Hoe Edenred contacteren via mail of telefoon?

Laatst aangepast op

Edenred is beter bekend als het bedrijf achter maaltijd-, eco- en andere cheques. Tegenwoordig zijn de papieren cheques van vroeger niet meer beschikbaar en verloopt alles via een kaart. Veel vragen die online gesteld worden gaan dan ook meestal over het gebruik van deze kaart. Hoe en waar ze te gebruiken, hoe kan ik het saldo terugvinden, enz.

Zit je met dergelijke vragen waarop je snel een antwoord wilt, dan is het handig om de klantendienst van Edenred te kunnen contacteren. Telefoon en e-mail zijn dan uitstekende manieren om in contact te komen:

Edenred telefoon

Het maakt niet veel uit of je nu werkgever, werknemer of handelaar bent, alle contact loopt via de commerciële dienst van Edenred. Afhankelijk van je regio kan je ten rade gaan bij één van de drie kantoren:

Hoofdkantoor Brussel

  • Vorstlaan 165 bus 9
  • 1160 Brussel
  • Telefoon: 02/678.28.11
  • Fax:02/678.28.28

Kantoor Wallonië

  • Rue Lonhienne, 15
  • 4000 Liège
  • Telefoon 04/222.12.01
  • Fax 04/222.22.70

Kantoor Vlaanderen

  • Groenenborgerlaan, 84/1
  • 2601 Wilrijk
  • Telefoon 03/233.98.35
  • Fax 03/233.81.97

Edenred email

Zoals je hierboven al hebt gemerkt, staat er nergens een mailadres van Edenred. Ook een contactformulier is op de website niet terug te vinden. Daarom kan je al alternatief ook gebruik maken van de Facebook chat op de Edenred Facebook-pagina. Deze vind je hier: customer-be@edenred.com. En zoals je hieronder kan zien antwoorden ze doorgaans binnen 1 dag op je vraag.

Bron: edenred.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

3 reacties

  • VERLEE ANN schreef:

    ik probeer hier alsmaar binnen te geraken * ik heb 102 euro op mijn edenred kaart die niet meer ACTIEF IS ** ik wens een nieuwe aan te vragen ; dat antwoordapparaat is toe vervelendst toe ,..
    kunnen jullie mijn nog een laten weten hoe ik een nieuwe kaart kan overschrijven om t bedrag te kunnen opnemen, AUB

  • Veerle Berckmoes schreef:

    Geachte
    Ik heb meermaals proberen contact op te nemen met uw diensten, maar zonder resultaat. Vandaar mijn vraag via mail:
    Ik heb nog 4 bonnen ter waarde van € 5, die vervallen zijn sedert 31/03/2020 .
    Het blijk dat deze door de corona crisis toch nog geldig zouden zijn.
    Is het mogelijk mij te laten weten op welke manier dit zou moeten gebeuren?
    Alvast bedankt!

  • Cathy Loosvelt schreef:

    Mijn eco-cheques vervallen morgen 15€, daarvan kreeg ik een mail, naar de winkel geweest waar ik met eco-cheques kan betalen, maar dat lukte niet…er stond wel een saldo op van, dacht ik 57€…maaltijdcheques, dus haalde ik mijn kaart boven in een andere winkel om te betalen en er kwam toen op saldo ontoereikend?
    Wat is er nu in godsnaam aan de hand…?
    Probeerde ook al tevergeefs te bellen maar heel de tijd dat antwoordapparaat…mijn antwoord vind ik niet op jullie site…

Leave a Comment