Hoe Edenred contacteren via mail of telefoon?

Edenred is beter bekend als het bedrijf achter maaltijd-, eco- en andere cheques. Tegenwoordig zijn de papieren cheques van vroeger niet meer beschikbaar en verloopt alles via een kaart. Veel vragen die online gesteld worden gaan dan ook meestal over het gebruik van deze kaart. Hoe en waar ze te gebruiken, hoe kan ik het saldo terugvinden, enz.

Zit je met dergelijke vragen waarop je snel een antwoord wilt, dan is het handig om de klantendienst van Edenred te kunnen contacteren. Telefoon en e-mail zijn dan uitstekende manieren om in contact te komen:

Edenred telefoon

Het maakt niet veel uit of je nu werkgever, werknemer of handelaar bent, alle contact loopt via de commerciële dienst van Edenred. Afhankelijk van je regio kan je ten rade gaan bij één van de drie kantoren:

Hoofdkantoor Brussel

  • Vorstlaan 165 bus 9
  • 1160 Brussel
  • Telefoon: 02/678.28.11
  • Fax:02/678.28.28

Kantoor Wallonië

  • Rue Lonhienne, 15
  • 4000 Liège
  • Telefoon 04/222.12.01
  • Fax 04/222.22.70

Kantoor Vlaanderen

  • Groenenborgerlaan, 84/1
  • 2601 Wilrijk
  • Telefoon 03/233.98.35
  • Fax 03/233.81.97

Edenred email

Zoals je hierboven al hebt gemerkt, staat er nergens een mailadres van Edenred. Ook een contactformulier is op de website niet terug te vinden. Daarom kan je al alternatief ook gebruik maken van de Facebook chat op de Edenred Facebook-pagina. Deze vind je hier: customer-be@edenred.com. En zoals je hieronder kan zien antwoorden ze doorgaans binnen 1 dag op je vraag.

Bron: edenred.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

14 reacties

  • VERLEE ANN schreef:

    ik probeer hier alsmaar binnen te geraken * ik heb 102 euro op mijn edenred kaart die niet meer ACTIEF IS ** ik wens een nieuwe aan te vragen ; dat antwoordapparaat is toe vervelendst toe ,..
    kunnen jullie mijn nog een laten weten hoe ik een nieuwe kaart kan overschrijven om t bedrag te kunnen opnemen, AUB

  • Glenn de bleser schreef:

    Ik kan met mijn kaart niet meer in de winkels betalen. Ik heb al meermaals geprobeert om binnen te geraken. Maar dit lukt echt niet. Ik hoop dat ik via deze weg antwoord kan krijgen.

  • van den bruel joris schreef:

    Geachte,
    ECHT HATELIJK !!! niet telefonisch te bereiken. Tijdverlies alom !!!
    ik heb nieuwe edenred kaart. moet deze activeren !!
    weet niet meer hoe ik mij destijds geregistreerd heb…. wel zegt de computer na ingave van kaartnummer en rijksregister…. u bent reeds gekend….. nieuwe paswoord aanvragen op al de e mail adressen die ik heb….. op geen enkel krijg ik antwoord. drie kwartier geklungel voor niets

  • Veerle Berckmoes schreef:

    Geachte
    Ik heb meermaals proberen contact op te nemen met uw diensten, maar zonder resultaat. Vandaar mijn vraag via mail:
    Ik heb nog 4 bonnen ter waarde van € 5, die vervallen zijn sedert 31/03/2020 .
    Het blijk dat deze door de corona crisis toch nog geldig zouden zijn.
    Is het mogelijk mij te laten weten op welke manier dit zou moeten gebeuren?
    Alvast bedankt!

  • Cathy Loosvelt schreef:

    Mijn eco-cheques vervallen morgen 15€, daarvan kreeg ik een mail, naar de winkel geweest waar ik met eco-cheques kan betalen, maar dat lukte niet…er stond wel een saldo op van, dacht ik 57€…maaltijdcheques, dus haalde ik mijn kaart boven in een andere winkel om te betalen en er kwam toen op saldo ontoereikend?
    Wat is er nu in godsnaam aan de hand…?
    Probeerde ook al tevergeefs te bellen maar heel de tijd dat antwoordapparaat…mijn antwoord vind ik niet op jullie site…

  • julien van de vyver schreef:

    kan niet inloggen, wachtwoord veranderd noch niet opgelost

  • Gerrit van Pommeren schreef:

    Ook ik heb al weken geleden om een wachtwoord gevraagd, geen reactie.
    Ik heb deze nodig voor een attest voor de Belastingdienst.
    Ook heb ik nieuwe dienstencheques besteld, normaal ontvang ik deze binnen 5 dagen ook nu al een week gewacht zonder succes, ook geen bevestiging per mail.
    wat is er aan de hand?

  • Bolssens marnix schreef:

    Ik kan niet zien hoeveel er op sta op mijn kaart

  • Michael schreef:

    Ik ben het stilaan kotsbeu aan het worden heel in het begin kreeg ik mijn maaltijdcheques elke zaterdag morgen, dan opeens kreeg ik ze zaterdag rond 16 uur en nu stonden ze er vandaag niet op . Ze zijn precies met mijn klo… Aan het spelen . Ik hoop het vanaf nu terug
    Zaterdag morgend op mijn kaart staan. Mvg
    Van Luyck Michael

  • Bonroy schreef:

    Sinds anderhalve maand kan ik zowel niet op iPad en gsm geen zicht meer krijgen telkens krijg ik de melding index.html request failed;error bij opnieuw in loggen melding dat Ik al een account heb

  • Laetitia Popowycz schreef:

    Wat een vreselijke klantendienst.
    20/12 bestelde ik een toestel via de Edenred e-shop. Dit is nooit aangekomen en na 3 pogingen via klantenformulier nog steeds geen antwoord. Via telefoon uiteraard ook niet te bereiken.
    Conclusie: ik ben mijn geld kwijt en dat maakt me boos want dit is geld dat ik verdiend heb.
    Als ze de beste en grootste willen zijn, gelieve dan ook uw gebruikers te ondersteunen

  • Moens Joohn schreef:

    hoe is het mogelijk dat ik sinds de app bij het inloggen steeds een fout melding krijg zowel met de gebruikersnaam als met het wachtwoord
    Vriendelijke groeten

  • Hoste schreef:

    De app slaat tilt verschillende keren opnieuw gedownload.kijk eens na AUB

  • Anita Meers schreef:

    Help nu toch eens een mens verder.krijg via SMS altijd wel mijn saldo door maar dat is van de restaurant cheques. Hoe vraag ik SALDO van de ECO cheques op

Leave a Comment