Hoe contact met Aldi klantendienst?

Aldi is in België één van de grote supermarktketens. Zit je met een vraag naar Aldi toe of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Aldi wil contacteren, zal je al snel merken dat dat enkel per e-mail kan via een online formulier.

1. E-mail

Het online formulier staat op:

https://nl.aldi.be/kontakt_form.php

Vervolgens kan je het onderwerp kiezen en je bericht versturen. Je bericht wordt meteen doorgestuurd naar de verantwoordelijke voor jouw regio.

2. Telefoonnummer:

Het telefoonnummer van de klantendienst van ALDI kan je enkel gebruiken als je bijvoorbeeld een deffect heb aan een toestel dat je bij hen hebt gekocht. Het telefoonnummer bevindt zich in dat geval steeds op de garantiekaart van het toestel dat u gekocht hebt.

Het is onmogelijk om een algemene klantendienst van Aldi te bellen, zij kiezen er bewust voor om enkel via contactformulieren te werken.

Bron: Aldi.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

18 reacties

  • Bevernage Luc schreef:

    Het winkelpersoneel en voornamelijk de kassiersters zijn zeer onvriendelijk en niet galant voor de klanten. Vriendelijkheid is toch aangenamer dan “kort” zijn. In alle andere winkelketens is het personeel galant.
    Wat is jullie bedoeling om de klanten zo te handelen ????

    • Bollen schreef:

      Aldi.
      Beste lezers.
      Voor mij is het vakken vullen bij de Aldi het grootste probleem.
      De personen die de vakken vullen staan altijd zodanig in de weg of midden in het pad dat je je inkopen niet naar behoren kunt doen.
      Als je er wat van zegt rijden ze de volgende keer met hun transpalet tegen je aan.
      Dit komt hard aan die dingen rijden met een elektromotor.
      Weet iemand een oplossing hiervoor.

    • Taffyn Annick schreef:

      Ik heb onlangs 3 automatische luchtverfrisser gekocht omdat de vullingen er constant waren nu ik de apparaten heb verkopen ze de vullingen niet meer wat moet ik nu de apparaten weg gooien van Air wick passen er niet in

  • Nelissen FWG schreef:

    Ik had graag een adres gehad waar ik mijn printer kan naar toe sturen voor reparatie. Het betreft een Canon Pixma MG5150 gekocht bij Aldi in Riemst Belgie

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, hiervoor moet je met Aldi zelf contact opnemen. Wij zijn niet van Aldi en kunnen je dus niet helpen. Hoe je Aldi kan contacteren lees je hierboven. Succes!

  • Goossens Jozef schreef:

    Uw klienteel begind met de vaststeling dat julli veel te duur bent geworden,de kwaliteit van uw producten laat te wensen over,en u kasiersters moet u een les laten volgen voor de vriendelijkheid tegen over de klanten wat dat laat ook tewensen over
    zij moeten eens noor de OK gaan daar is het heel wat aangenamer kwestie spontaniteit,en behulpzaamheit

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Jozef, wij van hoedoen.be kunnen je hier jammer genoeg niet mee helpen. Neem met Aldi zelf contact op om je ongenoegen over hen te uiten. Dit kan je doen op bovenstaande manier. Succes!

    • willy dupon schreef:

      Aldi Mortsel vergroot, OK. Maar dat de ganse dag rekken moeten bijgevuld worden waarbij zij steeds en overal in de weg staan is bepaald storend. Kan dat niet voor of na opening ? Zulke service primeert toch ?

  • onlangs bezocht ik aldi in herzele iii de kassierster was kort van stof iiihet was op 31 oktoberiii spijtig dat ik haar naam niet genoteerd heb iii ze was n aanrekening vergeten die ze zelf was gaan halen op het bureel ,maar ze klopte af ,het was 6.51 cent, ik gaf haar 5,51 cent,ik wilde het passend geven ,toen zag ik dat ik nog n euro moest bijgeven maar ik die niet had iii ze hamerde maar door nog 51 cent ,hierop gaf ik haar 10euro,ze grabbelde in haar geld ze moest mij teruggeven op 10 euro ,maar heeft de vijf euro niet teruggegeven iii ze moest nog 3 euro bijrekenen , maar ze klapte haar kassa dicht en liet het over aan de vervangende kassierster ,waar ik dan de 3 euro moest aan betalen iiii
    ik ben zelf filiaalhoudster geweest bij aldi en weet hou ze werken ,moest er zo iemand in mijn ploeg gezeten hebben zou ik er haar over aan gesproken hebben ,zoiets past in het gehéél niet ik was danook erg verontwaardigd ,dat ik zo behandeld werd ,maar wil dit nu toch melden ,want het laat mij niet los iii want ik ben benadeeld met 5 euro iii ik doe mijn boodschappen altijd in erpe mere ,en daar zal het zeker niet gebeuren en heb over die kassiersters géén enkele opmerking ,als ik winkel en zie dat ze het druk hebben ,neem ik zelf het karton weg ,beroeps misvorming zeker ? en problemen thuis moet je thuis laten ,maar u concentreren op uw werk iii zo was het in mijn tijd ben ondertussen met pensioen iii als ik nu zie hoe het er kan aan toegaan ,vraag ik mij af ?of het niet zou helpen om iemand aan te stellen die ze niet kennen en zo controle te doen in uw supermarkten aldi ?personlijk zet ik geen stap meer binnen in aldi herzele iii ik hoop u met deze n inlichting te hebben gegeven iii

  • Bollen schreef:

    Beste lezers.
    Ik ben op zoek naar een supermarkt waar de klant nog koning is.
    Ik ben het gedrag van diverse personeelsleden in een bepaalde supermarkt meer dan beu.
    Als de supermarkt waar ik naar zoek duurder is dan bv aldi of lidl is dat geen probleem voor mij.
    Ik heb al eerdere tips gekregen om in Nederland of Duitsland naar de supermarkt te gaan.
    Het schijnt dat het personeel daar goed met klanten weet om te gaan.
    Graag tips op dit forum.

  • Bollen schreef:

    Beste lezers.
    Ik heb de goede tip ontvangen van buurtbewoners in de wijk hier.
    kijk op google. meest klantvriendelijke supermarkt.
    Ik heb hier supermarkten gevonden waar ik het bestaan niet van wist.
    Dit ziet er veelbelovend uit.
    Ik ga deze testen op klantvriendelijkheid.

  • Mares liliane schreef:

    Het kattenzand is nu meer dan een maand veranderd en de kwaliteit is veel verslechterd door de blauwe korrels die er nu bijgevoegt zijn dat nu van het kattenzand een klottenboel maakt ik maak iedere dag de bak proper en het koekt helemaal aaneen dat niet was met het volledig witte zand bedankt Aldi voor de slechtere kwaliteit het zal weer goedkoper zijn zeker voor jullie maar slechter voor jullie klanten .mevr.mares

  • Melissa van riet schreef:

    Beste ik heb geen klacht over aldi en al zeker niet over het personeel want ik wordt wel altijd vriendelijk behandeld maar het is ook mss de manier waarop je een ander behandeld en benaderd welke reactie dat je terug krijgt .
    Maar nu men vraag ik loop al 2 weken een paar aldi’s af voor de blauwe golden power dus de zero maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord omdat het personeel het ook echt niet weet dus men vraag.
    gaan doe nog binnen komen ?
    Ze krijgen alles geleverd van rijkevorsel mvg melissa

  • Marina schreef:

    Ik vind dat eens moet gaan kijken in de Aldi van Zaventem .Ik ga er nooit meer zo vuil geen orde in frigo,s en in die rekken. vandaag lag heel veel water aan frigo gevaarlijk mijn kleinkind is gevallen .

  • Hilde Reekmans schreef:

    Ik zou graag willen weten wanneer het katten eten van Juliette weer binnenkomt. Het duurt nu al weken en ik hoor van het personeel dat er problemen zijn met de fabrikant. Ik hoop snel een antwoord te ontvangen.

  • pirlet schreef:

    Geachte

    Betreft de flesjes limonade RIVER – orange 50 cl

    Deze zijn ZEER maar dan ook ZEER moeilijk open te krijgen !!!!!!!!

    Vriendelijke groetjes

  • Eric De Vos schreef:

    Van de week geen folder gekregen van al di en als we er een krijgen is het altijd de maandag heel laat in de middag ik vind dat we de folder zouden moeten krijgen de vtijdag

  • JULIEN BOVE schreef:

    Geachte ik ben tevreden van het personeel maar ik vindt de produkten van jélifin charcuterie veel te zout ,en de boter van buttella omega 3 smeren de laatsttijd veel te slap hoe kan dat allemaal

Laat een reactie na