Hoe contact met Het Nieuwsblad klantendienst?

Laatst aangepast op

Het Nieuwsblad in België één van de grootste kranten.

Heb je zelf een abonnement bij Het Nieuwsblad en zit je met vragen daarover of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Het Nieuwsblad wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Via telefoon:

Bel 02/790.21.15

als je met een algemene vraag zit.

Bel 0800/501.32 (gratis nummer)

als je een specifieke vraag hebt over de bezorging van je krant vandaag

De klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag: 8u00-17u00

2. Via e-mail

Via het online formulier van het Nieuwsblad kan je ook al je vragen stellen. Doorgaans krijg je langs deze weg binnen maximum 3 dagen een antwoord.

Bron: Nieuwsblad.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

13 reacties

  • moerenhout johnny schreef:

    als abonnee wil ik graag melden dat mijn oud e-mail adres dat is
    cindy.moerenhout1@telenet.be niet meer geldig is. daarom stuur ik mijn nieuw adres door,dat is: johnny.moerenhout@gmail.com
    mijn adres is steenweg op vilvoorde 222 1745 opwijk.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Johnny, wij kunnen je hier niet mee helpen omdat we niets met Het Nieuwsblad te maken hebben. Je kan op bovenstaande manieren contact nemen met Het Nieuwsblad en je wijziging van adres doorgeven.

  • de smedt schreef:

    Als ik al veel jaren uw krant dagelijks lees en dan in ‘t groot uw aankondiging : elke dag een gratis flesje bier aan de kust heb ik maar één vraag : lust uw lezer in het binnenland geen bier ?
    Graag uw reactie …….

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dat zou ik ook wel lusten! 🙂 Jammer genoeg kunnen wij van Hoedoen hier niet veel aan doen. Zeker je reactie doorsturen naar de klantendienst van Het Nieuwsblad (zie hierboven hoe ze te bereiken zijn).

  • Gouweloose Erika schreef:

    Ik heb recht op 1 maand gratis krant , ordernummer 3345657 , maar heb de krant maar 1 week ontvangen ! sinds maandag 8 augustus niets meer gezien !

  • De Waele schreef:

    Beste,
    Dat het regent kan de krantenbezorger niets aan doen maar ik ben het wel beu dat de krant maar half id brievenbus geduwd word,gevolg:niet lezen van de krant daar hij aan flarden is,daar betalen we niet voor vind ik,willen jullie dit oplossen aub,het is nt de 1ste keer.
    Bedankt!

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste, jammer genoeg kunnen we hier niets aan doen. Wij van hoedoen.be beschrijven enkel op deze pagina hoe je contact kan opnemen met de klantendienst van Het Nieuwsblad. Hopelijk lezen de mensen van Het Nieuwsblad af en toe onze website…

  • Catteeuw Willy schreef:

    Geachte ,
    Heel regelmatig horen we via de radio , de geschenken die jullie zullen geven als je abonneert aan de krant “het nieuwsblad ”
    Wij zijn inmiddels al meer dan 50 jaar abonnée van die krant en weldra moeten we op 21/11/2017 op nieuw de betaling doen voor het jaar 2017/2018 .
    Ik vind het spijtig als je zo lang trouw bent aan dezelfde dat je dan niet in aanmerking komt voor een geschenk.
    Graag een reactie op mijn schrijven.
    Vriendelijke groeten.
    Willy Catteeuw

  • Louis Van der Perren schreef:

    Beste, Ik heb gisteren een aircooler bestelt via Ligatus, prijs 89.00 euro en op het einde van de bestelling krijg ik 313.00 usd. Heb al klacht ingediend . Enkel bedrog! Groetjes. Louis.

  • Katrien Meirsschaut schreef:

    Beste, ik heb een vraag over samenstelling van de artikels en uiteindelijk de gehele krant : is er dan niemand die alles naleest en checkt op fouten ? Of kan diegene die dit doet misschien een cursus correct Nederlands volgen aub ?
    Het ergert me al een tijdje dat er geen dag voorbij gaat (trouwe lezer zijde van dit blad) zonder dat er een taalfout in de artikels staat : het artikel van maandag, 11 febr over de gele hesjes die geen fans zijn van Ferrari heeft gemaakt dat ik hierop reageer :
    “De actie liep faliekant fout toen een fotograaf van de gilets jaunes een granaat OPRIEP en terug wou gooien” !!! Kunnen jullie hier iets aan doen aub ?

  • walter Lauwers schreef:

    mogen wij onze mening van de Ronde niet meer geven ?

  • De Winne Lambert schreef:

    4 november 2 rookmelders besteld.
    Leveringstermijn 5 à 10 dagen.
    Vandaag 19/11, nog niets ontvangen

Leave a Comment