fbpx

Hoe Bongo klantendienst contacteren?

Heb je voor je verjaardag of met kerst ook een Bongobon cadeau gekregen? Dan kan het goed zijn dat je hierover vragen hebt. Hoe de Bongo gebruiken? Hoe lang is mijn bon geldig? Hoe kan ik deze omruilen? Als je met deze of andere vragen zit, dan is het altijd handig om snel en direct de klantenservice van Bongo te kunnen bereiken. We sommen hieronder de mogelijkheden voor je op.

Wist je trouwens dat de Bongobon (ook wel belevenisbon genoemd) werd in 2000 opgericht door 2 Antwerpenaren?

Bongo telefoonnummer

03 808 04 86

Dit is het telefoonnummer van de Bongoshop in Antwerpen. Als je graag een verkooppunt bij jou in de buurt opbelt dan kijk je best even op de website welke Bongo-shop dit is.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Bongobon email-adres

Een direct mailadres van Bongo hebben we niet meteen kunnen terugvinden. Een alternatieve manier is om een bericht te sturen via de Facebook-pagina van Bongo. Daar staat dat er doorgaans binnen 1 dag wordt gereageerd. De Facebookpagina vind je hier: https://www.facebook.com/bongobelgium/.

Bongo adres – verkooppunten

Bongobons kan je bijna in elke supermarkt of boekenhandel terugvinden. Er zijn ook Bongo-verkooppunten. Daar gaan ze je beter kunnen verder helpen met je vragen.

Een overzicht van de verkooppunten is terug te vinden op de website.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Bron: bongo.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

14 gedachten over “Hoe Bongo klantendienst contacteren?”

  1. Robert Meert

    Naar Baroque in Bornem geweest met bongobon Ontbijt met bubbels, wij hebben geen bubbels gekregen alleen maar fruitsap en het ontbijt was ook niets bijzonder

  2. Mawarti Mawarti

    Geachte

    Wij hebben De bongo verlengen tot juni 2020 door corona wij kunnen niet genieten .
    Dus ons vragen er is nog geldig ons bongo? of kunnen wij inruilen?

    mvr
    Mevr Decraene

  3. Momenteel reeds ZES Bongo bons gekocht en over elke belevenis zijn wij 100% tevreden. Steeds goede hotels, goed ontbijt, een smakelijk ontbijt en steeds vriendelijke mensen.
    Wij blijven zeer tevreden klanten.
    Albertus Segers – Oudenburg

  4. Hoe komt het dati k via Bongo sommige hotels niet kan boeken die nochtans op de bon vermeld staan terwijl maar het hotel zelf wel kamers vrij heeft op gewenste datum.

  5. Deraedt Jean Pierre

    Ik heb de indruk dat sommige hotels voor een reservatie met bongobon een derderangs kamer voorzien. Wij hadden laatst gereserveerd in hotel Beau Regard te Namen. Wij kregen daar een uitgeleefde kamer op het derde verdiep, slechte bedden, kalkresten op het sanitair….., versleten tapijten.
    Het hotel wordt gerenoveerd ( daar had je als gast weinig of geen last van), doch de erbarmelijke kamer, net of je gestraft word met een bongobon…, dit is trouwens niet onze eerste slechte ervaring met Bongo.

  6. ik heb een serieus vermoeden dat er lekken in het systeem van B-post zitten! het gaat erom dat ik een oplichtings email kreeg van b-post vanuit sacramento california usa!
    er werd mij gevraagd onmiddelijk de verzendkosten te betalen over een pakje dat inmiddels al geleverd wordt! het pakje zou geleverd worden na betaling!

    ook vindt ik de manier waarop B-post zich verstopt voor telefonische gesprekken niet kunnen ! dit is geen service verlening .

  7. Met onze Bongo -bon gaan eten in de Sans_Cravat(t)e in Brugge.
    Kregen een 3 gangentjes menu in plaats van de voorziene 4 gangen
    Uit de reacties te lezen op Trip-advisor worden Bongo klanten daar blijkbaar stiefmoederlijk behandeld.
    Schrappen uit het aanbod!

  8. Germaine Schoeters

    September 2019 pittoresk logeren gekregen wil hem nu verlengen of inruilen want door corona niet gebruikt maar kan niet meer , verlopen sinds september 2021dus bon vuilbak in

  9. Linda jacobs

    Ik heb een bongobon ter waarde van 175 euro gekregen voor mijn verjaardag. Ik kan hem niet activeren of registreren omdat ik het aankoopbewijs niet heb gekregen. Dat is dus 175 euro in de vuilbak. Voor mij geen bongobonnen meer.

  10. Stephan Verfaillie

    N’a bewijs van registratie voor een ontbijt in Brugge in de Carpediem waren we toch verplicht het ontbijt te betalen.!!!
    Het was de gewoonte om bongo bons te kopen binnen de familie als geschenk, dit zal niet meer gebeuren.!

  11. Ik probeer een kamer te boeken in château de namur. Dat was gelukt op 11-11-2021. Enkele dagen voor vertrek krijg ik bericht van het château dat de kamer geannuleerd werd. Ik heb mijn bongo bon laten verlengen door Bongo. Ik probeer nu opnieuw te boeken (ruim 2 maanden op voorhand). Er zijn geen kamers. Als ik bel naar het château en wil reserveren met de bongo bon, dan kan dat niet. Het moet via de site van Bongo. Alle mogelijke data ingegeven en nergens plaats op de site van Bongo. Vandaag een reklame via mail gekregen om zo’n bongo bon te kopen. Ik probeer opnieuw te reserveren. Tevergeefs…
    Ik vermoed dat de bongo-bonnen in dat château gewoon geweigerd worden of dat er gewoon geen mogelijkheid is om te reserveren in dat specifieke hotel. Conclusie : wij of onze familie zal nooit nog een bongo bon kopen.

  12. Wij probeerden net een familieweekend te boeken bij Novotel in Leuven, met onze bongo bon. Het is nu begin juli 2023 en pas in januari ’24 vind ik 1 week ‘vrij’ om te boeken, helaas tijdens de examenperiode. De volgende vrije dagen zijn in juni 2024, eveneens examens. Geen andere plaatsen tot juli 2024. Dat bongo klanten geweerd worden, zoals ik hierboven lees, lijkt me heel waarschijnlijk wanneer ik dit lees.
    Een familieweekend boeken in België kan ook maar in een handvol hotels. De keuze is heeeeeel beperkt. Valt zwaar tegen !!
    Geen bongo bonnen meer voor ons.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *