Hoe C&A klantendienst contacteren via tel of mail?

Wil je de klantendienst van C&A snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je iets bij C&A gekocht hebt dat niet was zoals het moest zijn of je bijvoorbeeld iets verloren bent in één van de winkels. In dat geval kan je per telefoon of via e-mail contact opnemen met C&A:

1. Via telefoon

Bel +32 (0)2 257 65 20

Dit is het telefoonnummer van de C&A klantenservice.

2. Via e-mail 

Je kan ook online je vraag stellen via e-mail op het e-mailadres: client@canda.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

3 reacties

  • Marlies Consten schreef:

    Beste Meneer Mevrouw

    Informatie
    Afgelopen jaar 2019 had ik via online een jas gekocht C&A
    Op 26 November
    Mijn jas zijn drukker knop kapot normaal mag niet verkomen

    Groetje Marlies Consten

  • Patrick Deelkens schreef:

    Beste Ik dhr Deelkens Patrick heb vorige week vrijdag kleding terug gestuurd omdat het te klein was .Het is binnen gebracht in Lommel Kerkplein . Hoelang moet ik wachten op het terug storten van mijn geld ? Mvg mhr Deelkens

  • Katharine Deraedt schreef:

    Geachte
    Ben klant bij C&A in Ieper…de laatste 3 keren moet ik zeggen dat ik erg ontgoocheld ben bij het verlaten van de winkel. Mijn argumenten: de juwelen staan iets over de kassa zodanig als je ernaar kijkt je niet weet wie aan de beurt is om te betalen…misschien deze verplaatsen enkele meters voor de kassa was mijn opmerking aan de kassierster maar dit beviel haar niet.Voor nu koop ik dus geen juwelen meer bij C&A.
    2de maal …. wilde ze geen briefje van 5€ ontvangen omdat het te slap was had het juist zelf ontvangen. Ze vroeg om een ander ofwel moest ik betalen met kaart???!!!.
    Nu gisteren rond 16u terug vanuit Poperinge naar C&A Ieper koop er een lichtblauwe trui en broek en ben nog op zoek naar sjerp die op de paspop hangt . Vraag aan de kassa (2verkoopsters) waar ik die kan vinden en 1 zegt ginder achter het hoekje. Zeg aan de kassa dat ze er niet meer hangen geen reactie… hoewel de paspop in de winkel plus de paspop in de etalage ze nog aan hebben . Was misschien te lastig om er 1 af te halen??? Vertel dit aan mijn 87 jarige moeder en haar reactie was direct dat ze in C&A (Ieper) niet vriendelijk zijn.
    Ben gisteren dan nog in Bristol binnengeweest en daar voel je je onmiddellijk welkom . Heb er een goedkope sjerp van 9€ gekocht en de verkoopster was nog even vriendelijk als bij het binnenkomen.
    Ben geen ambetante klant maar ben graag goed ontvangen zelf 40 jaar in de horeca zelfstandig geweest en ja niet iedere dag is dezelfde maar vriendelijkheid kost geen geld. Met vriendelijke groeten,

Leave a Comment