Hoe Hello Bank! klantendienst contacteren?

Hello Bank onderscheidt zich van de traditionele banken door zich te richten op de jongere generatie die altijd online is, weinig tijd heeft maar toch veilig wilt bankieren (en dan bij voorkeur met de smartphone).

Als je de klantenservice van Hello Bank! wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail nog steeds de snelste manieren om met hen in contact te komen.

1. Via telefoon

Bel 02 433 41 41

Dat is het telefoonnummer van de klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 7 uur tot 22 uur en zaterdag van 9 uur tot 17 uur.

2. Via e-mail

Je kan de klantenservice mailen door gebruik te maken van het invulformulier op de website. Klik verder in het menu op “HELP” en dan op “CONTACT”. Het invulformulier komt te voorschijn door op het icoontje met de enveloppe te klikken.

OPEN HIER DE WEBSITE >

3. Veelgestelde vragen

Ga naar de website, klik bovenaan in het menu op “HELP” om vervolgens op “FAQ” te klikken. FAQ staat voor Frequently Asked Questions oftewel “Veelgestelde vragen”. Je vindt hier misschien al meteen een antwoord terug op je vraag.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Met dank aan: hellobank.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *