Hoe contact opnemen met DPD België?

Laatst aangepast op

DPD is mijn persoonlijke favoriete partner om goederen van te ontvangen: Je kan via de tracking code op elk moment de status opvragen en één uur van tevoren krijg je een mail met een zeer precieze tijdsinschatting van wanneer de transporteur zal arriveren. Als ontvanger zorgt dat natuurlijk voor een fantastische gebruikerservaring.

Maar wanneer je DPD tracking code niet werkt, wanneer je parcel extreem lang onderweg is of wanneer je met klachten zit, kan ik me perfect inbeelden dat je graag contact wil opnemen met de DPD Belgium klantenservice.

Wat het probleem is, je kan altijd op de DPD klantendienst rekenen voor een prima ondersteuning op de volgende manieren:

1/ Per telefoonnummer

Afhankelijk van je status (verzender of ontvanger) zijn er 2 verschillende telefoonnummers waarnaar je kan bellen:

  • Een DPD pakket ontvangen: Bel 070/222 222 (€ 0,30 per minuut)
  • Een DPD pakket versturen: Bel 070/246 022 (€ 0,15 per minuut)

Je komt via deze nummers rechtstreeks terecht bij het DPD Belgium helpdesk team te Mechelen. Beide nummers zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag: 8u – 18u

2/ Via email/contactformulier

Ook als je een mail of boodschap wil versturen naar DPD, hangt alles af van je status:

  • Moet je een Parcel ontvangen? Gebruik dan dit speciale formulier
  • Wil je een Parcel verzenden? Mail dan naar webparcel@dpd.be

3/ Per post

Je kan tot slot ook een brief, aangetekend indien nodig, versturen naar het adres van de DPD Belgium hoodzetel:

DPD Belgium N.V.
Egide Walschaertsstraat 20
2800 Mechelen
België

Bron: DPD.com

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Leave a Comment