Hoe contacteer ik Avis via mail of telefoon?

Avis autoverhuur heeft wereldwijd meer dan 5000 verhuurlocaties, ideaal om de wereld te kunnen verkennen! Ze bieden verschillende wagens aan en je kan er zelfs terecht voor het huren van bestelwagens.

Als je de klantenservice van Avis autoverhuur wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail nog steeds de snelste manieren om met hen in contact te komen. Avis heeft verschillende email-adressen en telefoonnummers, afhankelijk van de moment waarop je Avis wilt bereiken.

1. Voor de reis

Reserveringen = 070 22 30 01
8.00-21.00 uur, zeven dagen per week

Reserveringen wijzigen of annuleren = be.reservations@abg.com

2. Tijdens de reis

Vragen die u hebt tijdens de huurperiode moeten worden gesteld aan de verhuurlocatie waar u uw voertuig hebt opgehaald.

=> 24-uurs pechhulp = 02 703 11 00

3. Na afloop van de reis

Klantenservice = 02 730 62 11
08:00 – 18:00 uur van maandag t/m vrijdag

E-mail klantenservice = customerservice@avis.be
(uitsluitend voor vragen na afloop van de huurperiode)

Schade Vragen = belux.damage@abg.com

4. Veelgestelde vragen

Ga naar de website van Avis en ga naar het menu onderaan de footer van de pagina. Daar vind je het tabje CONTACT. Klik hierop en je krijgt een mooi overzicht van de verschillende manieren om Avis en haar klantendienst te contacteren.

OPEN HIER DE WEBSITE

Met dank aan: avis.be

The following two tabs change content below.

Nick Van Ranst

Nick is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing.

Laat een reactie na