Hoedoen.be

Legt stap voor stap uit hoe je iets doet

Hoe contact met Dag Allemaal klantendienst?

Dag Allemaal is in Vlaanderen het meest gelezen weekblad. Heb je zelf een abonnement bij Dag Allemaal en zit je met vraag of heb je ergens een probleem mee?

Als je de klantenservice van Dag Allemaal wil contacteren, heb je natuurlijk graag snel antwoord en dan zijn telefoon en e-mail de snelste manieren om in contact te komen:

1. Telefoonnummer:

Bel 02/454 25 90

Dit is het telefoonnummer als je met een algemene vraag zit (= zonaal tarief).

De openingsuren per telefoon zijn tijdens de kantooruren.

2. Via e-mail

Je kan je vraag naar de klantendienst ook via een online formulier versturen. Dat vind je helemaal onderaan op:

http://www.hln.be/static/nmc/prm/frameset/dagallemaal/lezersservice/intro_nieuwabonnement.html

 

(Bron: dagallemaal.be)

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Twitter, Linkedin en Google+

Laatste berichten van Johan Van Asch (toon alles)

44 reacties

  • michels cecilia schreef:

    geachte,
    ik heb een abonnement op dag allemaal maar daardoor ben ik benadeeld voor de aanschaf van de minions. Ik heb 9€ gestort voor de ganse reeks maar de kleindochter moet wachten terwijl al een deel in de winkels ligt.
    Met een levering na vijf weken is de school al een dikke maand aan de gang en de hype ver voorbij. voor sommige dingen is een abonnement meer nadeel dan voordeel !

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Cecilia,

      wij van hoedoen.be hebben niets te maken met Dag Allemaal. We laten je enkel zien hoe je de klantendienst van Dag Allemaal het makkelijkst kan contacteren. Gebruik bovenstaande tips om uw opmerkingen aan Dag Allemaal te laten weten.

  • VAN HOUT VAN DE MOER schreef:

    Beste ,
    Wij hebben deze week nog geen dag allemaal ontvangen via de post.
    Onze abonnementsnummer 1212239 ,
    kan u dit eens nakijken.
    Vriendelijke groeten
    VAN HOUT VAN DE MOER

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen online ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst van een bepaald bedrijf te contacteren (wat niet altijd even evident blijkt te zijn). Gelieve uw opmerkingen dus rechtstreeks aan Dag Allemaal. te richten. Hoe je dat het beste doet, kan je hierboven terugvinden.

      Mvg,
      Nick

  • geysels jan schreef:

    hebt u mijn mail gelezen over gratis tablet bij uw blat ik ben al een paar lid als ik nu voor twee jaar mijn abbement verleng krijg ik dan ook een tablet graag een mail terug aub

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Jan,

      wij van hoedoen.be kunnen u hier helaas niet verder mee helpen. Wij proberen met deze website immers enkel oplossingen te bieden voor problemen die mensen online ervaren, zoals bijvoorbeeld hoe een klantendienst van een bepaald bedrijf te contacteren (wat niet altijd even evident blijkt te zijn). Gelieve uw opmerkingen dus rechtstreeks aan Dag Allemaal te richten. Hoe je dat het beste doet, kan je hierboven terugvinden.

      Mvg,
      Nick

  • schuermans sonia schreef:

    graag een adres voor die vakantie die bij de boek was

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Sonia, wijzelf van Hoedoen.be kunnen je dit adres niet geven omdat we niets met Dag Allemaal te maken hebben. Je kan ze contacteren door bovenstaande stappen te volgen. Succes!

  • Hindryckx noel schreef:

    Heb vandaag 15 September geen Dag Allemaal ontvangen
    Daliastraat 21
    8480 Eernegem

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste, wij van hoedoen.be kunnen je hier niet mee verder helpen. We zijn immers niet van Dag Allemaal. Hoe je Dag Allemaal kan contacteren, vind je hierboven terug. Dit kan dus zowel per telefoon als via email. Succes!

  • de moor marie jeanne schreef:

    ik heb een abonnement met tablet,maar moet ik mij wekelijks terug inloggen?

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Marie Jeanne,

      gelieve Dag Allemaal zelf te contacteren want wij van hoedoen.be hebben niets te maken met Dag Allemaal. We leggen op deze pagina enkel uit hoe je Dag Allemaal kan contacteren.

      Groet,
      Nick

  • christel de boeck schreef:

    geachte
    ik heb op 1dec geen dag allemaal ontvangen.
    wat is de reden aub
    groetjes christel

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Christel, best even je vraag richten aan Dag Allemaal zelf. Wij hebben niets met Dag Allemaal te maken en kunnen je bijgevolg niet helpen.

  • serbruyns michel schreef:

    bij deze laat ik je weten dat wij onze mions niet hebben ontvangen.
    reeds beloofd van in de maand november.

    graag een andwoord.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste Michel, gelieve hiervoor Dag Allemaal te contacteren. Wij hebben niets met Dag Allemaal te maken en kunnen je dus niet helpen. Hoe je Dag Allemaal kan bereiken, kan je hierboven nalezen.

  • Bosmans Marleen schreef:

    Hallo,
    Mijn moeder ( Enkels Maria ) heeft een abonnement ( nr 1238842 ) op de dag allemaal. Ze is helaas overleden op 15-03-2016.
    Zou het mogelijk zijn haar abonnement over te zetten op mijn naam en adres?
    Bosmans Marleen
    Hoogstraat 24
    3560 Lummen

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Marleen, in de eerste plaats mijn deelneming met het overlijden van uw moeder. Wij van Hoedoen kunnen je hier helaas niet mee helpen omdat we niets met Dag Allemaal te maken hebben. We proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je met Dag Allemaal contact kunt hebben. Neem even contact met hen op via telefoon of mail zodat je hen kan inlichten.

      Mvg,
      Nick

  • Ninite jean schreef:

    dit is de tweede keer dat ik een bericht zend
    het is nu al woensdag en ik heb nog steeds geen dag allemaal
    ontvangen.mijn abonnementsnummer is 1023766 indien ik geen
    reactie van u krijg zeg ik mijn abonnement op en zoek ik een ander
    week blad

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, best even met Dag Allemaal zelf contact opnemen. Wij van Hoedoen.be hebben immers niets met Dag Allemaal te maken. Hoe je hen het best kan contacteren staat hierboven beschreven. Succes!

  • william neetens schreef:

    BEST DAGALLEMAAL HOE KOMT HET DAT IK AL TWEE KEREN GEEN DAG ALLEMAAL ONTVANGEN HEB KAN JE MIJ IETS LATEN WETEN DANK MIJN KLANTEN NUMMER Is 1538094

    • Nick Van Ranst schreef:

      Beste William, in dit geval moet je Dag Allemaal zelf contacteren. Wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen want wij hebben niets te maken met Dag Allemaal 🙂 Hoe je hen kan bereiken vind je hierboven terug. Succes!

  • huybrechts hugo schreef:

    Hallo
    Dal allemaal doet vele leuke acties bv .electrische fietsen .
    Wij waren dus als eerste aanwezig op de eerste demo dag bij cardoen te Vilvoorde . Heb mijn fiets als allereerste aangekocht 3 september . Dag allemaal maakt al twee maal reclame dat de fiets binnen de week geleverd wordt . Helaas zal dit maar na 3 weken zijn , hopen wij . Wij hebben bijna een half uur moeten bellen om iets te weten te komen over onze fiets . Wij zijn nu met verlof en zullen door het geklungel van dag allemaal volgende week een dag extra verlof moeten nemen pffffff Is dit normaal

  • Berckmoes Christa schreef:

    Beste,
    Ik heb vorige week een abonnement genomen op Dag allemaal.
    Helaas merk ik nu dat wie vandaag een abonnement neemt een Huawei Y5 krijgt. Kom ik niet in aanmerking om zo’n smartphone te krijgen. Per slot van rekening is er toch maar sprake van enkele dagen.
    In de hoop op een gunstig antwoord, teken ik, met
    vriendelijke groeten,
    Berckmoes Christa
    Klinkaard 118
    9340. Oordegem

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Christa, gebruik bovenstaande informatie om contact op te nemen met Dag Allemaal. Wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen, we hebben immers niets te maken met Dag Allemaal. Succes!

  • rotsaert liliane schreef:

    geachte heer mevrouw ik ontving vandaag 14nov 2016 een E:mail waar op stond dat er een speciale promotie voor 25 jaar christoff consert op 27november aan 17 euro te verkrijgen is mits een code in te vullen maar de vraag is waar vind ik de code ???wij hadden graag 2 tickets gehad
    het ref nr: vanmij is 740 0480
    of op 24/10/2013—ref 750386
    dank bij voorbaat

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Liliane, gelieve je vraag rechtstreeks aan Dag Allemaal te richten. Wij van Hoedoen.be hebben niets met Dag Allemaal te maken en leggen op deze pagina enkel uit hoe je Dag Allemaal kan contacteren. Veel succes!

  • Locus monique schreef:

    Heb nog eens mijn dag allemaal niet gekregen.
    Hoop hem morgen te ontvangen.

    Een niet tevreden klant
    Locus Monique

  • BUKEN Theo schreef:

    Geachte,
    Eind December 2016 ben ik ingegaan op uw aanbod op Dag Allemaal gedurende 36 maanden te ontvangen aan de prijs van 6,58 mnd i.p.v. 10.75 met volgens u een besparing van 150,12 Euro.
    Nu wordt op 03.01.2017 mijn rekening gedebiteerd van Euro 31,- met melding: Dag Allemaal.
    Dit is er wel ver ovezr Een reactie binnen de week??????

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Theo, jammer genoeg kunnen we je hier niet mee verder helpen. Wij van Hoedoen.be proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je de klantendienst van Dag Allemaal kan contacteren. We hebben zelf niets met Dag Allemaal te maken.

  • Peeters Patick schreef:

    geachte,
    ik heb zo’n 3weken geleden een abonnement van dag allemaal
    aangevraagd! nog steeds geen antwoord gekregen
    op naam van Paul Smet
    kouterstraat 12
    9220 Hamme ( moerzeke)

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Patrick, gebruik bovenstaande manieren om Dag Allemaal te contacteren. Wij van Hoedoen.be kunnen je hier niet verder mee helpen aangezien we helemaal niets te maken hebben Dag Allemaal.

  • Van Doren Walter schreef:

    Geachte,

    Wij zijn een erkende tennisclub T.C. SETPOINT uit Londerzeel en om onze clubkas te spijzen houden we jaarlijks een muziekquiz.

    Dit jaar is dit op 24 maart e.k. en zelfs voor de 18 de keer. Wij hopen er steeds iets speciaals van te maken.

    Hiervoor hadden we graag jullie hulp.

    Want wij trachten de deelnemers steeds een mooie prijs te geven en doen ook een tombola. Voor beide zijn we dus op zoek naar prijzen.

    Kunnen jullie ons hiermee soms helpen aub ?

    Ter info – momenteel hebben we al 200 inschrijvingen.

    Voor verdere vragen – kan U me steeds contacteren op gsm nr 0486/472283.

    Alvast al bedankt bij voorbaat.

    VAN DOREN WALTER
    BRUSSELSESTRAAT 100
    1840 LONDERZEEL

    walter.van.doren@pandora.be

    Met vriendelijke groeten,

    walter

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Walter, best Dag Allemaal zelf contacteren. Wij van hoedoen.be kunnen je hier niet mee helpen aangezien we zelf niets met Dag Allemaal te maken hebben. We hebben op deze pagina enkel beschreven hoe je de klantendienst kan contacteren. Succes!

  • geysels jan schreef:

    geachte

    ik zie reclame voor abonement op dag allemaalen krijg een smartphoneik ben al jaren een abonement krijg ik die ook of moet ik eerst mijn abonement opzeggen en dan weer aansluiten graag een reaktiehet abonement staat wel op geysels jan en niet op geysels werner

  • Danny VAN AUDENAERDE schreef:

    hello daar bij Dag Allemaal !
    Ik ben “wanhopig” op zoek naar 2 CD’s destijds uitgegeven door D.Allemaal,.onder de titel : “Lonely without you”: CD1 bevatte 32
    HISTORIC LOVE SONGS; cd2 : THE PERFECT SLOW COLLECTION;
    Is bijzonder mooie muziek uit mijn jeugdjaren,en ik durf te hopen,
    dat ik via deze weg,toch een positief antwoord mag krijgen.
    PS: ik ben géén lezer van Uw tijdschrift,maar m’n vriendin wel !!!!
    Is toch meer een dames-uitgifte niet ? Dank bij voorbaat.

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hey Danny, helaas kunnen wij je niet helpen. We hebben immers niets te maken met Dag Allemaal en proberen op deze pagina enkel uit te leggen hoe je Dag Allemaal kan contacteren. Gebruik dus bovenstaande tips om hen je vraag te stellen. Succes!

  • De Vrome Lindsey schreef:

    Beste,wij zijn al jaren klant!onlangs vulde ik een enquête in. Daarin vermelde ik dat wij als abonnee NOOIT iets extra krijgen.Daarop kreeg ik een mail terug voor promotie van 1,2,3 jaar abonnement voor korting. Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat wij nooit extra mooie cadeaus krijgen. Mijne man zit bij Orange al jaren. Met zijn verjaardag krijgt hij altijd een mail met keuze uit 3 cadeaus. En deftige. Vorig jaar had hij voor ne senseo gekozen ter waarde van 80€ .en rap geleverd.dit noem ik klanditie. Bij dag allemaal kun je alleen iets goedkoper krijgen als abonnee. En wat?! De minions, stickers og gadget voor school goedkoper. Nee ik wil ook is iets gratis als abonnee. Graag reactie

  • Jacobs Roger schreef:

    ik zie reclame voor abonement op dag allemaalen krijg een smartphoneik ben al jaren een abonement krijg ik die ook of moet ik eerst mijn abonement opzeggen en dan weer aansluiten graag een reaktiehet

  • goeman frans schreef:

    beste,reeds 5 maal dag allemaal niet ontvangen op leveringsdatum (dinsdag) kan er een gaan kopen in de winkel. indien je kiest voor nasturen dan heh je de week erna 2exemplaren + ket exemplaar dat je gekocht hebt .zo kan het niet verder.voortijdig opzeggen en betaling stopzetten?graag reactie.mvg.

  • Faddar Johnny schreef:

    Geachte , Alle weken neemt mijn vrouw een Dag Allemaal , maar de laatste maanden is het zo dat het cover of beter gezegd de omslag al gelost is voor je het blad open doet . Een beetje vervelend maar misschien weten jullie er iets aan te doen . Het buitenblad iets steviger is misschien al een oplossing of meer nietjes . Alvast bedankt . Johnny

  • Spitaels maurice schreef:

    Geachte,
    Bij een normale week krijgen wij onze “”dag allemaal” met de post op dinsdag (abonnement) helaas gisteren niets ontvongen ,nu is het nog te vroeg om te zien of er een postbode langs komt

  • goeiemorgen
    ik heb een abonnement met een smartphone , deze werkt al van in het begin niet zoals het hoort . Heb al eens de klantendiienst daarvan op de hoogte gesteld , heb toen een telefoon gehad van huaweii zelf . d

  • Lieve Michiels schreef:

    Willy Sommers is geen 63 maar 66.

Laat een reactie na