Hoe hotmail contacteren?

Vraag je je af hoe je Hotmail (dat ondertussen outlook.com noemt) kan bereiken? Deze pagina legt uit hoe je de Hotmail support kan contacteren bij problemen:

Stap 1 – Ga naar contact pagina

Surf naar http://support.microsoft.com/contactus/ waar je de support pagina van Microsoft (en dus ook Hotmail) vindt. Klik op de button “Aan de slag”.

schermafbeelding-2016-10-11-om-21-41-30

Stap 2 – Zoekopdracht ingeven

Je krijgt nu een zoekveld te zien waarin je je probleem of zoekopdracht kan ingeven.

schermafbeelding-2016-10-11-om-21-41-49

Stap 3 – sdsd

Je krijgt nu links onderaan (onder help- en onderteuningsopties) een drietal mogelijke oplossingen te zien. Dit zijn links naar nieuwe pagina’s waarop je moet klikken.

schermafbeelding-2016-10-11-om-21-52-19

 

Extra – meerdere contactmethodes

Op bovenstaande afbeelding zie je rechts ook de mogelijkheid om te chatten of om je vraag te stellen aan de “community” oftewel een forum waarop je misschien je antwoord vindt.

Chatten kan dagelijks tussen 9u en 17u op volgende link: https://support.microsoft.com/nl-be/contact/hoops/chat/8/

De community vind je op volgende link: http://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/

Je kan overdag tussen 8u en 18u ook bellen op het telefoonnummer 02/503.31.13.

Tot slot kan je ook nog op Twitter proberen via @MicrosoftHelpt

 

 

The following two tabs change content below.
Johan is mee verantwoordelijk voor de inhoud van hoedoen.be. Hij vindt het interessant om mensen met handige tips op weg te helpen naar een oplossing. Je kan hem vinden via Linkedin

27 reacties

  • FOLLEBOUT HENDRIK schreef:

    ik heb al jaren een hotmailadres en heb vorige week een 3-tal keren
    een verkeerd paswoord ingegeven. hoelang moet ik wachten om mij terug op hetzelfde emailadres (van Hotmail: “folleboutlth2hotmail.com” kan aanmelden want er heeft een bedrijf een factuur naar dat adres verzonden en ik moet het dringend betalen. je kan terugmailen naar tandarts.hendrik@follebout.be

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Hendrik,

      doorgaans duurt het blokkeren van je account slechts een paar uur. Dus normaal gezien zou je ondertussen al wel opnieuw moeten kunnen inloggen.

      Grt,
      Nick

  • t duyster schreef:

    LS,
    Ik wil in mijn hotmail: het gedeelte “ongewenste post”.
    Het lukt niet: als ik erop klik, blijft het systeem zeer lang zoeken (ronddraiiende stipjes die een half rondje vormen.
    Verder gebeurt er niets.
    Wat moet/kan ik doen?

  • mimoun afanich schreef:

    geachte dames en heren
    mag ik u vriendelijk vragen om mij te helpen om mijn account te herstellen .ik kan niet meer aanmelden omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben voor de emailadres .mimoun.afanich2@gmail.com ik kreeg steeds een code opgstuurd naar alternatiefadres .bouhout@hotmail.com maar daar weet ik ook geen wachtwoord meer van

    mvg
    mimoun

    • Nick Van Ranst schreef:

      Hallo, wijzelf zijn van hoedoen.be en niet van Hotmail. We kunnen je dus helaas niet verder helpen. Hierboven staat wel beschreven hoe je Hotmail kan bereiken.

  • desmet eddy schreef:

    DRINGEND VERZOEK om mijn account opnieuw beschikbaar te stellen
    heb de procedure al verschillende malen gevolgd, vragenlijst volledig ingevuld maar zonder resultaat
    ik heb tot nu toe nog NIKS ondervonden dat iemand anders mijn account zou gebruiken

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Eddy,

      jammer genoeg kunnen we je account niet opnieuw beschikbaar stellen. Wij van Hoedoen.be hebben immers niets te maken met Hotmail. Hoe je Hotmail kan contacteren vind je hierboven terug. Succes!

  • Brebels Johan schreef:

    Ik kan me niet meer aanmelden via live.com.
    Ik heb al een paar keer een nieuw paswoord aangemaakt en telkens als ik mijn nieuw paswoord ingeef bij het inloggen krijg ik dadelijk de tekst
    Dit wachtwoord is niet juist. Controleer of je het wachtwoord voor je Microsoft-account gebruikt.En ik ben er zeer zeker van dat ik het juiste paswoord gebruik.

    Mvg Johan

  • Mieke schreef:

    Hopelijk worden we hier eens wat verder geholpen met ons account. Heel raar maar waar jaren gebruik en ineens er niet meer opkunnen. En met deze site op google te zoeken eens een telefoonnr van hotmail. Einde raad hier. Bedank hoedoen. We zullen het zeker gebruik van maken en word ons probleem opgelost en kunnen we terug op het e-mail adres dat we al maanden proberen op te geraken.

  • Gaël Debersaques schreef:

    Beste, mijn hotmail account is geblokkeerd en ik kan geen code versturen omdat het telefoon nummer onjuist is. Ik heb nu de vragenlijst ingediend maar ik heb dringend de info nodig die op dit email adres staat ( een bepaalde mail met een code ). Hoelang gaat dit duren ? en hoe weet ik zeker of ik mijn account terug krijg ? ( Gladio_-666@hotmail.com )

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Gaël, best even met Hotmail zelf contact opnemen want wij kunnen je hierbij niet helpen. We hebben immers zelf niets met Hotmail te maken.

  • Gert Verhoeven schreef:

    Hello, sinds enkele dagen, krijg ik mijn gewiste berichten steeds opnieuw terug, zelfs van dagen daar voor. Hoe kan ik dit oplossen?

  • Janeth schreef:

    Hallo,
    Sinds een paar maanden kan ik niet meer op mijn hotmail. Omdat er naar het schijnt iemand anders er op aangemeld is. Ik heb vragen moet beantwoorden maar is niet genoeg. Ik heb die email adres al zo lang dat ik niet meer alles weet . Ik heb die een mail adres echt nodig.

  • kristof claus schreef:

    Geachte

    Ik heb een x aantal jaren geleden een 2e account aangemaakt en dit gekoppeld aan mijn iTunes. Maar sinds een paar dagen kan ik mij niet meer aanmelden op dit account nochtans heb ik nooit het wachtwoord veranderd. Dit is heel irritant want ik heb onlangs mijn gsm gekoppeld aan iCloud en op dit e-mail adres kan ik mijn meldingen en apps beheren. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik terug op het e-mail adres kan?

  • Francois Peremans schreef:

    Beste Nick,

    Graag geweten hoe ik weer mijn emails kan lezen want ik krijg een melding “click here to always select the first item in the list” en wanneer ik dit doe gebeurt er niks,hoe dit te verhelpen aub.

    Dank u

  • Wery schreef:

    Beste, ik vermoed, omdat ik niet direct inging op de herhaaldelijke vraag om mijn paswoord aan te passen, is na een 7 a 10 pogingen mijn postvak IN volledig leeg gemaakt. Ik heb gemaild naar Hotmail via Help/suggestievak (partnership Uservoice) sinds een 3-tal weken ondertussen, om alles terug te zetten, echter zonder antwoord tot op heden. Ik kon nog mails terugvinden via de zoekbalk, maar nu is dat ook niet meer mogelijk – alles uit postvak IN is verdwenen …. Ben je dit nog tegenkomen, en wat kan ik er aan doen ? Ik kan natuurlijk bellen, maar daar zijn geen ‘sporen’ van, geen referentie voor opvolging… alvast bedankt

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Wery, dat zijn we nog nooit tegengekomen. Hopelijk heb je ondertussen al iets vernomen van Hotmail zelf?

      • wery schreef:

        Neen , Hotmail zwijgt in alle talen. Via verzonden mails kan ik sommige berichten nog traceren. Misschien bel ik wel eens …. ik laat jullie iets weten in dat geval.
        Heb ondertussen ook een Gmail account aangemaakt .
        Groetjes Tnx. Wery

  • Mennemeke schreef:

    Ik wil mijn account na drie jaar of langer eindelijk terug!!!!!! Mijn facebook is er aan gekoppeld, maar inloggen lukt al jaren niet meer ik ben het beu om constant online formuliertjes te moeten proberen, dit werkt niet!!!!!!!!!!
    Graag een e-mailadres of telefoonnummer waar ze effectief helpen en niet gewoon een formulier aframmelen. Geef mij mijn mennemeke@hotmail.com eindelijk terug! Ik kan perfect tonen dat het van mij is, maar maakte dit account aan in het 1ste middelbaar!!!!!

  • Ine Tits schreef:

    Beste, vroeger gebruikte ik het account oinkbeest@hotmail.com. Ik zou er terug in moeten geraken omdat ik bewijzen moet leveren aan de belastingdienst van meer dan 10 jaar geleden. Deze bewijzen staan in deze account. Ik gebruik het al jaren niet meer en ken het paswoord niet meer. Ik heb nu te vaak geprobeerd om in te loggen. Ik weet zelfs niet of ik er nog in zou kunnen geraken. Kunnen jullie me helpen? Dit is erg belangrijk voor me. Alvast bedankt!

  • verhoeven schreef:

    hoe kan ik Hotmail in België bereiken ?
    ik moet mijn hotmail adres terug krijgen na fout ingeven van passwoord, heb al codes ontvangen … Microsoft zegt mij nieuw account aan te maken ! er staan super belangrijke documenten in mijn hotmail

  • Frederik schreef:

    Mijn hotmail account is sedert februari geblokkeerd.
    Ik heb naar Microsoft gebeld maar ze willen me telefonisch niet helpen
    Dan heb ik een 2de emailadres aangemaakt maar deze is ook ge blokkeerd
    Wat moet ik nu doen

Leave a Comment