Hoe Decathlon klantendienst contacteren?

Laatst aangepast op

Wil je de klantendienst van Decathlon snel bereiken? Dan ben je hier op het goede adres beland.

Het kan immers gebeuren dat je vragen hebt in verband met sportmateriaal dat je hebt aangekocht of iets dat je hebt gekocht via de webshop. In dat geval kan je zowel per telefoon als per email contact opnemen met de klantenservice van Decathlon:

1. Via telefoon

Bel 02 208 26 60

of bel 0032 2 208 26 60 vanuit het buitenland.

Dit is het telefoonnummer van de Decathlon klantendienst. Zij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9 uur tot 17 uur en op zaterdag van 9 tot 19 uur.

2. Via e-mail

U kan het ook mailen via het online contactformulier naar de klantendienst voor Decathlon België.

Langs die weg krijg je doorgaans binnen de 12 uur een antwoord.

Zowel per telefoon als per e-mail kan je bij decathlon terecht met je vragen over een online bestelling, levering of terugbetaling/omruiling.

Bron: decathlon.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

2 reacties

  • Froyen Eric schreef:

    Goedemorgen, ik heb een week geleden sokken besteld en betaald, hoor daar niets van, zijn jullie dit vergeten, groetjes Eric

  • Philip De Gendt schreef:

    Mijn bestelling: BE509008334

    Geachte heer, mevrouw,

    Ik ben niet verwittigd geweest door Mondial Relay over mijn levering.

    Chauffeur stond hier om 8u35. Ik was even niet thuis en zie op mijn gsm een gemist gesprek.
    Ik bel terug om 8u47. Ik leg hem uit in het Frans dat ik geen afspraak had ontvangen van hen.
    Chauffeur spreekt gebrekkig Frans en is amper te verstaan.

    Het was de levering van mijn fiets. Terugkomen kon niet meer ik moest 2 dagen wachten en bellen voor nieuwe afspraak

    Ik bel Mondial Relay en ik krijg iemand onvriendelijk aan de lijn.
    Ik leg uit dat ik geen bevestiging van afspraak heb gekregen van hen en dat de chauffeur hier ineens stond en ik niet thuis was.

    Na het gesprek met Mondial Relay kreeg ik ineens een telefoon (automatisch gegenereerd om 9:09 dat mijn fiets wordt geleverd op 19/05/2020 tussen 8u18 en 10u.
    De chaufeur was al een half uur geleden hier geweest zonder te leveren.
    Vervolgens krijg ik dit ook nog bevestigd via een sms om 10:02.

    Nu moet ik 2 dagen wachten op mijn bestelling en mijn fiets van 2000 eu zit in een rammelende vrachtwagen een gehele dag rond te rijden.

    Vooral het feit dat ze de berichten en telefoons die ze de dag voordien hadden moeten sturen
    nu nog sturen (omdat ik hen hier nb heb over aangesproken) nadat het te laat is gaat er bij mij echt niet in.

    Nu kijk ik op de ratings van Mondial Relay en ik zie hier allemaal mensen met soortgelijke klachten. Dit is een firma met 1.5 sterren op 5 op de Truspilot website. Hoe kan het dat een firma als Decathlon met zo’n partner samenwerkt?
    Dit kan toch niet, een zwaar misnoegde klant.

    Philip De Gendt

Leave a Comment