7 reacties

  • Rani schreef:

    Wanneer ik mijn Mastercard toevoeg en klaar ben & druk op “activeer mijn abonnement” krijg ik deze foutmelding ik heb het al meerdere keren geprobeerd met 2 verschillende email adressen & mastercard’s maar ik krijg telkens deze foutmelding: Sorry, we zijn niet in staat om uw aanvraag te verwerken. Probeer het later opnieuw.

    Iemand help!

    • Johan Van Asch schreef:

      Hallo Rani,
      Zeer vreemd want in het voorbeeld hebben we eveneens een Mastercard gebruikt en daarbij werkte het wel. Probeer het later nog eens opnieuw en let er goed op dat je alle gegevens (incl. geldigheidsdatum van de kaart enz) correct invult. In principe moet het dan wel lukken.

  • Jos Mathys schreef:

    Sorry, we zijn niet in staat om uw aanvraag te verwerken probeer het later opnieuw, is de mededeling als ik wil betalen met PayPal .

  • Van den Borre Louis schreef:

    Geachte, ik wil graag mijn accountgegevens raadplegen, doch Netflix zegt dat deze onbekend is. Ook mijn e-mail adres is niet gekend noch mijn wachtwoord.
    Wanneer ik mijn proefabonnement van een maand
    Op Netflix niet kan activeren , wanneer begint dan mijn abonnement te lopen?
    Groeten.
    Louis Van den Borre

  • Nathalie schreef:

    Beste, ik zit in mijn proefperiode en kan alleen op mijn tablet Betflix kijken…..
    Toch niet normaal, wel?

Laat een reactie na