Hoe Mini In The Box klantenservice contacteren?

Laatst aangepast op

Wil je de klantendienst van Mini In The Box snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt over je lopende bestelling of dat je meer informatie wilt weten over een bepaald product op hun webshop. In dat geval kan je op onderstaande manieren contact opnemen met Mini In The Box en hun klantenservice. Jammer genoeg zijn de meest gangbare manieren, namelijk via telefoon of per email, geen optie…

1. Via de website

Op de “contact-pagina” van de website hebben ze een helppagina ontwikkeld met een heleboel standaardinformatie en een groot aantal veelgestelde vragen. Er kan gezocht worden op categorie of door zoekwoorden in te geven in de zoekbalk. Ga hiervoor naar de website, klik op de contactpagina en hopelijk vind je zo een antwoord op je vraag.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Moest het toch zijn dat je geen antwoord terugvindt, dan kan je ook altijd een “ticket” indienen en zo je vraag stellen aan de medewerkers van Mini In The Box. Doorgaans wordt er gereageerd binnen 1 werkdag. Alvorens, een ticket te kunnen indienen, moet je wel ingelogd zijn met je account.

2. Via Facebook-chat

Een andere optie om de klantenservice van Mini In The box te contacteren is via Facebook en begin te chatten met een van de medewerkers. Ook hier laat Facebook weten dat er binnen de dag geantwoord wordt. Je vindt hun Facebookpagina hier.

Bron: miniinthebox.com

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Leave a Comment