Hoe contact met Aldi klantendienst?

Aldi is in België één van de grote supermarktketens. Zit je met een vraag naar Aldi toe of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Aldi wil contacteren, zal je al snel merken dat dat enkel per e-mail kan via een online formulier.

1. E-mail

Het online formulier staat op:

https://www.aldi.be/nl/informatie/contact.html

Vervolgens kan je het onderwerp kiezen en je bericht versturen. Je bericht wordt meteen doorgestuurd naar de verantwoordelijke voor jouw regio.

2. Per post (update)

We merken in de praktijk dat Aldi zelden of nooit reageert op vragen die gesteld worden via het online formulier dat ze in het leven hebben geroepen. Wat eigenlijk bijzonder spijtig is want zo laten ze klanten in de kou staan. The best next thing is om een brief te sturen naar de Aldi hoofdzetel:

ALDI NV
T.a.v. klantendienst
Keerstraat 4
9420 Erpe-Mere

3. Telefoonnummer:

Het is onmogelijk om een telefoonnummer van een Aldi klantendienst te vinden, simpelweg omdat er geen telefonische klantendienst is.

Het enige wat je kan doen is bellen naar de fabrikant als je een defect heb aan een toestel dat je bij hen hebt gekocht om de garantie aan te kaarten. Het telefoonnummer bevindt zich in dat geval steeds op de garantiekaart van het toestel dat u gekocht hebt.

Tip: Koop je bij Aldi soms Medion producten?

Dan hoef je niet speciaal naar de Aldi winkel te gaan en de promoties af te wachten. Je vind die namelijk op elk moment in de Medion webshop.

Bron: Aldi.be

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

38 reacties

  • Bevernage Luc schreef:

    Het winkelpersoneel en voornamelijk de kassiersters zijn zeer onvriendelijk en niet galant voor de klanten. Vriendelijkheid is toch aangenamer dan “kort” zijn. In alle andere winkelketens is het personeel galant.
    Wat is jullie bedoeling om de klanten zo te handelen ????

    • Bollen schreef:

      Aldi.
      Beste lezers.
      Voor mij is het vakken vullen bij de Aldi het grootste probleem.
      De personen die de vakken vullen staan altijd zodanig in de weg of midden in het pad dat je je inkopen niet naar behoren kunt doen.
      Als je er wat van zegt rijden ze de volgende keer met hun transpalet tegen je aan.
      Dit komt hard aan die dingen rijden met een elektromotor.
      Weet iemand een oplossing hiervoor.

      • Mary schreef:

        Ik winkel elke dag bij Aldi.. Overlaatst vroeg ik of er nog koffiepads waren in die blinkende bekleding… Want nu is er een zwarte doffe bekleding en is totaal niet lekker…. Wil de ander terug en er is een verkoopster die er voorlopig sta omdat ze zijn aan verbouwen… Vroeg ik gewoon of ze dat ander koffie niet hadden.. En ze antwoord mij… Ma je blijft ook niet in dezelfde kleren lopen… Ewel onbeschoft wijf is da

    • Taffyn Annick schreef:

      Ik heb onlangs 3 automatische luchtverfrisser gekocht omdat de vullingen er constant waren nu ik de apparaten heb verkopen ze de vullingen niet meer wat moet ik nu de apparaten weg gooien van Air wick passen er niet in

  • Nelissen FWG schreef:

    Ik had graag een adres gehad waar ik mijn printer kan naar toe sturen voor reparatie. Het betreft een Canon Pixma MG5150 gekocht bij Aldi in Riemst Belgie

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, hiervoor moet je met Aldi zelf contact opnemen. Wij zijn niet van Aldi en kunnen je dus niet helpen. Hoe je Aldi kan contacteren lees je hierboven. Succes!

  • Goossens Jozef schreef:

    Uw klienteel begind met de vaststeling dat julli veel te duur bent geworden,de kwaliteit van uw producten laat te wensen over,en u kasiersters moet u een les laten volgen voor de vriendelijkheid tegen over de klanten wat dat laat ook tewensen over
    zij moeten eens noor de OK gaan daar is het heel wat aangenamer kwestie spontaniteit,en behulpzaamheit

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Jozef, wij van hoedoen.be kunnen je hier jammer genoeg niet mee helpen. Neem met Aldi zelf contact op om je ongenoegen over hen te uiten. Dit kan je doen op bovenstaande manier. Succes!

    • willy dupon schreef:

      Aldi Mortsel vergroot, OK. Maar dat de ganse dag rekken moeten bijgevuld worden waarbij zij steeds en overal in de weg staan is bepaald storend. Kan dat niet voor of na opening ? Zulke service primeert toch ?

  • emilienne (emmy genoemd )raes schreef:

    onlangs bezocht ik aldi in herzele iii de kassierster was kort van stof iiihet was op 31 oktoberiii spijtig dat ik haar naam niet genoteerd heb iii ze was n aanrekening vergeten die ze zelf was gaan halen op het bureel ,maar ze klopte af ,het was 6.51 cent, ik gaf haar 5,51 cent,ik wilde het passend geven ,toen zag ik dat ik nog n euro moest bijgeven maar ik die niet had iii ze hamerde maar door nog 51 cent ,hierop gaf ik haar 10euro,ze grabbelde in haar geld ze moest mij teruggeven op 10 euro ,maar heeft de vijf euro niet teruggegeven iii ze moest nog 3 euro bijrekenen , maar ze klapte haar kassa dicht en liet het over aan de vervangende kassierster ,waar ik dan de 3 euro moest aan betalen iiii
    ik ben zelf filiaalhoudster geweest bij aldi en weet hou ze werken ,moest er zo iemand in mijn ploeg gezeten hebben zou ik er haar over aan gesproken hebben ,zoiets past in het gehéél niet ik was danook erg verontwaardigd ,dat ik zo behandeld werd ,maar wil dit nu toch melden ,want het laat mij niet los iii want ik ben benadeeld met 5 euro iii ik doe mijn boodschappen altijd in erpe mere ,en daar zal het zeker niet gebeuren en heb over die kassiersters géén enkele opmerking ,als ik winkel en zie dat ze het druk hebben ,neem ik zelf het karton weg ,beroeps misvorming zeker ? en problemen thuis moet je thuis laten ,maar u concentreren op uw werk iii zo was het in mijn tijd ben ondertussen met pensioen iii als ik nu zie hoe het er kan aan toegaan ,vraag ik mij af ?of het niet zou helpen om iemand aan te stellen die ze niet kennen en zo controle te doen in uw supermarkten aldi ?personlijk zet ik geen stap meer binnen in aldi herzele iii ik hoop u met deze n inlichting te hebben gegeven iii

  • Bollen schreef:

    Beste lezers.
    Ik ben op zoek naar een supermarkt waar de klant nog koning is.
    Ik ben het gedrag van diverse personeelsleden in een bepaalde supermarkt meer dan beu.
    Als de supermarkt waar ik naar zoek duurder is dan bv aldi of lidl is dat geen probleem voor mij.
    Ik heb al eerdere tips gekregen om in Nederland of Duitsland naar de supermarkt te gaan.
    Het schijnt dat het personeel daar goed met klanten weet om te gaan.
    Graag tips op dit forum.

  • Bollen schreef:

    Beste lezers.
    Ik heb de goede tip ontvangen van buurtbewoners in de wijk hier.
    kijk op google. meest klantvriendelijke supermarkt.
    Ik heb hier supermarkten gevonden waar ik het bestaan niet van wist.
    Dit ziet er veelbelovend uit.
    Ik ga deze testen op klantvriendelijkheid.

  • Mares liliane schreef:

    Het kattenzand is nu meer dan een maand veranderd en de kwaliteit is veel verslechterd door de blauwe korrels die er nu bijgevoegt zijn dat nu van het kattenzand een klottenboel maakt ik maak iedere dag de bak proper en het koekt helemaal aaneen dat niet was met het volledig witte zand bedankt Aldi voor de slechtere kwaliteit het zal weer goedkoper zijn zeker voor jullie maar slechter voor jullie klanten .mevr.mares

  • Melissa van riet schreef:

    Beste ik heb geen klacht over aldi en al zeker niet over het personeel want ik wordt wel altijd vriendelijk behandeld maar het is ook mss de manier waarop je een ander behandeld en benaderd welke reactie dat je terug krijgt .
    Maar nu men vraag ik loop al 2 weken een paar aldi’s af voor de blauwe golden power dus de zero maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord omdat het personeel het ook echt niet weet dus men vraag.
    gaan doe nog binnen komen ?
    Ze krijgen alles geleverd van rijkevorsel mvg melissa

  • Marina schreef:

    Ik vind dat eens moet gaan kijken in de Aldi van Zaventem .Ik ga er nooit meer zo vuil geen orde in frigo,s en in die rekken. vandaag lag heel veel water aan frigo gevaarlijk mijn kleinkind is gevallen .

  • Hilde Reekmans schreef:

    Ik zou graag willen weten wanneer het katten eten van Juliette weer binnenkomt. Het duurt nu al weken en ik hoor van het personeel dat er problemen zijn met de fabrikant. Ik hoop snel een antwoord te ontvangen.

  • pirlet schreef:

    Geachte

    Betreft de flesjes limonade RIVER – orange 50 cl

    Deze zijn ZEER maar dan ook ZEER moeilijk open te krijgen !!!!!!!!

    Vriendelijke groetjes

  • Eric De Vos schreef:

    Van de week geen folder gekregen van al di en als we er een krijgen is het altijd de maandag heel laat in de middag ik vind dat we de folder zouden moeten krijgen de vtijdag

  • JULIEN BOVE schreef:

    Geachte ik ben tevreden van het personeel maar ik vindt de produkten van jélifin charcuterie veel te zout ,en de boter van buttella omega 3 smeren de laatsttijd veel te slap hoe kan dat allemaal

  • Diane schreef:

    Waarom kan je bij Aldi geen artikels reserveren zoals bv in andere winkels? Je ziet een artikel in de folder dat je wil kopen als het in promo komt een van de volgende dagen en als je vraagt om het opzij te laten liggen omdat je om een of andere reden niet kan komen tegen openingstijd dan wordt dat steeds geweigerd. Resultaat = het artikel is er al niet meer tegen dat je wat later wel kan komen! Dit is niet klantvriendelijk!

  • Claessen liliane schreef:

    Ik had nog heel graag een verzamelalbum van die emoji besteld voor mijn kleinkinderen,maar ik geraak nergens terecht.Waar moet ik daarvoor zijn?

  • Verbesselt Sonia schreef:

    Op 18/12/19 stond er in uw reclame brochure thermisch ondergoed set met shirt en broek aan 9.99euro. Toen ik thuis kwam en pak opende zat er enkel een shirt in.
    Ik ben terug gegaan naar Aldi. Personeelslid keek het na en het bleek dat er in de brochure een drukfout stond. Ik heb dan apart de thermische broek gekocht. Het ging dus niet meer over 9.99 euro maar wel over 19.98 euro. Misleidende informatie
    niet correct ten opzichte van de klant.
    Vriendelijke groeten

    Verbesselt Sonia

  • Vandroemme Eliane schreef:

    Waar is onze Aldi in Zedelgem naartoe? Zonder boe of ba, zelfs niet op de website, wordt vermeld dat Aldi in onze gemeente er niet meer is!!!
    Net zoals ik, nemen klanten het weggetje in de Groenestraat (naast Prik en Tik) om hun boodschappen te doen bij Aldi. Maar wat blijkt: grote kranen breken het gebouw af, je kan niet meer door naar de uitgang, dus: de enige mogelijkheid is terugkeren langs hetzelfde weggetje dat dan nog éénrichtingsverkeer aanduidt!!!!!! Waarom geen voorafgaande verwittiging? Waarom geen infobord aan de ingang in de Groenestraat?

  • pamela schreef:

    beste , wij zijn de zaterdag gaan winkelen in aldi in deurne aan de luchthaven .Van wanneer het vernieuwd loopt alles verkeerd .
    De kassiersters zijn heel onvriendelijk tegen over de mensen en houden de mensen voor de zot ook oudere mensen .Wij vroegen aan een medewerkster hebben jullie geen botermelk op een vriendelijke manier wat kregen we als antwoord terug “wij verkopen dat niet das onhygiënisch” wat voor een antwoord is dat .ook aan de kassa’s gaat het niet vlot waarom zijn er geen bordjes met je moet aanschuiven aan de volgende kassa of stop dat was vroeger wel nu laden de mensen hun gerief uit op de band en dan zeggen ze plots deze kassa is gesloten moeten de mensen alles terug inladen naar de volgende kassa das geen oplossing oudere mensen laten gewoon hun karretje met hun inkopen staan en gaan ergens anders winkelen . Er word ook niet aangevuld en als je dat vraagt hebben jullie dat nog krijg je als antwoord zal niet zeker in plaats van te gaan zien En als ze een pauze nemen doe dat dan niet in de winkel zelf wat een indruk heeft dat ze hebben voor niks tijd alleen babbeltje slaan . Ik hoop dat er iets word aan gedaan . Ook als er reclame is dan ligt dat de dag daarvoor al in de winkel soms hebben andere mensen geen kans om de dag daarna dat product te kopen mvg Pamela

  • Georges Janssens schreef:

    deze klacht gaat over Bert een kassier bij ALDI Bocholt. Deze persoon is zeer onvriendelijk, zelfs meermaals echt grof tegen mijn echtgenote, hij probeert haar zelfs belachelijk te maken voor de andere klanten. Wanneer dit slechts één keer gebeurde zou ik het nog kunnen begrijpen, iedereen heeft al eens een slechte dag, maar vandaag was reeds de derde of vierde maal. Ik heb dan ook contact genomen met de filiaalleider die zegt deze persoon op het matje te zullen roepen. Wij zijn al vanaf de opening van deze Aldi vaste klant (10 j), en er zijn nooit problemen geweest tot deze Bert er was. Roepen en tieren tegen klanten vind ik echt niet kunnen, daar mijn vrouw van vreemde origine is verdenk ik hem van racisme en zal ik ook op deze wijze reageren. Bij een volgend conflict leg ik klacht neer bij de dienst racismebestrijding. Hopelijk geeft Aldi een gepast gevolg aan deze klacht.

  • Holemans winfried schreef:

    Beste aldi, ik ga minstens 1 keer per week winkelen in jullie winkel in veerle laakdal. En nu na 15 VERVALLEN producten terug te brenge ben ik het zat !!! Als ik morge door de reken loop en kom nog wat tegen dat de einddatum overschrijdt neem ik een foto en stuur ik dit naar de voedingsinspectie! Laatste keer gistere ( maandag) lag om 17.30u de rotte sla te stinken in jullie reke vinden jullie dit normaal ??? En heb weer een potje pickles bij dat 3/4/2020 vervalt ook normaal? Maandag avond pakje vis dag 9/3/2020 was met vervaldatum 6/3/2020. Als dit zo verder gaat laat ik persoonlijk deze winkel sluiten en komen jullie verder in het nieuws ben het echt zat!!!

  • J Wens schreef:

    Waarom is aldi niet klant vriendelijker, het is zo moeilijk om uw geld terug te krijgen bij een dubbele betaling, de eerste kaart gaf aan dat er technice problemen waren,(niet betaald dus) dan met een tweede andere kaart lukt het wel, het is al van 02/04/2020, daarna: toch tweemaal hetzelfde betaald en maar wachten.

  • Karin de zwart schreef:

    Waarom is waterpomp in Nederland in folder 49.95 en in België 69,50
    Belachelijk verschil

  • Leen Willemsen schreef:

    Beste,
    Zijn de winkels gewoon geopend volgende de normale openingsuren?
    Alvast bedankt

  • Janssen schreef:

    Was gisteren in aldi Westmalle. Zeer onbeschofte kassierster. wou cash betalen daar mijn bankkaart verloren is, Zij beet me toe KUNDE GIJ NI CASH BETALEN. Ik zei nee en voor ik verdere uitleg kon geven, zij weer GIJ DRAAGT WEL EEN MONDMASKER EN HANDSCHOENEN?????? HALLO dat ben ik niet gewend hoor. Ik heb spijt dat ik mijn winkelwaar niet heb laten staan. Ik dacht nochtans dat men nog altijd cash kan betalen. Zo hebben ze in andere winkels zelfs minstens 1 kassa waar je cash kan betalen; Mijn keuze is snel gemaakt. En dat in deze tijden???????????

  • Maxim De parade schreef:

    Reed enkele keren geprobeerd in contact te komen met Aldi over de vervallen producten ( panda chorizo worst waar zelfs geen vervaldatum op gedrukt staat)
    Dit zonder enig succes..
    De enige manier van contact zoeken is een formulier dat ze geheel negeren..
    Product na 2 dagen in de koelkast (nog steeds verpakt) bedekt met schimmel.. dit kan toch niet ??!

    • Johan Van Asch schreef:

      Dag Maxim,
      Zonde om te horen dat Aldi niet reageert per mail, want ook bij mij reageerden ze enkele maanden gelegen niet op een vraag die ik stelde via het formulier.
      De enige optie wordt dan eigenlijk om iemand in de winkel aan te spreken of een brief te schrijven naar ALDI, Keerstraat 4 te 9420 Erpe-Mere

  • Marc Van Looveren schreef:

    goede dag ,
    zouden er ergens in een filiaal nog een tablet (MD61764) voorradig zijn
    een TV (MD31505 ) en een radio met DAB+ en bleutooth.
    Dank bij voorbaat

    • Johan Van Asch schreef:

      Dag Marc,
      Bedankt voor je bericht, maar wij van Hoedoen kunnen niet antwoorden in de naam van Aldi.
      Om Aldi te contacteren kan je gebruik maken van de link hierboven naar het contactformulier van Aldi

  • jack schreef:

    wij hadden vandaag ook een zeer onvriendelike kassemeedewerkster in noord holland

  • Godelieve Vaes DE Saedeleer schreef:

    Mijn elektrische tandenborstel van vorig jaar gaat niet meer elekttrisch ik had graag een adres waar ik mijn toestel voor de garantie naartoe kan sturen

  • Miranda van Mierlo schreef:

    Waarom kunnen managers zelf niet meer bestellen en besteld het hoofdkantoor op afstand de bestelling. op afstand en zonder in de winkel te kijken hoe kun je dan een bestelling doen.
    en waarom als ik ongeveer 2 weken geleden gebeld heb , en ik zou terug gebeld worden waarom wordt ik dan niet terug gebeld ??? sta nu al 2 keer voor niks voor de winkel van morgen op mijn vrije dag sta ik om 8 uur voor de winkel voor brood. ik moet vanavond tot 1 uur werken en mag dan morgen PROBEREN om 7 uur om te kijken of ik brood kan krijgen, DIT IS TE ZOT VOOR WOORDEN

Leave a Comment