Hoe contact nemen met Engie klantendienst?

Laatst aangepast op

Engie is eigenlijk een bedrijf waaronder verschillende sterke merknamen schuilgaan, zoals bijvoorbeeld Engie Electrabel, Engie Fabricom en Engie Tractebel. Het is nog steeds de marktleider in de energiesector en stelt meer dan 100.000 mensen te werk.

Ben je zelf klant bij Engie maar heb je een probleem? Bijvoorbeeld een vraag rond zonnepanelen, je domiciliëring, meterstanden of het inloggen in de klantenzone? Dan kan je natuurlijk terecht bij de klantenservice. In onderstaand artikel leggen we je de verschillende manieren uit om contact op te nemen met de Engie klantendienst:

1/ Per telefoonnummer

Dit is het nummer per telefoon van de klantendienst:

  • Telefonische helpdesk Engie ‘Energielijn’: Bel 078 35 33 33 (zonaal tarief)
  • Openingsuren callcenter: maandag tot en met vrijdag van 8u00 tot 20u00 en op zaterdag tussen 9u00 en 13u00

2/ Via email of contactformulier

Wil je een vraag stellen of een klacht indienen per e-mail? Dat kan natuurlijk ook! Daarvoor heeft Engie dit speciale contactformulier in het leven geroepen.

3/ Per post

Je kan tot slot ook een brief, aangetekend indien nodig, versturen naar het adres van de Engie hoofdzetel:

ENGIE – Electrabel nv
t.a.v. dept. klantendienst
Simon Bolivarlaan 34
1000 Brussel
België

Als je een brief per post verstuurt, moet je natuurlijk wel rekening houden met een langere termijn vooraleer je antwoord krijgt.

Bron: engie.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

Leave a Comment