Hoe Otto Office klantendienst contacteren?

Laatst aangepast op

OTTO Office is in België een van de grotere spelers op de markt van kantoorartikelen, communicatietechniek en kantoormeubelen. Met een assortiment van ruim 30.000 artikelen van ruim 150 leidende merkfabrikanten lijkt het ons onmogelijk om hier niet te vinden wat je nodig hebt.

Zoveel producten roepen soms als eens vragen op. Als je de klantenservice van Otto Office wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen met de klantendienst.

1. Otto Office telefoonnummer

070 234 000

De openingsuren per telefoon zijn:
Maandag tot en met vrijdag: 8u30 – 18u00
Zater-, zon- en feestdagen zijn ze niet bereikbaar.

2. E-mail Otto Ofice

De klantendienst van Otto Office heeft ook een e-mailadres waarop je je vraag kan stellen:

service@otto-office.be

4. Adres hoofdzetel Otto Office

Je kan je ook altijd schriftelijk richten aan:

  • OTTO Office
  • Interleuvenlaan 62
  • 3001 Heverlee

4. Klacht of kritiek?

Heb je een klacht of wil je kritiek uiten over de werking, producten of de levering? Dan kan je dit doen via een formulier op de website. Je kan dit formulier evengoed gebruiken voor het tegenovergesteld van kritiek. Als je dus uitermate tevreden bent dan kan je dit ook via deze weg meedelen.

OPEN HIER DE WEBSITE >

Ga naar de website www.otto-office.be (of gebruik bovenstaande button) en scroll helemaal naar beneden de pagina. Daar zie je onder contact de “LOF of KRITIEK”. Klik hierop en een formulier zal in een nieuw venster zichtbaar worden.

Met dank aan: otto-office.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laatste berichten van Nick Van Ranst (toon alles)

Leave a Comment