Verander je gewoon van energieleverancier? Dan zal de nieuwe leverancier voor jou de opzegging doen via de netbeheerder wanneer je bij hem een contract tekent. Je dient wel altijd rekening te houden met 30 dagen opzegtermijn in dat geval.
Maar stel dat je verhuist naar het buitenland of verhuist naar een regio waar Essent geen leverancier is, dan dien je je contract bij energieleverancier Luminus stop te zetten. Concreet doe je dat als volgt:
Stap 1: Je gegevens
Neem je gegevens bij de hand (o.a. klantnummer, verhuisdatum, meternummer, meterstanden, je nieuw adres en eventueel gegevens van de nieuwe bewoner)
Stap 2: Telefonisch opzeggen
Bel Essent op het nummer 078 79 00 97 (van maandag tot vrijdag van 8.30 tot 19 uur). Een medewerker van de telefonische klantendienst zal met u de stappen doorlopen en peilen naar de reden van opzegging.
Stap 3: Bevestiging
De opzegging zal u nadien door Essent bevestigd worden. U dient er wel rekening mee te houden dat u nadien nog een eindfactuur zal krijgen.
Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)
- Hoe Ryanair klantendienst contacteren? - 2 januari, 2018
- Hoe Colruyt klantendienst contacteren? - 17 december, 2017
- Hoe Partena klantendienst contacteren? - 17 december, 2017
- Hoe Philips klantendienst contacteren? - 17 december, 2017
- Hoe Eni klantendienst contacteren? - 16 december, 2017
Laat een reactie na