobon (ook wel belevenisbon genoemd) werd in 2000 opgericht door 2 Antwerpenaren?

Bongo telefoonnummer

03 808 04 86

Dit is het telefoonnummer van de Bongoshop in Antwerpen. Als je graag een verkooppunt bij jou in de buurt opbelt dan kijk je best even op de website welke Bongo-shop dit is.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Bongobon email-adres

Een direct mailadres van Bongo hebben we niet meteen kunnen terugvinden. Een alternatieve manier is om een bericht te sturen via de Facebook-pagina van Bongo. Daar staat dat er doorgaans binnen 1 dag wordt gereageerd. De Facebookpagina vind je hier: https://www.facebook.com/bongobelgium/.

Bongo adres – verkooppunten

Bongobons kan je bijna in elke supermarkt of boekenhandel terugvinden. Er zijn ook Bongo-verkooppunten. Daar gaan ze je beter kunnen verder helpen met je vragen.

Een overzicht van de verkooppunten is terug te vinden op de website.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Bron: bongo.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

12 reacties

  • Robert Meert schreef:

    Naar Baroque in Bornem geweest met bongobon Ontbijt met bubbels, wij hebben geen bubbels gekregen alleen maar fruitsap en het ontbijt was ook niets bijzonder

  • Mawarti Mawarti schreef:

    Geachte

    Wij hebben De bongo verlengen tot juni 2020 door corona wij kunnen niet genieten .
    Dus ons vragen er is nog geldig ons bongo? of kunnen wij inruilen?

    mvr
    Mevr Decraene

  • Lena Bouchet schreef:

    Ik ben speciaal naar Hasselt gefietst om mijn bongobonnen te ruilen. Helaas om 16 uur gesloten8

  • SEGERS ALBERTUS schreef:

    Momenteel reeds ZES Bongo bons gekocht en over elke belevenis zijn wij 100% tevreden. Steeds goede hotels, goed ontbijt, een smakelijk ontbijt en steeds vriendelijke mensen.
    Wij blijven zeer tevreden klanten.
    Albertus Segers – Oudenburg

  • Strobbe schreef:

    Hoe komt het dati k via Bongo sommige hotels niet kan boeken die nochtans op de bon vermeld staan terwijl maar het hotel zelf wel kamers vrij heeft op gewenste datum.

  • Deraedt Jean Pierre schreef:

    Ik heb de indruk dat sommige hotels voor een reservatie met bongobon een derderangs kamer voorzien. Wij hadden laatst gereserveerd in hotel Beau Regard te Namen. Wij kregen daar een uitgeleefde kamer op het derde verdiep, slechte bedden, kalkresten op het sanitair….., versleten tapijten.
    Het hotel wordt gerenoveerd ( daar had je als gast weinig of geen last van), doch de erbarmelijke kamer, net of je gestraft word met een bongobon…, dit is trouwens niet onze eerste slechte ervaring met Bongo.

  • peter ceyssens schreef:

    ik heb een serieus vermoeden dat er lekken in het systeem van B-post zitten! het gaat erom dat ik een oplichtings email kreeg van b-post vanuit sacramento california usa!
    er werd mij gevraagd onmiddelijk de verzendkosten te betalen over een pakje dat inmiddels al geleverd wordt! het pakje zou geleverd worden na betaling!

    ook vindt ik de manier waarop B-post zich verstopt voor telefonische gesprekken niet kunnen ! dit is geen service verlening .

  • Pol Adyns schreef:

    Met onze Bongo -bon gaan eten in de Sans_Cravat(t)e in Brugge.
    Kregen een 3 gangentjes menu in plaats van de voorziene 4 gangen
    Uit de reacties te lezen op Trip-advisor worden Bongo klanten daar blijkbaar stiefmoederlijk behandeld.
    Schrappen uit het aanbod!

  • Germaine Schoeters schreef:

    September 2019 pittoresk logeren gekregen wil hem nu verlengen of inruilen want door corona niet gebruikt maar kan niet meer , verlopen sinds september 2021dus bon vuilbak in

  • Linda jacobs schreef:

    Ik heb een bongobon ter waarde van 175 euro gekregen voor mijn verjaardag. Ik kan hem niet activeren of registreren omdat ik het aankoopbewijs niet heb gekregen. Dat is dus 175 euro in de vuilbak. Voor mij geen bongobonnen meer.

  • Stephan Verfaillie schreef:

    N’a bewijs van registratie voor een ontbijt in Brugge in de Carpediem waren we toch verplicht het ontbijt te betalen.!!!
    Het was de gewoonte om bongo bons te kopen binnen de familie als geschenk, dit zal niet meer gebeuren.!

Leave a Comment