Hoe contact met Fnac klantendienst?

Laatst aangepast op

Ben je zelf klant bij Fnac en zit je met vraag voor de klantendienst of heb je ergens een probleem bij?

Als je de klantenservice van Fnac wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de ideale manieren om in contact te komen:

1. Telefoonnummer

Bel 02/700.91.91

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit of advies wil (zonaal tarief).

De openingsuren per telefoon zijn maandag tot en met vrijdag: 9u00-17u00

Open Fnac webshop >

2. E-mail

Fnac biedt ook een online formulier, maar dat kan enkel gebruikt worden door Fnac leden die beschikken over een lidnummer en is dus niet voor iedereen een optie. Dit formulier staat op:

http://www.nl.fnac.be/ServiceClient/FnacServiceClient.aspx?ServiceClient=ADH

Als je geen lidnummer hebt, is het dus beter om de telefoon vast te nemen en even te bellen.

Open Fnac webshop >

Bron: Fnac.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

20 reacties

  • Plasman schreef:

    Het afmelden voor de nieuwsbrief gaat niet via de link.
    Hierbij wil ik me afmelden voor de nieuwsbrief.
    plasmanj@home.nl
    Dankjewel.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, jammer genoeg kunnen we dit niet doen. We hebben immers niets met Fnac te maken. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je met Fnac contact kan opnemen.

  • Evi schreef:

    Maakt niet uit of je belt of mail’t
    Er reageert toch niemand!!

    • Jan Scheers schreef:

      Idd Evi , wij als leden geraken telefonisch niet binnen in Fnac Beddenstraat A’pen, ben het beu…..mijn bestelling elders geplaatst ! ! !

  • Jolien schreef:

    Wel moeilijk als ze niet antwoorden op mails en niet opnemen he…

    • Bastiaens christel schreef:

      Ik zou iets willen terugsturen dat reeds betaald is. Weet iemand hoe dat moet bij fnac want van hun krijg ik geen antwoord.

  • Vossaert schreef:

    Ik wil een boek telefonisch bestellen drie maal gebeld er word niet opgenomen slechte service

  • Dirk De Win schreef:

    Ik heb ook tevergeefs getracht om van Fnac een beetje informatie te krijgen over een bestelling. Nooit wordt er telefoon opgenomen en op mails antwoorden ze ook al niet. Ik heb dan een “ambetante” mail gestuurd naar Darty France. Het duurde niet lang of ik kreeg een telefonisch antwoord en een uur of zo later had ik een informatie op mijn account. Niet dat Fnac mij dan zou contacteren!!! Ze zetten botweg een bericht op je account en daar moet je het mee doen. Nooit koop ik nog iets bij Fnac!

  • De Laere Henk schreef:

    Na een jaar is alles blijkbaar nog hetzelfde… Vandaag verschillende pogingen ondernomen om de klantendienst te bereiken. Aan telefoon 20 minuten naar wachtmuziek geluisterd… werd daarna afgesloten. Ongelooflijk!!

    • Arne schreef:

      Inderdaad,heb juist dezelfde ervaring !
      Bestelling in de winkel(Brussel) gedaan en betaald.
      Verschillende pogingen gedaan om toch maar iets te weten te komen;bellen,(verschillende nummers)mailen allemaal nutteloos !
      Ze nemen op geen enkel nummer op;op mail ook geen antwoord.
      Niet te geloven dat zo’n bedrijf nog klanten heeft…
      Ik woon een eind van Brussel,maar zal me genoodzaakt zien naar de winkel te gaan,ik weet ook niets anders meer

  • Van den bossche schreef:

    Spijtig

  • Peeters Jos schreef:

    Twee jaar geleden appel Mack book pro gekocht bij fnac Antwerpen (1999€) ,zondag 14/04/2019 geen beeld meer ,maandag 15/04/2019 laptop binnen gebracht bij fnac Antwerpen met de vraag of de laptop werd herstelt bij appel zelf met een duidelijk ja antwoord , dinsdag 16/04 gaan vragen of die in Brussel of in Amsterdam herstelt ging worden ? Het antwoord was neen hij wordt herstelt bij d Luc in Luxemburg , bij telefonisch navraag bij appel België bleek dat voor appel een onbekende firma ? En geen herkende firma ( appel ) om reparaties uit te voeren , ik terug naar fnac waar ik van de verantwoordelijke op een gegeven moment het antwoord kreeg “ uw apparaat is uit garantie dan doen wij dat naar een firma met wie wij willen werken en volgens mijn weten werken die met appel ( wat volgens appel niet waar is) , het probleem voor mij is dat dit niet werd gezegd dat zij met een externe firma werken voor herstelling terwijl ik mijn toestel door appel wil herstelt zien worden , dit is uiteindelijk uitgedraaid op een ruzie en ik heb mijn toestel dat inmiddels al was opgestuurd naar d Lux terug gevraagd , om maar te zeggen zeer onbeschofte werknemers en leugenaren , NOOIT voor mij nog aankopen bij fnac

    • max jacobs schreef:

      Fnac mag van apple inderdaad geen herstellingen uitvoeren. Dat ligt meer aan de kant apple. Dit komt omdat Fnac het “authorised service provider” label van apple niet krijgt. De fout ligt meer bij apple maar Fnac moet duidelijker zijn in hun communicatie.

  • Rony schreef:

    Totaal niet klantgericht bedrijf .
    Een echte ramp.

  • walter Schaerlaeckens schreef:

    Ik bestelde een DVD bij Fnac .Normaal mag je dan verwachten dat hij Nederlandse ondertitels heeft ( het is een Italiaanse film maar Engels gesproken Youth is de titel van de film) De aankoop is dus waardeloos voor mij.
    Ik koop nooit nog iets bij Fnac

  • Vanderghinste schreef:

    Heb begin september een step 600€ online gekocht. Na een maand werkte hij al niet meer. Binnen gedaan fnac wijnegem. Zowiso garantie dus teruggestuurd. Na een maand nog steeds niets gehoord te hebben een mail gestuurd naar de winkel in wijnegem. Daar vertelde ze me dat het dossier uit handen is gegeven en dat ik contact moet opnemen met callcenter. Na talloze keren te bellen en mails te sturen nog steeds niks verder geraakt. Nemen zelfs hun telefoon niet op. Nooit maar nu ook nooit koop ik nog iets bij fnac. Een schande vind ik het.

  • Bernard Minne schreef:

    Op 01/12 , on line een SAMSUNG smartwatch besteld. Twee weken later kom ik er achter dat bestelling geannulleerd is. Na contact blijkt dat ( ondanks afschrijving op mijn rekening ) de banktransactie was geweigerd. Nog een week later kom ik er achter dat FNAC zelf een pallet met goederen is verloren ( waaronder ook die uurwerken ) En dan nog moet ik zelf aandringen om mijn geld terug gestort te krijgen. Wat is dit nu voor een service ???? Geen enkele vorm van proactieve communicatie. Drogredenen opgeven. Betaalde sommen achterhouden. Een CS die telefonisch zeer moeilijk bereikbaar is. Een regelrechte schande voor e-commerce.

  • Emiel Tambuyser schreef:

    Zelfde ervaring, iets besteld fnac leuven. Duurt al hele tijd. Telefonisch geen enkele respons. Dan maar naar Leuven gereden. Konden op mijn vraag aangaande mijn bestelling geen duidelijk antwoord geven. Kreeg wel een ander telefoonnummer (klantendienst) waarop zij mij wel verder zouden kunnen helpen. Tevergeefs, namen wel op maar konden me niet helpen. Ik moest contact opnemen met het verkooppunt (Leuven dus). Maar daar nemen ze nooit op! Ze sturen me van het kastje naar de muur. Ondertussen is er wel een voorschot betaald. En ik zou dat graag terug vorderen zodat ik mijn aankoop ergens anders kan doen. Was de eerste keer fnac en zal ook de laatste keer zijn.

    • Tony Robbrecht schreef:

      Ik kan dat alleen maar beamen. Ik bestelde online en betaalde tegelijk een CD, nooit aangekomen. Geen enkele reactie op mijn vragen. Wat kan hun dat schelen. Een klant meer of minder.

Leave a Comment