32 reacties

  • firmin van der staey schreef:

    een goede instelling maar ik heb al iemand.

  • willeke schreef:

    Goede omschrijving hierboven maar als ik mijn account wil deactiveren krijg ik de melding dat het niet kan omdat ik eerst mijn abonnement op moet zeggen. Onder de knop abonnement zit deze mogelijkheid niet. Dus hoe zeg ik het nu op????

  • David schreef:

    Beste Johan

    Inderdaad, Ik krijg ook de melding van Willeke, we kunnen niet meer doen dan met hun contact opnemen, nergens kunnen we de betaling tegenhouden of stopzetten, heb mail gestuurd dus hopelijk doen zij de nodige stappen en zetten het stop, groetjes David

  • Barry schreef:

    Bij account sttat de “regel” actief niet. Gebruik Ipad?
    Help wil van deze nare site verwijderd worden.

  • gerard schreef:

    ik heb alleen maar aangeklikt kan iemand mij vertellen of je dan een abonnement bent aangegaan ? krijg via de mail niks als berichten binnen ,
    dus klik ze maar weg heb ook geen account aangemaakt.
    help wil er vanaf

    • Johan Van Asch schreef:

      Hallo Gerard,
      Door op Zoosk te klikken en Zoosk toegang te verlenen tot de data van je Facebook, wil dat niet noodzakelijk zeggen dat je automatisch betalend lid bent, maar wel dat er een profiel gecreëerd hebt met jouw foto en gegevens vanuit Facebook erop.

      Je kan dit makkelijk terug ongedaan maken: Log op je Facebook in > klik rechtsboven op instellingen > Kies “apps” in het linkermenu > Klik op het kruis (verwijderen) rechts van de Zoosk app. Normaal gezien zal je er nu geen last meer van hebben.

  • Bert Fober schreef:

    Hallo ik wil graag zoosk verwijderen heb hier geen zin meer in
    mijn intresse is niet goed genoeg op deze site van julli

  • bogaerts johan schreef:

    Beste ik wil mijn account verwijderen. Maar ik geraak er niet uit, kun je me helpen. Grt johan

  • Annelies schreef:

    Hallo,
    Ik wil ook af van zooks en de smsjes die ik krijg. Ik heb de stappen gevolgd maar krijg bericht dat ik eerst mijn abbonement moet opzeggen, maar weet niet hoe dat moet. Ik heb maailtjes gestuurd naar zooks zelf maar krijg gen reactie. Pleas HELP.
    Annelies

  • peggy schreef:

    Ik wil mijn zoosk account verwijderen. Ik heb geklikt op instellingen, account, hierin kan ik naam, mobiele nr. Etc. Wijzigen. Knop met account deactiveren zoals foto boven, of accountstatus zie ik niet een. Heb twee keer email gestuurd naar klantenservice maar geen antwoord. Vind het geen stijl van hun om niet eens te reageren op mijn mails. Hoe kom ik hier vanaf?

  • Danny schreef:

    Weet er iemand hoe ik een betalend abonnement van zoosk kan stoppen ?
    Van zoosk support krijg je immers totaal geen reactie.

  • Georges De Troyer schreef:

    Identiek probleem. Kan abonnement op Zoosk niet opzeggen. Mijn vriendin ook niet. En inderdaad geen respons van het contactcentrum. Blijkbaar nu een gemakkelijke manier gevonden om geld te verdienen, alhoewel me dit vroeger wel gelukt is. Denk dat ik mijn visakaart ga moeten blokkeren of tot der eeuwigheid moeten betalen. Beschamende praktijk !!!

  • Georges De Troyer schreef:

    En Johan Van Asch. Heb je zelf al ne keer geprobeerd om een abonnement op te zeggen of volg je gewoon de bekende instructies die niet uitvoerbaar zijn?

    • Johan Van Asch schreef:

      Georges, zelf heb ik geen account op een dating site, maar de methode die ik beschrijf werkt wel voor een gratis account dus ik kan enkel vanuit die ervaring spreken.

      Voor wie een betalend account heeft: Ik weet dat er een optie zou moeten zijn om “Automatische vernieuwing abonnement aan | uit te zetten, maar omdat ik zelf geen betalend member ben, kan ik daar dus jammer genoeg geen screenshots van maken.

  • Danny schreef:

    Georges je visakaart laten blokkeren is inderdaad de enige mogelijkheid om van je abonnement af te geraken. Heb hierbij ook een klacht ingediend bij FOD om de werkwijze van Zoosk aan te kaarten.
    Veel succes

  • Danny schreef:

    Dan toch even goed nieuws.
    Twee dagen na mijn klacht bij het FOD en Visa, een email ontvangen van Zoosk support dat mijn abonnement stopt.
    Blijkbaar zou het vanaf nu volstaan om uw abonnement op te zeggen door een email te sturen naar Zoosk support (wel in het engels)
    Hopelijk geraken jullie ook van jullie niet gevraagd verlengd abonnement af.

    • Dominiek Leliaert schreef:

      Ik had betaald via Paypal
      Ik kon ook mijn abonnement niet stoppen.
      Dus heb ze een bericht per mail gestuurd, in het Engels, dat ik wil stoppen.
      Ben ook naar Paypal gegaan, daar eerst en vooral mijn betaalkaart verwijdert, maar ook Paypal een bericht gestuurd met de uitleg en de vraag om toekomstige transacties van Zoosk aan mij niet meer te laten doorgaan.
      Dit alles gedaan het laatste uur.
      Ik ben nu wel eens benieuwd of ik er vanaf zal zijn.

  • Felix Defeu schreef:

    Ik probeer jullie aanbeveling te volgen en sla er toch niet in mijn account te annuleren. Wanneer ik mijn abonnement wil opzeggen krijg ik de toepasselijke knop onderaan niet die de deactivatie mogelijk maakt, ik wordt naar Amazon.com verwezen met de vermelding dat ik eerst daar moet opzeggen. Op Amazon.com sta ik niet geregistreerd met Zoosk…… wat nu? Ik heb eveneens getracht via een rechtstreeks bericht in het Nederlands hulp te krijgen bij Zoosk en krijg als antwoord dat zij mijn taal niet machtig zijn. Mijn Engels is te pover om op gepaste wijze te reageren. De ganse Zoosk begint voor mij op oplichting te lijken….Er worden schandelige en gewikste trukken gebruikt om geld te kunnen innen. Ook nu wordt dit vermoeden nog versterkt. Ik raak gewoonweg niet van hen af. Moet ik dan aangifte doen?

  • Khalid schreef:

    Wachtwoord, naam voornaam..Alles aanpassen…Dan onder instellingen abonnement, zul je in het groen ‘résilier mon abonnement’ (heb het in het frans) laten verschijnen.

  • Marijke Molenberghs schreef:

    Hallo hoe kan ik mijn gsm nummer verwijderen?
    Telefoonnummer geverifieerd,ik wil dat verwijderen.

  • Sebastiaan schreef:

    Dank u voor de geweldige digitale hulp.

  • Fanny schreef:

    Hallo,
    Ik heb me in feite nooit ingeschreven op Zoosk en merk nu dat ik een betalend lid ben. Mijn dochter van 10 gebruikt wel af en en toe mijn GSM dus vermoed ik dat zij dit heeft geactiveerd. Ik heb de diensten nooit gebruikt en betaal al sinds maand augustus merk ik. Om je uit te melden heb je een account nodig, maar ik heb de gegevens van die account niet, ik vindt geen e-mail address om contact met Zoosk op te nemen. Ik ga allesinds al mijn kaart blokkeren maar hoe moet ik nu verder?
    Kan iemand mij helpen?
    Groetjes,

    • Nick Van Ranst schreef:

      Dag Fanny, kan je de automatische hernieuwing van je abonnement niet uitschakelen? En als je met je GSM de app gebruikt, ben je dan niet ingelogd? Dit moet toch 1 keertje gebeurd zijn want anders kan je geen activatie hebben gehad van een abonnement lijkt me…

Laat een reactie na