fbpx

Hoe Edenred contacteren via mail of telefoon?

Edenred is beter bekend als het bedrijf achter maaltijd-, eco- en andere cheques. Tegenwoordig zijn de papieren cheques van vroeger niet meer beschikbaar en verloopt alles via een kaart. Veel vragen die online gesteld worden gaan dan ook meestal over het gebruik van deze kaart. Hoe en waar ze te gebruiken, hoe kan ik het saldo terugvinden, enz.

Zit je met dergelijke vragen waarop je snel een antwoord wilt, dan is het handig om de klantendienst van Edenred te kunnen contacteren. Telefoon en e-mail zijn dan uitstekende manieren om in contact te komen:

Edenred telefoon

Het maakt niet veel uit of je nu werkgever, werknemer of handelaar bent, alle contact loopt via de commerciële dienst van Edenred. Afhankelijk van je regio kan je ten rade gaan bij één van de drie kantoren:

Hoofdkantoor Brussel

  • Vorstlaan 165 bus 9
  • 1160 Brussel
  • Telefoon: 02/678.28.11
  • Fax:02/678.28.28

Kantoor Wallonië

  • Rue Lonhienne, 15
  • 4000 Liège
  • Telefoon 04/222.12.01
  • Fax 04/222.22.70

Kantoor Vlaanderen

  • Groenenborgerlaan, 84/1
  • 2601 Wilrijk
  • Telefoon 03/233.98.35
  • Fax 03/233.81.97

Edenred email

Zoals je hierboven al hebt gemerkt, staat er nergens een mailadres van Edenred. Ook een contactformulier is op de website niet terug te vinden. Daarom kan je al alternatief ook gebruik maken van de Facebook chat op de Edenred Facebook-pagina. Deze vind je hier: customer-be@edenred.com. En zoals je hieronder kan zien antwoorden ze doorgaans binnen 1 dag op je vraag.

Bron: edenred.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

32 gedachten over “Hoe Edenred contacteren via mail of telefoon?”

  1. ik probeer hier alsmaar binnen te geraken * ik heb 102 euro op mijn edenred kaart die niet meer ACTIEF IS ** ik wens een nieuwe aan te vragen ; dat antwoordapparaat is toe vervelendst toe ,..
    kunnen jullie mijn nog een laten weten hoe ik een nieuwe kaart kan overschrijven om t bedrag te kunnen opnemen, AUB

  2. Glenn de bleser

    Ik kan met mijn kaart niet meer in de winkels betalen. Ik heb al meermaals geprobeert om binnen te geraken. Maar dit lukt echt niet. Ik hoop dat ik via deze weg antwoord kan krijgen.

  3. van den bruel joris

    Geachte,
    ECHT HATELIJK !!! niet telefonisch te bereiken. Tijdverlies alom !!!
    ik heb nieuwe edenred kaart. moet deze activeren !!
    weet niet meer hoe ik mij destijds geregistreerd heb…. wel zegt de computer na ingave van kaartnummer en rijksregister…. u bent reeds gekend….. nieuwe paswoord aanvragen op al de e mail adressen die ik heb….. op geen enkel krijg ik antwoord. drie kwartier geklungel voor niets

      1. Faissal Jaber

        Hallo geloof me menssen ,,Julie mogen zoveel mails sturen ze gaan niet antwooorden,de staat is met mafiapraktijken bezeg……….en het duurd Lang Voor jje geld gaat krijgen.

  4. Veerle Berckmoes

    Geachte
    Ik heb meermaals proberen contact op te nemen met uw diensten, maar zonder resultaat. Vandaar mijn vraag via mail:
    Ik heb nog 4 bonnen ter waarde van € 5, die vervallen zijn sedert 31/03/2020 .
    Het blijk dat deze door de corona crisis toch nog geldig zouden zijn.
    Is het mogelijk mij te laten weten op welke manier dit zou moeten gebeuren?
    Alvast bedankt!

  5. Cathy Loosvelt

    Mijn eco-cheques vervallen morgen 15€, daarvan kreeg ik een mail, naar de winkel geweest waar ik met eco-cheques kan betalen, maar dat lukte niet…er stond wel een saldo op van, dacht ik 57€…maaltijdcheques, dus haalde ik mijn kaart boven in een andere winkel om te betalen en er kwam toen op saldo ontoereikend?
    Wat is er nu in godsnaam aan de hand…?
    Probeerde ook al tevergeefs te bellen maar heel de tijd dat antwoordapparaat…mijn antwoord vind ik niet op jullie site…

  6. Gerrit van Pommeren

    Ook ik heb al weken geleden om een wachtwoord gevraagd, geen reactie.
    Ik heb deze nodig voor een attest voor de Belastingdienst.
    Ook heb ik nieuwe dienstencheques besteld, normaal ontvang ik deze binnen 5 dagen ook nu al een week gewacht zonder succes, ook geen bevestiging per mail.
    wat is er aan de hand?

  7. Ik ben het stilaan kotsbeu aan het worden heel in het begin kreeg ik mijn maaltijdcheques elke zaterdag morgen, dan opeens kreeg ik ze zaterdag rond 16 uur en nu stonden ze er vandaag niet op . Ze zijn precies met mijn klo… Aan het spelen . Ik hoop het vanaf nu terug
    Zaterdag morgend op mijn kaart staan. Mvg
    Van Luyck Michael

  8. Sinds anderhalve maand kan ik zowel niet op iPad en gsm geen zicht meer krijgen telkens krijg ik de melding index.html request failed;error bij opnieuw in loggen melding dat Ik al een account heb

  9. Laetitia Popowycz

    Wat een vreselijke klantendienst.
    20/12 bestelde ik een toestel via de Edenred e-shop. Dit is nooit aangekomen en na 3 pogingen via klantenformulier nog steeds geen antwoord. Via telefoon uiteraard ook niet te bereiken.
    Conclusie: ik ben mijn geld kwijt en dat maakt me boos want dit is geld dat ik verdiend heb.
    Als ze de beste en grootste willen zijn, gelieve dan ook uw gebruikers te ondersteunen

  10. hoe is het mogelijk dat ik sinds de app bij het inloggen steeds een fout melding krijg zowel met de gebruikersnaam als met het wachtwoord
    Vriendelijke groeten

  11. Help nu toch eens een mens verder.krijg via SMS altijd wel mijn saldo door maar dat is van de restaurant cheques. Hoe vraag ik SALDO van de ECO cheques op

  12. Ik ben het ook grondig beu!! je geraakt er inderdaad ONMOGELIJK telefonisch binnen, je komt in een zogenaamde ‘loop’…
    Ik probeer een nieuwe kaar te krijgen (er staat behoorlijk wat geld op de rekening, vergaard via een Interim waar ik nu niet meer werk en die mij dus niet willen/kunnen helpen)
    Zovele personen misnoegd, hier moet toch iets aan gedaan kunnen worden??

  13. Ik heb vorige week de maaltijdcheques van augustus 2021 opgebruikt waarvan de vervaldatum 31/08/2021 is.
    Nu krijg ik te zien dat de maaltijdcheques van september maar geldig zijn tot en met 01 september 2021.
    Zodus die van september zijn maar een dag geldig!
    Dit kan niet en dit klopt niet.

    Ik heb al schriftelijk contact opgenomen met klantendienst maar die melden me doodleuk dat ik ze vandaag moet opgebruiken en dat ze de datum niet kunnen verlengen.
    Ze kunnen me echter NIET uitleggen waarom er 1 september opkomt en niet 31 september.
    Heb hen vriendelijke gevraagd om dit probleem op te lossen en de datum aan te passen maar ik vrees ervoor!

    Heeft er nog iemand zo’n probleem, dat de vervaldatum niet correct is?

    Alvast bedankt!

  14. Maaltijdcheques van september 2021 vervallen op 01 september 2021.
    Hoe kan dit??!!
    Op de helpdesk vertellen ze me doodleuk dat ik ze moet opgebruiken.
    Ik heb hen ook vriendelijk gevraagd om het probleem op te lossen maar daar vrees ik voor.

    1. hoe heb jij in godsnaam contact gekregen met de helpdesk. Ik probeer al weken mijn probleem op te lossen, en niemand die ik of aan de lijn krijg of antwoord krijg

  15. Verschrikkelik wat een gedoe om iemand te bereiken een schande is het!!! Altijd dat antwoord apperaat.
    Wat een firma foei foei

  16. SCHANDE WAT EEN GEKLUNGEL,ALS ZELFSTANDIGE ZO MOET WERKEN IS BEDRIJF AFGESCHREVEN.WAAR BLIJFT DAT GELD DAT NIET WORDT OPGENOMEN.EN WAAROM KAN MEN NIEMAND TEL TE WOORD STAAN.IK DENK DAT HIER DRINGEND MOET GEREOGANISEERD WORDEN.WAT EEN TIJDVERLIES.

  17. Ik heb iets gekocht en wilde betalen met ecocheques maar het is afgetrokken van mijn consumptie cheques niet normaal toch

  18. ingrid de winter

    Sorry maar het is echt een ramp om jullie te bereiken. Dagen ben ik bezig zonder resultaat. Ook op de website my edenred kan ik mijn probleem niet vinden. Als bedrijf verliezen wij enorm veel tijd dat zou toch niet mogen.

  19. Beste
    Ik heb een voucher aangekocht, betaald dus, maar in de mail kan de voucher niet worden gedownload wegens foutmelding. Via telefoon en contactformulier gemeld, maar helaas geen verder gevolg van jullie kant.
    Kunnen jullie asap terugmelden aub? Ik zou heel graag de voucher gebruiken…
    Dank!
    PS: jullie kunnen jullie telefoonlijn beter afschaffen, hier wordt niet op gereageerd

  20. Probeer al een paar dagen jullie te contacteren maar das een ramp wilde in de winkel betalen met maaltijd chèques maar saldo ontoerijkend maar er staat genoeg op het zou leuk zijn als jullie moesten antwoorden op onze vragen.

  21. Hallo ik Ben Faycel,ik vind het echt triesteg menssen kunnen Julie niet berijken zelfs met een klantendienst gaat niet ,je word direkt verbonde met een antwoord aparaat…Dat is niet klant vriendelijk.
    Mvg

  22. Faissal Jaber

    Hey vuile mafias gaat er nog iets van komen of hoe zit Dat…min geld Kom alttijd te laat…….krijg ik nog een antwoord…???????????……

    1. Hier bij ons staat er ook geld op de edenred kaart en kunnen gewoon niet betalen in de winkels echt ni plezant zenne das al van vorige week zo….

  23. Hallo, mijn kaart vervalt morgen en er staat nog een aanzienlijk bedrag op, ik heb mijn nieuwe kaart nooit ontvangen!! Ook bij mijn vorige werkgever krijg ik geen reactie. Is er een mogelijkheid dat ik een nieuwe kaart thuis krijg?

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *