fbpx

Hoe C&A klantendienst contacteren via tel of mail?

Wil je de klantendienst van C&A snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je iets bij C&A gekocht hebt dat niet was zoals het moest zijn of je bijvoorbeeld iets verloren bent in één van de winkels. In dat geval kan je per telefoon of via e-mail contact opnemen met C&A:

1. Via telefoon

Bel +32 (0)2 257 65 20

Dit is het telefoonnummer van de C&A klantenservice.

2. Via e-mail 

Je kan ook online je vraag stellen via e-mail op het e-mailadres: client@canda.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

5 reacties op “Hoe C&A klantendienst contacteren via tel of mail?”

  1. Marlies Consten

    Beste Meneer Mevrouw

    Informatie
    Afgelopen jaar 2019 had ik via online een jas gekocht C&A
    Op 26 November
    Mijn jas zijn drukker knop kapot normaal mag niet verkomen

    Groetje Marlies Consten

  2. Beste Ik dhr Deelkens Patrick heb vorige week vrijdag kleding terug gestuurd omdat het te klein was .Het is binnen gebracht in Lommel Kerkplein . Hoelang moet ik wachten op het terug storten van mijn geld ? Mvg mhr Deelkens

  3. Katharine Deraedt

    Geachte
    Ben klant bij C&A in Ieper…de laatste 3 keren moet ik zeggen dat ik erg ontgoocheld ben bij het verlaten van de winkel. Mijn argumenten: de juwelen staan iets over de kassa zodanig als je ernaar kijkt je niet weet wie aan de beurt is om te betalen…misschien deze verplaatsen enkele meters voor de kassa was mijn opmerking aan de kassierster maar dit beviel haar niet.Voor nu koop ik dus geen juwelen meer bij C&A.
    2de maal …. wilde ze geen briefje van 5€ ontvangen omdat het te slap was had het juist zelf ontvangen. Ze vroeg om een ander ofwel moest ik betalen met kaart???!!!.
    Nu gisteren rond 16u terug vanuit Poperinge naar C&A Ieper koop er een lichtblauwe trui en broek en ben nog op zoek naar sjerp die op de paspop hangt . Vraag aan de kassa (2verkoopsters) waar ik die kan vinden en 1 zegt ginder achter het hoekje. Zeg aan de kassa dat ze er niet meer hangen geen reactie… hoewel de paspop in de winkel plus de paspop in de etalage ze nog aan hebben . Was misschien te lastig om er 1 af te halen??? Vertel dit aan mijn 87 jarige moeder en haar reactie was direct dat ze in C&A (Ieper) niet vriendelijk zijn.
    Ben gisteren dan nog in Bristol binnengeweest en daar voel je je onmiddellijk welkom . Heb er een goedkope sjerp van 9€ gekocht en de verkoopster was nog even vriendelijk als bij het binnenkomen.
    Ben geen ambetante klant maar ben graag goed ontvangen zelf 40 jaar in de horeca zelfstandig geweest en ja niet iedere dag is dezelfde maar vriendelijkheid kost geen geld. Met vriendelijke groeten,

  4. Ik heb bij c&a een jeans gekocht en bij aankoop per ongeluk een maat te klein genomen,maar ik heb die gekocht in Namen,mag ik die gaan omwisselen voor een grotere maat in een filiaal in Antwerpen?

  5. Klacht betreffende behandeling van een klant in C&A op de Botermarkt te Mechelen
    Op vrijdagmiddag 24/12/2021 had ik in bovenvermelde winkel enkele kledingstukken gekocht + een cadeaukaart aan de kassa.
    Toen ik vrijdagavond de kaart in een kerstpakket wou doen, was de kaart nergens te vinden. Ik heb al mijn boodschappentassen grondig nagekeken en de cadeaubon was nergens te vinden.
    Op maandag 27/12/2021 op de middag ben ik terug naar de C&A gegaan om te vragen of de cadeaubon daar eventueel blijven liggen. De kassierster belde naar het bureau (veronderstel ik) om de zaak te onderzoeken. In tussentijd kon ik in de winkel even rondwandelen.
    Toen ik rondwandelde, kwam een “bediende” naar mij toe en vroeg op een luide en arrogante toon of ik de klant was die kwam reclameren over een cadeaubon. De hele omgeving kon horen was ze zei. Ze hadden de camerabeelden nagezien en duidelijk gemerkt dat ik de kleren en de cadeaubon zelf in de zal die ik bijhad, gestoken had.
    Vermits ik de bon nergens teruggevonden had, vroeg ik of ik zelf die beelden kon zien. Men kan namelijk zeggen wat men wil, als men de bewijzen niet mag zien.
    Op dezelfde luide en arrogante toon werd ik afgeblaft dat ik naar de politie kon gaan. Alle klanten in de onmiddellijke omgeving waren getuige van die voorval.
    U kan zich voorstellen hoe vernederend dit voor mij was: aanzien worden als iemand die probeert te profiteren om nog een cadeaubon te krijgen.
    Op een dergelijke manier staat men klanten niet te woord. Heeft zij misschien gedacht “ik zal haar eens aanpakken”?
    De beleefdheid en de klantenservice schrijven voor dat men de klant apart roept en op beleefde manier de toestand uitlegt , in de trant van “het spijt me …., jammer genoeg…… enz.
    Haar ongepaste en vernederende manier van optreden heeft mij doen besluiten dat ik geen voet meer in de C&A zet, in welk filiaal dan ook, alhoewel ik tamelijk dikwijls bij jullie kocht.
    Er zijn nog voldoende andere zaken waar men betaalbare kleding verkoopt.
    Ik heb beroepshalve ook klachten moeten behandelen. Indien wij zo zouden optreden kregen wij een C4.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.