Hoe KBC klantendienst contacteren?

KBC is vooruitstrevend op het vlak van contact opnemen met hun medewerkers. Zo zijn er afhankelijk van de aarde van de vraag verschillende mogelijkheden om KBC te contacteren.

Korte vraag? Gebruik KBC Mobile

Als je geen lang gesprek voor ogen hebt, maar slecht een korte vraag dan kan je KBC Mobile gebruiken in je bank-app. Dit zijn de tekstballonnetjes rechtsboven in de app. Voordeel is dat je snel geholpen wordt en dat de medewerker meteen meer over jou weet aangezien je bent ingelogd in de app.

Korte vraag? Bel met KBC Live

Heb je nog geen KBC Mobile, bel dan naar het telefoonnummer van de klantendienst (KBC Live):

Bel 078 152 153

Zij zijn open van maandag tot vrijdag (8u tot 22u) en op zaterdag (9u tot 17u).

Korte vraag? WhatsApp met KBC Live

WhatsApp naar 09 331 78 16

Via WhatsApp kan je enkel chatten, niet videobellen. Je kan appen met een KBC Live expert op dezelfde tijdstippen als hierboven.

Klant worden? Dat kan online

Je hoeft zelfs niet langs te gaan bij een KBC kantoor om klant te worden? Je kan immers gewoon 100% gratis online een KBC zichtrekening openen.

Adviesgesprek plannen?

Heb je geen korte vraag voor KBC maar zou je liever een adviesgesprek hebben. Dan is aan gewezen om een afspraak te maken, adviesgesprekken worden niet meteen afgehandeld. Een afspraak maken kan op volgende manieren:

Als je al KBC-klant bent:

  • In een KBC-kantoor
  • In een KBC-verzekeringsagentschap
  • Of met KBC Live (telefoon of videochat)

Als je nog geen klant bent is het aangewezen door te klikken op volgende link (https://www.kbc.be/particulieren/nl/proces/afspraak-maken.html). Hier begeleiden ze je naar je afspraak.

KBC Helpdesk online bankieren

Heb je een specifieke vraag over het KBC online bankieren? Of lukt een bepaalde toepassing van de app of KBC touch niet? Dan kan je best contact opnemen met de helpdesk door te mailen naar kbc.helpdesk@kbc.be of te bellen naar 016 43 25 07.

Bron: kbc.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

4 reacties

  • Henricus Lemaire schreef:

    Geachte

    Denk dat er een pissing actief is.
    Van mijn rekening werd 100 euro afgeschreven.
    Heb hierover een mail naar jullie verzonden.
    Om te kijken of deze verzonden was stond er de volgende tekst:
    Henricus de kleur van de liefde is rood en straks jouw bankrekening ook.

  • Louis Boes schreef:

    ik kan mijn betalingen maar terug zien tot 12.05.2020.
    dit sinds enkele dagen.
    wat is er mis gelopen en hoe kan ik dat herstellen.
    ik zou toch tot minstens één jaar willen terug kijken.
    vr gr Louis Boes.

  • Deherder Nicole schreef:

    kan mijn e mail vervangen worden naar het volgende adres

  • EDB schreef:

    Sedert begin deze maand jullie communicatie nog enkel digitaal gebeurt, ondervind ik meer problemen.
    Ik kreeg bv vandaag een mailing dat er een uitgavenstaat was. Ik heb de hele KBC touch site moeten afzoeken vooraleer ik het document terugvond. Er stond geen enkele aanwijzing bij het berichtenicoon dat er een bericht was, Dan moet je weten zonder dat je hierover informatie krijgt dat je moet gaan zoeken bij documenten. Ook geen verwijzing hoe je dit document kunt afdrukken. Je moet het document blijkbaar eerst downloaden vooraleer je dit kan afdrukken. Ook stond er bij mijn zichtrekening een reclame die je niet kan verwijderen! Maakt het allemaal heel onoverzichtelijk.
    Ik ben een 40er en moet al zoeken, wat doe je dan met oudere klanten die nog minder mee zijn op de digitale weg?
    Allemaal een zeer spijtige zaak!

Leave a Comment