Hoe contact opnemen met TakeAway klantendienst?

Via TakeAway kan je super eenvoudig eten thuis laten bezorgen. Je geeft je locatie in op de website, je kiest tussen de beschikbare aanbieders uit de buurt en even later wordt je eten aan huis bezorgd. Makkelijk als je zelf niet graag van koken houdt (of een avondje geen zin hebt om te koken ;-)).

Jammer genoeg kan ook iets heel eenvoudig soms ook vragen oproepen of klachten achteraf opleveren. Daarom is het handig om te weten hoe je efficiënt de klantendienst van Takeaway.com kan contacteren. We sommen hieronder de verschillende mogelijkheden op.

1. Via de website

Takeaway.com heeft een speciale sectie op hun website waarop al een heleboel vragen beantwoord staan. Je vindt deze hier terug. En meer dan waarschijnlijk staat je vraag hiertussen.

OPEN HIER DE WEBSITE >

2. Via e-mail

Een direct emailadres van TakeAway hebben we niet meteen teruggevonden. Wel kan je op hun website een online contactformulier invullen (dit vind je hier).

3. Via telefoon

Takeaway is telefonisch niet te bereiken. Ze verwijzen steeds naar het online contactformulier op hun website. Ook als je klachten zou hebben over een lopende bestelling. Doorgaans geven ze op urgente vragen over een bestelling binnen het uur een reactie.

Algemene klachten worden binnen de 48 uur opgelost daar ze hiervoor afhankelijk zijn van de openingstijden en medewerking van het betreffende restaurant waar besteld is.

Indien je een dringende vraag of klacht hebt voor het restaurant, dan wordt er geadviseerd met de het restaurant contact op te nemen. Het telefoonnummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling.

Bron: takeaway.com

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Leave a Comment