Verander je gewoon van energieleverancier? Dan zal hij voor jou de opzegging doen bij Lampiris via de netbeheerder wanneer je bij hem een contract tekent. Je dient wel altijd rekening te houden met 30 dagen opzegtermijn in dat geval.
Maar stel dat je verhuist naar het buitenland of verhuist naar een regio waar Lampiris geen leverancier is, dan dien je je contract bij energieleverancier Lampiris stop te zetten. Concreet doe je dat als volgt:
Stap 1
Neem je gegevens bij de hand (o.a. klantnummer, verhuisdatum, meternummer, meterstanden, je nieuw adres en eventueel gegevens van de nieuwe bewoner)
Stap 2a: Telefonisch opzeggen
Bel Lampiris op het gratis nummer. Een medewerker van de telefonische klantendienst zal met u de stappen doorlopen en peilen naar de reden van opzegging (vb. beter aanbod gekregen van andere energieleverancier).
In dit gesprek dient u aan te geven vanaf wanneer precies het contract mag stopgezet worden.
of Stap 2b: Online opzeggen
Je kan ook opzeggen via My Lampiris (https://my.lampiris.be/nl/home.html)
Bron: Lampiris.be
Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)
- Hoe Ryanair klantendienst contacteren? - 2 januari, 2018
- Hoe Colruyt klantendienst contacteren? - 17 december, 2017
- Hoe Partena klantendienst contacteren? - 17 december, 2017
- Hoe Philips klantendienst contacteren? - 17 december, 2017
- Hoe Eni klantendienst contacteren? - 16 december, 2017
Laat een reactie na